Misschien handig als ze hem nog willen pakken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:47 schreef Frutsel het volgende:
Afkomst boeit niet. De walgelijke daad is al erg genoeg.
Is Amerika he, je kunt daar ook een toevallig slachtoffer worden van een driveby-shooting.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:48 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Oke wtf, wereld is steeds gekker aan het worden. Ik heb dat filmpje nu onderhand 4x bekeken en nog verbaas ik me elke keer weer.
twitter:
Klopt, voor hen wel, maar je weet hoe het dan hier weer gaat dus die discussie kunnen we hier wel achterwege latenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:47 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Misschien handig als ze hem nog willen pakken.
lijkt zo denk ik, omdat het behoorlijk is ingezoomd. Gewoon blanke man.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Heeft volgensmij een panty over z'n hoofd.
Ik ook...en dan lees ik hier dat die arme verslaggeefster nog dood is ookquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:28 schreef Maver24 het volgende:
Ik zit echt met open mond en verbazing naar dat filmpje te kijken. Afschuwelijk gewoon.
Doet me aan deze denkenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij filmt gewoon zijn eigen dood. Bizar
Kan snel gaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook...en dan lees ik hier dat die arme verslaggeefster nog dood is ookRillingen gewoon.
Er zullen ook vast wel beveiligingscamera's hangen in de buurt. En waarschijnlijk ook wel wat getuigen. Het ziet eruit als een soort toeristisch complex.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:55 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Het is wel mooi dat die camera richting de schutter gevallen is, anders heb je ook geen idee waar je moet zoeken en vind je zo iemand nooit meer. Nu heb je met een beetje verscherpen gewoon zijn kop op beeld.
Guns don't kill people...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:56 schreef crystal_meth het volgende:
Mass shooting tracker 2015:
http://shootingtracker.com/wiki/Mass_Shootings_in_2015
225 shootings reeds. criterium lijkt minstens 4 doden/gewonden te zijn, deze schietpartij komt dus niet op de lijst.
Nog niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:56 schreef crystal_meth het volgende:
Mass shooting tracker 2015:
http://shootingtracker.com/wiki/Mass_Shootings_in_2015
225 shootings reeds. criterium lijkt minstens 4 doden/gewonden te zijn, deze schietpartij komt dus niet op de lijst.
twitter:RyanSchulteis twitterde op woensdag 26-08-2015 om 15:56:38CNN: police have name & license plate number of suspect in VA shooting reageer retweet
Had de schutter een legaal wapen? Dat is nog maar de vraagquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:16 schreef Infection het volgende:
Tja, de Amerikaanse wapenwet. Weer een mooi voorbeeld van hoe goed het werkt.
twitter:rConflictNews twitterde op woensdag 26-08-2015 om 15:59:29UPDATE: 3 schools are on lockdown in Bedford County, VA as manhunt for gunman who killed 2 in Roanoke continues. - @NewsOnTheMin reageer retweet
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:56 schreef Infection het volgende:
[..]
Er zullen ook vast wel beveiligingscamera's hangen in de buurt. En waarschijnlijk ook wel wat getuigen. Het ziet eruit als een soort toeristisch complex.
Het is een "marina", een jachthaven.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:56 schreef Infection het volgende:
[..]
Er zullen ook vast wel beveiligingscamera's hangen in de buurt. En waarschijnlijk ook wel wat getuigen. Het ziet eruit als een soort toeristisch complex.
Schijnt dat de verloofde van de cameraman ook aanwezig was in de studio en het zag gebeurenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:00 schreef MrBadGuy het volgende:
De presentatrice in de studio blijft wel enorm professioneel, terwijl ook voor haar duidelijk was (zonder de vreselijke afloop natuurlijk, maar wel de kans daarop) wat voor drama er vanuit het niets aan het afspelen was bij haar collega's. Ongelooflijk knap en professioneel dat je zo vlug kunt schakelen
In Virginia zijn alle wapens legaal. Automatische moet je melden, andere mag je overal kopen zonder vergunning of registratie.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:59 schreef grimselman het volgende:
[..]
Had de schutter een legaal wapen? Dat is nog maar de vraag
twitter:TorontoStreets twitterde op woensdag 26-08-2015 om 16:00:26#BREAKING The suspect in the #WDBJ shooting is being chased north on I-81 reageer retweet
Gaan er nu al van dit soort verhalen rond? Op Reddit las ik dat de cameraman en ondervraag-miep een verhouding hadden, en dat de dader mogelijk de man van de journaliste is...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Schijnt dat de verloofde van de cameraman ook aanwezig was in de studio en het zag gebeuren
Ben benieuwd, zal wel in de relationele sfeer zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:59 schreef Frutsel het volgende:
twitter:RyanSchulteis twitterde op woensdag 26-08-2015 om 15:56:38CNN: police have name & license plate number of suspect in VA shooting reageer retweet
De cameraman en de verslaggeefster waren juist degene die verloofd waren. Althans, dat is wat ik las.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Schijnt dat de verloofde van de cameraman ook aanwezig was in de studio en het zag gebeuren
Nee, niet met elkaar.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:03 schreef Infection het volgende:
[..]
De cameraman en de verslaggeefster waren juist degene die verloofd waren. Althans, dat is wat ik las.
Tja, er zijn wel meer dingen natuurlijk die Obama had willen invoeren, maar waarbij werd dwars gezeten door het Republikijnse congres. Maar met vuurwapens dan krijg je alle mad cappers over je heen naturrlijk, die zich ook nog willen bewapenen voor het geval dat FEMA en VN de boel gaan overnemen. Daarnaast is het ook een industrie natuurlijk, die voor veel werkgelegenheid zorgt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Guns don't kill people...
Vooral blijven roepen dat hun wapenwet echt prima is zo. Ik las niet zo lang geleden dat Obama dat als zijn allergrootste falen zag als president, dat hij niet iets substantieels heeft kunnen veranderen aan de wapenwet.
Nee dat is denk ik verkeerd vertaald of uitgelegd. Dat stond al ergens in dit topic hoe dat zat.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:03 schreef Infection het volgende:
[..]
De cameraman en de verslaggeefster waren juist degene die verloofd waren. Althans, dat is wat ik las.
En anders wordt het toch de doodstraf. In Virginia krijg je oa de doodstraf voor:quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:02 schreef Twiitch het volgende:
Nou die komt niet meer weg. Hoop dat ze hem te pakken krijgen en dat het geen zelfmoord/politiekogel wordt.
quote:Willful, deliberate and premeditated murder of more than one person (within a three year time frame)
https://twitter.com/chrishurstwdbjquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:01 schreef Messina het volgende:
[..]
Gaan er nu al van dit soort verhalen rond? Op Reddit las ik dat de cameraman en ondervraag-miep een verhouding hadden, en dat de dader mogelijk de man van de journaliste is...
Ja, klopt, mijn vrouw zei dat en ik nam het zonder bron over. Maar de cameraman is idd verloofd met de producent van de show. En de reporter met een anchorman van het station.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dat is denk ik verkeerd vertaald of uitgelegd. Dat stond al ergens in dit topic hoe dat zat.
De cameraman was verloofd met iemand van die zender, niet de verslaggeefster (dacht ik )
Maar goed, komende dag(en) zal wel meer duidelijk worden
quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:33 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Niet met elkaar...
[..]
http://www.theguardian.co(...)s-reporter-cameraman
Oh ja die optie was er ook nog....quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:12 schreef Frutsel het volgende:
Wordt nu gezegd dat het een oud-werknemer zou kunnen zijn?twitter:
Ja, verontwaardigde ex-werknemer idd, las het net ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:12 schreef Frutsel het volgende:
Wordt nu gezegd dat het een oud-werknemer zou kunnen zijn?twitter:
Ik zeg niet dat het waar is, ik zeg dat ik dat elders las.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
https://twitter.com/chrishurstwdbj
Ja hij was het.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:51 schreef Ludachrist het volgende:
Gewoon die tv-crews bewapenen, dan was dit niet gebeurd.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:14 schreef Strani het volgende:
Het zal wel een moslimterrorist zijn met een zwarte vader en een blanke moeder, die voor het station heeft gewerkt en tevens getrouwd was met beide slachtoffers.
Er zullen 1.001 dingen te lezen zijn nu, nog geen 0,01% zal waar zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:14 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het waar is, ik zeg dat ik dat elders las.
Precies mijn punt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zullen 1.001 dingen te lezen zijn nu, nog geen 0,01% zal waar zijn.
Internet fuck yeah.
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op woensdag 26-08-2015 om 16:14:49Schutter zou mogelijk oud-medewerker tv station zijn, aldus gouverneur Virginia https://t.co/Dx4qAk1Uo1 reageer retweet
Bedankt Erik, wij kunnen ook twitter lezen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:18 schreef StarCastic het volgende:
twitter:erikmouthaanRTL twitterde op woensdag 26-08-2015 om 16:14:49Schutter zou mogelijk oud-medewerker tv station zijn, aldus gouverneur Virginia https://t.co/Dx4qAk1Uo1 reageer retweet
Hoezo:quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die nieuwslezeres heel kalm: "Okay, not sure what happened there..."
Prima toch, gewoon rustig professioneel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Toen ik het filmpje zag dacht ik dat ze ook 'schrokken' van iets wat op geweervuur leek. Kon ook vuurwerk of wat anders waren. Dat was ook de titel van het filmpje. Dit had ik ook niet gedacht. Denk dat zij dit ook niet zag aankomenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Twitter geruchten.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:22 schreef crystal_meth het volgende:
Volgens een twitter gerucht zou het om deze man gaan:
http://www.adweek.com/tvs(...)ffering-views/146195
Ja gewoon posten johquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:22 schreef crystal_meth het volgende:
Volgens een twitter gerucht zou het om deze man gaan:
http://www.adweek.com/tvs(...)ffering-views/146195
quote:
Verslaggeefster is dood. Vrouw die geïnterviewd werd leeft nog.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:26 schreef Rucola het volgende:
NOS is weer lekker bezig. In hetzelfde artikel wordt er gemeld dat de presentatrice is doodgeschoten, om vervolgens te zeggen dat ze wordt geopereerd aan haar rug, om vervolgens te zeggen dat ze verloofd wás.
Wat is het nou? Dood of levend?
Ligt op de operatietafel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
Die vrouw die geïnterviewd werd hoe is het daar eigenlijk mee?
Boze ex-werknemer blijkbaar.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:27 schreef Rucola het volgende:
Oh ze is dood ik las verkeerd
Waar slaat dit op. Om dit te doen als dader
Vicky Gardner, werd in de rug geschoten, leeft nog, in surgeryquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
Die vrouw die geïnterviewd werd hoe is het daar eigenlijk mee?
Damn, wat een mazzel...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Vicky Gardner, werd in de rug geschoten, leeft nog, in surgery
Nu maar hopen dat ze niet verlamd is voor de rest van haar leven.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Damn, wat een mazzel...
Ik denk dat er ook wat ongeloof bij zat.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Waarschijnlijk niet, maar ik vind haar best bizar kalm reageren, maar goed.. ik heb natuurlijk voorkennis.
Is ook beleid denk ik. Druk op de knop zodra er stront aan de knikker is.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:39 schreef CherryLips het volgende:
Snel teruggeschakeld naar de studio ook trouwens.
http://nos.nl/artikel/205(...)live-uitzending.htmlquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:42 schreef LTVDK het volgende:
Iemand toevallig een mirror van de video, lijkt offline te zijn gehaald?
Dan zou je denken dat er vertraging in zit, zoals bij die grote evenementen. Voor het geval iemand een tiet laat zien.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:40 schreef brojo het volgende:
[..]
Is ook beleid denk ik. Druk op de knop zodra er stront aan de knikker is.
Merci, Liveleak zo te zien, werkt als het goed is ook op de FPquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:43 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/205(...)live-uitzending.html
Hier kun je hem nog bekijken.
Bij een lokale tv-zender met een item over een vakantiepark om half 7 in de ochtend?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou je denken dat er vertraging in zit, zoals bij die grote evenementen. Voor het geval iemand een tiet laat zien.
Ja je weet het niet. Maar wel goed reactievermogen, ook van die presentatrice.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij een lokale tv-zender met een item over een vakantiepark om half 7 in de ochtend?
Dat commentaar daar...quote:
quote:And if he had hacked them to death with a machete, you'd call for banning knives as well? I really don't understand why people insist on blaming a weapon instead of the person wielding it...
Is daar ook een reden voor? Of post iedereen nu plaatjes van elke "unidentified male" die op haar social media te zien is.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:47 schreef mijntjexx het volgende:
Men vraagt zich al af of dit de shooter is
https://scontent-fra3-1.x(...)f10b02d1&oe=567ED423
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:47 schreef mijntjexx het volgende:
dan was bij de eerste knal, of voor de kijkers de eerste knal hoorden de uitzending toch al gestoptquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zou je denken dat er vertraging in zit, zoals bij die grote evenementen. Voor het geval iemand een tiet laat zien.
Mensen die niet snappen dat iemand van een afstandje neermaaien met een wapen anders en sneller werkt dan mensen van dichtbij dood te steken of te wurgenquote:
Er is al een andere foto + een naam maar ik wacht er nog even mee tot de bevestiging komt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:47 schreef mijntjexx het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |