.....quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:24 schreef Ryan3 het volgende:
Presentatrice en cameraman hadden zich net verloofd....
Lijkt me geen neger in ieder gevalquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:24 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Is het nou een blanke, een neger of een hakbar? Lastig te zien.
Een psychopaat met een masker op, dat is meestal een blanke.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:24 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Probleem is dat die yanks bang worden door alle shootings, en ze daardoor makkelijker aan wapens willen komen ter verdediging, hetgeen meer shootings veroorzaakt want meer wapens voorhanden voor iedereen, hetgeen meer angst veroorzaakt. Etc..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:23 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Iedereen buiten Europa heeft recht op een mening, maar dit is iets wat Amerikanen zelf moeten realiseren en waar zij zelf de discussie over moeten voeren. Ik denk dat ik als Amerikaan ook voorstander van de wet zou zijn, terwijl het misschien wel veiliger zou zijn zonder.
gokje, schutter is de exquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:24 schreef Ryan3 het volgende:
Ik hoop dat het een masker is, ander is het wel erg koelbloedigquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een psychopaat met een masker op, dat is meestal een blanke.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:22 schreef Twiitch het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Gun_laws_in_Virginia
Geen vergunning voor verkoop, geen vergunning voor bezit, geen registratie van wapen, open carry legaal vanaf 18, concealed carry legaal met vergunning.
Ja zoiets ja. Of een ex... Iets te toevallig dit.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Misschien een stalker van die presentatrice die dit niet kon handelen?
Het is een blanke, met geen standaard motief (racisme of terrorisme), dus waarschijnlijk gewoon een gek.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:24 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Prima gok, gezien de dader zo te zien enkel deze 2 heeft vermoord en daarna is verdwenen. Heel random lijkt het niet.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Prima gok, gezien de dader zo te zien enkel deze 2 heeft vermoord en daarna is verdwenen. Heel random lijkt het niet.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:22 schreef Twiitch het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Gun_laws_in_Virginia
Geen vergunning voor verkoop, geen vergunning voor bezit, geen registratie van wapen, open carry legaal vanaf 18, concealed carry legaal met vergunning.
De wereld is ook geen pretje met zoveel mensen, dus ook zoveel ellende.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:29 schreef Blistering het volgende:
Noem me een pussy, maar ik word een beetje verdrietig van al het nieuws de laatste tijd
Ja, het is een vreemde wereld aan het worden idd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:29 schreef Blistering het volgende:
Noem me een pussy, maar ik word een beetje verdrietig van al het nieuws de laatste tijd
Je begrijpt het niet: Als Hank zijn Remington niet zou hebben gehad, zou Oboema allang een communistische dictatuur hebben uitgeroepen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:25 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Probleem is dat die yanks bang worden door alle shootings, en ze daardoor makkelijker aan wapens willen komen ter verdediging, hetgeen meer shootings veroorzaakt want meer wapens voorhanden voor iedereen, hetgeen meer angst veroorzaakt. Etc..
Het is idioot beleid en elke dode is hun eigen schuld.
Niet met elkaar...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:24 schreef Ryan3 het volgende:
http://www.theguardian.co(...)s-reporter-cameramanquote:Ward was described as a gregarious, hardworking photojournalist, an avid fan of Virginia Tech and longtime employee of the station. He was engaged to Melissa Ott, a producer on the station who was celebrating her last day on Wednesday before going to a new job in Charlotte. He had planned to join her there and find a new job with her.
Parker had recently celebrated a birthday and was dating WDBJ7 reporter Chris Hurst.
Columbine ligt in Colorado, tegen de Rocky Montains aan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:33 schreef Harvest89 het volgende:
Damn dat is even heftig.
Het gebeurt dus in Virginia, daar gebeuren toch ook al die highschool shootouts?
Colombine, Virginia Tec, en nog een paar.
Columbine is in Colorado.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:33 schreef Harvest89 het volgende:
Damn dat is even heftig.
Het gebeurt dus in Virginia, daar gebeuren toch ook al die highschool shootouts?
Colombine, Virginia Tec, en nog een paar.
O, mijn vrouw zei dat... I stand corrected dan...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:33 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Niet met elkaar...
[..]
http://www.theguardian.co(...)s-reporter-cameraman
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Columbine ligt in Colorado, tegen de Rocky Montains aan.
Ah oke thanx, zal het ffe fixen.quote:
Wie zou dat zijn?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:38 schreef Frutsel het volgende:
Derde vrouw ligt op de operatietafel met schotwond in de rug
De linker vrouw en de cameraman zijn beide doodgeschoten. De vrouw rechts ligt in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:39 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Wie zou dat zijn?
[ afbeelding ]
Zag die journalist nog wel wegrennen in de video. Dus die schutter zou dan in haar rug geschoten hebben. Die vrouw die werd geinerviewed en die camera man zijn gewoon in cold blood doodgeschoten.
Jij lult wel erg dom in dit topic zeg... sorry dat ik het zeg.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:39 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Wie zou dat zijn?
[ afbeelding ]
Zag die journalist nog wel wegrennen in de video. Dus die schutter zou dan in haar rug geschoten hebben. Die vrouw die werd geinerviewed en die camera man zijn gewoon in cold blood doodgeschoten.
Ziet er wel uit als een hakbar met salafisten baardje.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik dacht eerst dat het een masker was.
[ afbeelding ]
Presentatrice is toch dood? Dan is vermoedelijk de geïnterviewde de gewonde.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:39 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Wie zou dat zijn?
[ afbeelding ]
Reporter en cameraman zijn dood. Is al bevestigd door die zender.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:39 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Wie zou dat zijn?
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee. De ene keer zie ik een licht getinte neger, dan weer een blanke en daarna inderdaad iemand met dat typische IS baardje. Misschien dat het signalement daarom ook zo lang duurt, de politie weet het ook niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als een hakbar met salafisten baardje.
Dat zou je er in kunnen zien ja, maar het is nog wel erg onduidelijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als een hakbar met salafisten baardje.
Misschien handig als ze hem nog willen pakken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:47 schreef Frutsel het volgende:
Afkomst boeit niet. De walgelijke daad is al erg genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |