quote:Active shooter reportedly attacks TV crew in Virginia
DEVELOPING: An active shooter has been reported at Bridgewater Plaza in Moneta, Virginia, according to multiple local media outlets.
Video from the scene appeared to show a WDBJ media crew being attacked in the midst of a live report. The station confirmed the shooting involved one of its crews.
Police are reporting there are three victims, according to WSLS. The shooting occurred at 6:45 a.m., according to Franklin County Sheriff Department spokesperson Phillip Young.
WSLS said police are still looking for the shooter and hope to have a description out to the public shortly.
Moneta is about 25 miles East of Roanoke.
quote:Police searching gunman
MONETA (WSLS 10) – Police are searching for a person who they say shot at multiple people Wednesday morning at the Bridgewater Plaza near Smith Mountain Lake.
According to Franklin County Sheriff Department’s Spokesperson Phillip Young, the shooting occurred at the Bedford County-Franklin County line in Moneta at 6:45 a.m. Wednesday, August 26.
Police say there were three victims. The extent of their injuries are unknown at this time.
WDBJ7 is reporting the shooting incident involved one of their crews and are asking for your prayers. The shooting reportedly occurred during their live shot.
According to a witness on the scene, there is a major police presence in the area – around 30 to 40 officers have responded.
Members with Bedford, Franklin County and Virginia State Police are on scene.
Police say they continue to look for the shooter at this time and are hoping to get a description out to the public shortly. This incident remains under investigation
twitter:ComputerArea twitterde op woensdag 26-08-2015 om 14:25:07BreakingNews: At least 3 injured in shooting at Bridgewater Plaza in Moneta, Va., according to police - Sean_Bresl… http://t.co/uzATc7tjHf reageer retweet
Eerst dacht ik dat het schoten dichtbij waren maar meer en meer lijkt het erop dat er dus op die tv-crew is geschoten. Zo sta je een verhaal te vertellen dat je hoopt om meer toeristen te trekken en dan dittwitter:MicahGrimes twitterde op woensdag 26-08-2015 om 14:25:00Screen grab being shared on social media shows apparent black-clad gunman opening fire on @WDBJ7 crew in Moneta, Va. http://t.co/sqW1C2NwQy reageer retweet
Inderdaad..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:51 schreef Ludachrist het volgende:
Gewoon die tv-crews bewapenen, dan was dit niet gebeurd.
quote:Two dead in Moneta shooting
ROANOKE, Va. -- A photographer and reporter are dead after a gunman opened fire during a live report.
Franklin County Sheriff confirmed to ABC News that an active shooter was reported in Moneta at 6:45 a.m. Local TV station WDBJ confirmed that the photographer and reporter were killed. Their names are Alison Parker and Adam Ward.
The gunman is not in custody, according to police. Schools in the area were place on lockdown in response to the situation.
ja welquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wtf. Toch niet dezelfde reporter als in de video?
Jij snapt hetquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:51 schreef Ludachrist het volgende:
Gewoon die tv-crews bewapenen, dan was dit niet gebeurd.
Was me nog niet eens opgevallen dat hij gewoon door het beeld loopt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:14 schreef Twiitch het volgende:
Op 0:07 in dat filmpje zie je de schutter lopen, helemaal in het zwart. Hij lijkt vooral voor de blonde reporter te gaan. Althans die kant loopt hij op.
Ja inderdaad... zie linkje in tweede Tweet in de OP... Bizar hoe snel het ook zo de wereld in gingquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:14 schreef Dagonet het volgende:
Screengrab via Twitter van de schutter:
[ afbeelding ]
Er waren 3 slachtoffers, ik verwacht dat die vrouw de derde isquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:15 schreef Fylax het volgende:
En hoe is t met de vrouw die geïnterviewd werd
Als ze zelf een wapen bij zich hadden dan hadden ze kunnen terug schieten en dan was het niet zo afgelopenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:16 schreef Seam het volgende:
En daarom hoort iedereen een wapen bij zich te hebben
Ja want dan had de cameraman nadat 'ie was doodgeschoten... eh...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:16 schreef Seam het volgende:
En daarom hoort iedereen een wapen bij zich te hebben
Ze schoten toch film?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:17 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Als ze zelf een wapen bij zich hadden dan hadden ze kunnen terug schieten en dan was het niet zo afgelopen
De schutter kwam uit het niets. Denk niet dat dit met wapens voorkomen had kunnen worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:17 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Als ze zelf een wapen bij zich hadden dan hadden ze kunnen terug schieten en dan was het niet zo afgelopen
Jawel, alles los je op met meer wapens. It's the american way of life!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:18 schreef Infection het volgende:
[..]
De schutter kwam uit het niets. Denk niet dat dit met wapens voorkomen had kunnen worden.
Achja, hoe meer schietpartijen, hoe eerder ze in gaan zien dat hun wapenwet niet werkt. Triest, maar zo werkt dat vaak nou enmaal.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:20 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Jawel, alles los je op met meer wapens. It's the american way of life!
Ben benieuwd of de kandidaten hier nog iets over durven te zeggen.
Met een wapen had iemand zich kunnen verdedigen en erger kunnen voorkomenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:20 schreef Reya het volgende:
Volgens de NRA is het de schuld van de cameraman, die had met één hand moeten filmen en met de andere hand een wapen gereed moeten hebben.
Iedereen buiten Europa heeft recht op een mening, maar dit is iets wat Amerikanen zelf moeten realiseren en waar zij zelf de discussie over moeten voeren. Ik denk dat ik als Amerikaan ook voorstander van de wet zou zijn, terwijl het misschien wel veiliger zou zijn zonder.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:20 schreef Infection het volgende:
[..]
Achja, hoe meer schietpartijen, hoe eerder ze in gaan zien dat hun wapenwet niet werkt. Triest, maar zo werkt dat vaak nou enmaal.
En hier kan ik dan met mijn verstand weer niet bijquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:22 schreef Twiitch het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Gun_laws_in_Virginia
Geen vergunning voor verkoop, geen vergunning voor bezit, geen registratie van wapen, open carry legaal vanaf 18, concealed carry legaal met vergunning.
Bear arms!!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:22 schreef Twiitch het volgende:
Geen vergunning voor verkoop, geen vergunning voor bezit, geen registratie van wapen, open carry legaal vanaf 18, concealed carry legaal met vergunning.
.....quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:24 schreef Ryan3 het volgende:
Presentatrice en cameraman hadden zich net verloofd....
Lijkt me geen neger in ieder gevalquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:24 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Is het nou een blanke, een neger of een hakbar? Lastig te zien.
Een psychopaat met een masker op, dat is meestal een blanke.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:24 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Probleem is dat die yanks bang worden door alle shootings, en ze daardoor makkelijker aan wapens willen komen ter verdediging, hetgeen meer shootings veroorzaakt want meer wapens voorhanden voor iedereen, hetgeen meer angst veroorzaakt. Etc..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:23 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Iedereen buiten Europa heeft recht op een mening, maar dit is iets wat Amerikanen zelf moeten realiseren en waar zij zelf de discussie over moeten voeren. Ik denk dat ik als Amerikaan ook voorstander van de wet zou zijn, terwijl het misschien wel veiliger zou zijn zonder.
gokje, schutter is de exquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:24 schreef Ryan3 het volgende:
Ik hoop dat het een masker is, ander is het wel erg koelbloedigquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een psychopaat met een masker op, dat is meestal een blanke.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:22 schreef Twiitch het volgende:
Ja zoiets ja. Of een ex... Iets te toevallig dit.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Misschien een stalker van die presentatrice die dit niet kon handelen?
Het is een blanke, met geen standaard motief (racisme of terrorisme), dus waarschijnlijk gewoon een gek.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:24 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Prima gok, gezien de dader zo te zien enkel deze 2 heeft vermoord en daarna is verdwenen. Heel random lijkt het niet.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Prima gok, gezien de dader zo te zien enkel deze 2 heeft vermoord en daarna is verdwenen. Heel random lijkt het niet.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:22 schreef Twiitch het volgende:
De wereld is ook geen pretje met zoveel mensen, dus ook zoveel ellende.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:29 schreef Blistering het volgende:
Noem me een pussy, maar ik word een beetje verdrietig van al het nieuws de laatste tijd
Ja, het is een vreemde wereld aan het worden idd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:29 schreef Blistering het volgende:
Noem me een pussy, maar ik word een beetje verdrietig van al het nieuws de laatste tijd
Je begrijpt het niet: Als Hank zijn Remington niet zou hebben gehad, zou Oboema allang een communistische dictatuur hebben uitgeroepen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:25 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Probleem is dat die yanks bang worden door alle shootings, en ze daardoor makkelijker aan wapens willen komen ter verdediging, hetgeen meer shootings veroorzaakt want meer wapens voorhanden voor iedereen, hetgeen meer angst veroorzaakt. Etc..
Het is idioot beleid en elke dode is hun eigen schuld.
Niet met elkaar...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:24 schreef Ryan3 het volgende:
http://www.theguardian.co(...)s-reporter-cameramanquote:Ward was described as a gregarious, hardworking photojournalist, an avid fan of Virginia Tech and longtime employee of the station. He was engaged to Melissa Ott, a producer on the station who was celebrating her last day on Wednesday before going to a new job in Charlotte. He had planned to join her there and find a new job with her.
Parker had recently celebrated a birthday and was dating WDBJ7 reporter Chris Hurst.
Columbine ligt in Colorado, tegen de Rocky Montains aan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:33 schreef Harvest89 het volgende:
Damn dat is even heftig.
Het gebeurt dus in Virginia, daar gebeuren toch ook al die highschool shootouts?
Colombine, Virginia Tec, en nog een paar.
Columbine is in Colorado.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:33 schreef Harvest89 het volgende:
Damn dat is even heftig.
Het gebeurt dus in Virginia, daar gebeuren toch ook al die highschool shootouts?
Colombine, Virginia Tec, en nog een paar.
O, mijn vrouw zei dat... I stand corrected dan...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:33 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Niet met elkaar...
[..]
http://www.theguardian.co(...)s-reporter-cameraman
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Columbine ligt in Colorado, tegen de Rocky Montains aan.
Ah oke thanx, zal het ffe fixen.quote:
Wie zou dat zijn?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:38 schreef Frutsel het volgende:
Derde vrouw ligt op de operatietafel met schotwond in de rug
De linker vrouw en de cameraman zijn beide doodgeschoten. De vrouw rechts ligt in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:39 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Wie zou dat zijn?
[ afbeelding ]
Zag die journalist nog wel wegrennen in de video. Dus die schutter zou dan in haar rug geschoten hebben. Die vrouw die werd geinerviewed en die camera man zijn gewoon in cold blood doodgeschoten.
Jij lult wel erg dom in dit topic zeg... sorry dat ik het zeg.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:39 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Wie zou dat zijn?
[ afbeelding ]
Zag die journalist nog wel wegrennen in de video. Dus die schutter zou dan in haar rug geschoten hebben. Die vrouw die werd geinerviewed en die camera man zijn gewoon in cold blood doodgeschoten.
Ziet er wel uit als een hakbar met salafisten baardje.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik dacht eerst dat het een masker was.
[ afbeelding ]
Presentatrice is toch dood? Dan is vermoedelijk de geïnterviewde de gewonde.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:39 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Wie zou dat zijn?
[ afbeelding ]
Reporter en cameraman zijn dood. Is al bevestigd door die zender.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:39 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Wie zou dat zijn?
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee. De ene keer zie ik een licht getinte neger, dan weer een blanke en daarna inderdaad iemand met dat typische IS baardje. Misschien dat het signalement daarom ook zo lang duurt, de politie weet het ook niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als een hakbar met salafisten baardje.
Dat zou je er in kunnen zien ja, maar het is nog wel erg onduidelijk.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als een hakbar met salafisten baardje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |