abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155596428
quote:
2s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 17:50 schreef 2dope het volgende:
Ik keek net ff dat filmpje van die Flanigan zelf. Heel raar, hij loopt eerst op die mensen af en richt dan een aantal seconden lang zijn pistool op de interviewster, terwijl hij letterlijk naast die cameraman staat. Hij schiet pas een seconde of 10 later.

Die gast moet sowieso opgemerkt zijn door die vrouw die geïnterviewd werd, zou je zeggen. Misschien was ze zo gespannen dat ze niet opzij durfde te kijken. Bizar allemaal iig.

[ afbeelding ]
Bizar, zo sta je een vrolijk interviewtje te houden en een halve minuut later ben je kassie wijlen.
  Eindredactie Games donderdag 27 augustus 2015 @ 18:40:24 #102
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_155597125
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 18:23 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Bizar, zo sta je een vrolijk interviewtje te houden en een halve minuut later ben je kassie wijlen.
Inderdaad. Hopen dat ze snel dood waren. Ik vermoed dat het lichtje vrij rap uitging, gezien de stilte die na enkele momenten valt (zegt ook niet alles natuurlijk).
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_155597332
quote:
2s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 18:40 schreef 2dope het volgende:

[..]

Inderdaad. Hopen dat ze snel dood waren. Ik vermoed dat het lichtje vrij rap uitging, gezien de stilte die na enkele momenten valt (zegt ook niet alles natuurlijk).
Nou dat lijkt me ook wel kut, dan heb je niet eens kans om nog een laatste keer je leven voorbij te zien flitsen.
  donderdag 27 augustus 2015 @ 21:09:04 #104
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_155603441
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 17:22 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:

[..]

Een goede zakkenroller zorgt dat je een stevige prikkel aan de ene kant van je lichaam voelt, stootje tegen je arm, tikje tegen je schouder, elleboog die jouw onderarm raakt en even contact houdt, terwijl hij aan de andere kant van je lichaam (met minder druk dan de opzettelijke prikkel) vrij spel heef, je zal het echt niet voelen als er daar heel even lichte druk wordt uitgeoefend of juist wegvalt, ( bijvoorbeeld doordat hij de aan je arm hangende tas even optilt om erin te kunnen graaien)

Het optillen van die tas zou je zeker gelijk voelen als er niet tegelijk aan de andere kant van je lichaam druk werd uitgeoefend.

Ook hier zal je je later pas realiseren ( waarschijnlijk op het moment dat je je portemonee mist) dat er sprake is geweest van de eerdere druk.

Slachtoffers van zakkenrollerij kunnen op moment van ontdekking van het vermiste item vaak feilloos aangeven dat er minuten eerder iemand tegen hun aanleunde/ stootte op een ongebruikelijke manier en de plek en het moment van de diefstal exact beschrijven.

Even offtopic:

Als alleen de laatste prikkel wordt doorgegeven zou dat toch juist die bij zn portemonnee zijn?
Hij wordt aangestoten (wat hij voelt), en vervolgens wordt zn portemonnee gepakt, dat is dan zijn laatste prikkel waarom voelt hij die niet dan?
pi_155603612
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:09 schreef warp995 het volgende:

[..]

Even offtopic:

Als alleen de laatste prikkel wordt doorgegeven zou dat toch juist die bij zn portemonnee zijn?
Hij wordt aangestoten (wat hij voelt), en vervolgens wordt zn portemonnee gepakt, dat is dan zijn laatste prikkel waarom voelt hij die niet dan?
Negeer die pagina gezwam maar gewoon...

Het is natuurlijk inderdaad zo dat de aandacht voor bepaalde prikkels af kan zwakken als er sterkere prikkels naast komen, maar de rest van die discussie gaat gewoon nergens over. En heeft al helemaal niets met het topic te maken.
pi_155604684
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 18:17 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Ik weet niet hoe dat werkt, ik weet alleen dat het gebeurt.
Door het ervaren van angst wordt via je hypothalamus je sympaticus geactiveerd. Dit zorgt voor de afgifte van noradrenaline door je bijnieren. Dit zorgt via a-adrenerge stimulatie dat er vasoconstrictie plaatsvindt van vaten naar je tractus digestivus en via b2-adrenerge stimulatie voor vasodilatatie van vaten naar spieren zodat deze niet verzuren en er een reactieve tachycardie optreedt, en via b1-adrenerge stimulatie voor een positief inotroop effect en positief chronotroop effect. Die laatste 3 leiden tot een toename in cardiac output zodat de weefsels voldoende bloed krijgen.
Bovendien zal bij een bijkomend bloedverlies het RAAS-systeem geactiveerd worden door een verminderd effectief circulerend volume en vermindere doorbloeding van je nieren (deze wordt dus niet expres verhinderd zoals je beweert, want dan zou het hele feedbackmechanisme via het RAAS zinloos zijn).
Dit leidt tot afgifte van renine wat op z'n beurt zorgt voor omzetting van angiotensine in angiotensinogeen: een krachtige vasoconstrictor om de tensie op peil te houden. Daarnaast zal er meer aldosteron vrijkomen wat leidt tot natriumterugresorptie tegen kalium en door de toegenomen natriumterugresorptie zal er wat extra effectief circulerend volume zijn. Tevens wordt er extra antidiuretisch hormoon afgegeven door de hypofyse zodat je het vocht dat je op dat moment intravasaal hard nodig hebt niet uitpist.

Voldoende?
I feel kinda Locrian today
pi_155606818
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:34 schreef starla het volgende:

[..]

Door het ervaren van angst wordt via je hypothalamus je sympaticus geactiveerd. Dit zorgt voor de afgifte van noradrenaline door je bijnieren. Dit zorgt via a-adrenerge stimulatie dat er vasoconstrictie plaatsvindt van vaten naar je tractus digestivus en via b2-adrenerge stimulatie voor vasodilatatie van vaten naar spieren zodat deze niet verzuren en er een reactieve tachycardie optreedt, en via b1-adrenerge stimulatie voor een positief inotroop effect en positief chronotroop effect. Die laatste 3 leiden tot een toename in cardiac output zodat de weefsels voldoende bloed krijgen.
Bovendien zal bij een bijkomend bloedverlies het RAAS-systeem geactiveerd worden door een verminderd effectief circulerend volume en vermindere doorbloeding van je nieren (deze wordt dus niet expres verhinderd zoals je beweert, want dan zou het hele feedbackmechanisme via het RAAS zinloos zijn).
Dit leidt tot afgifte van renine wat op z'n beurt zorgt voor omzetting van angiotensine in angiotensinogeen: een krachtige vasoconstrictor om de tensie op peil te houden. Daarnaast zal er meer aldosteron vrijkomen wat leidt tot natriumterugresorptie tegen kalium en door de toegenomen natriumterugresorptie zal er wat extra effectief circulerend volume zijn. Tevens wordt er extra antidiuretisch hormoon afgegeven door de hypofyse zodat je het vocht dat je op dat moment intravasaal hard nodig hebt niet uitpist.

Voldoende?
Jeetje, ik herken de term circulerend volume en kan me daar iets bij voorstellen.
Voor de rest hoop ik dat jij in de buurt bent als ik ooit nog met de ongewenste kant van een kogel in aanraking kom, zo te horen begrijp je hoe het werkt.

[ Bericht 0% gewijzigd door mannenkokengewoonbeter op 27-08-2015 22:19:20 ]
bivd kijkt met u mee.
pi_155606947
quote:
0s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:09 schreef warp995 het volgende:

[..]

Even offtopic:

Je hebt gelijk, het opzettelijke duwtje of stootje ( voor wie het woord prikkel vervelend vind ) zal net na het pakken van de portemonee moeten gebeuren.
bivd kijkt met u mee.
pi_155607460
quote:
1s.gif Op donderdag 27 augustus 2015 21:34 schreef starla het volgende:

[..]

Voldoende?
Duidelijke taal :7
pi_155612553
Op het filmpje zie je de bloeddruppels van de cameraman op de grond druppelen.
pi_155615165
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 00:58 schreef 0108daniel het volgende:
Op het filmpje zie je de bloeddruppels van de cameraman op de grond druppelen.
ik vind jou een beetje ranzig
pi_155617755
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 07:38 schreef computergirl het volgende:

[..]

ik vind jou een beetje ranzig
Kijk zelf eens een keer het filmpje.... je ziet het toch duidelijk als de camera op de grond ligt...
pi_155617851
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 10:32 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Kijk zelf eens een keer het filmpje.... je ziet het toch duidelijk als de camera op de grond ligt...
Ik wil dat helemaal niet zien. Waarom geil je op zulke details?
pi_155618356
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 10:36 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ik wil dat helemaal niet zien. Waarom geil je op zulke details?
Dan moet je helemaal je mond houden als je het niet eens heb gezien.
Ik gaf alleen aan wat er te zien was.
pi_155629462
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 11:00 schreef 0108daniel het volgende:

[..]

Dan moet je helemaal je mond houden als je het niet eens heb gezien.
Ik gaf alleen aan wat er te zien was.
Waarom geil jij op ranzige details? Hoe vaak heb je die filmpjes nu al bekeken?
Waarom heb je de behoefte dat soort details hier te melden?
pi_155629553
Is er ergens een link waar je het orginele filmpje dat de schutter maakte kan bekijken?
Ik kan alleen maar kleine stukjes vinden.
bivd kijkt met u mee.
pi_155630235
Meer details over de schutter en voorgeschiedenis van de tragedie komen langzaam naar buiten.

In het gehuurde voertuig van de schutter vond de politie een Glock pistool, munitie en een "to-do" lijstje, waarvan de inhoud niet is vrijgegeven.

Ook troffen de agenten een koffertje met drie kentekenplaten, een pruik, sjaal en zonnebril.
Dit wijst erop dat de schutter van plan was om zich te vermommen en te ontsnappen.
http://www.cbsnews.com/ne(...)-gunman-escape-plan/
bivd kijkt met u mee.
pi_155630417
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 augustus 2015 17:39 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
Is er ergens een link waar je het orginele filmpje dat de schutter maakte kan bekijken?
Ik kan alleen maar kleine stukjes vinden.
http://www.geenstijl.nl/m(...)utter_filmt_exe.html
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')