.....quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:24 schreef Ryan3 het volgende:
Presentatrice en cameraman hadden zich net verloofd....
Lijkt me geen neger in ieder gevalquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:24 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Is het nou een blanke, een neger of een hakbar? Lastig te zien.
Een psychopaat met een masker op, dat is meestal een blanke.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:24 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Probleem is dat die yanks bang worden door alle shootings, en ze daardoor makkelijker aan wapens willen komen ter verdediging, hetgeen meer shootings veroorzaakt want meer wapens voorhanden voor iedereen, hetgeen meer angst veroorzaakt. Etc..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:23 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Iedereen buiten Europa heeft recht op een mening, maar dit is iets wat Amerikanen zelf moeten realiseren en waar zij zelf de discussie over moeten voeren. Ik denk dat ik als Amerikaan ook voorstander van de wet zou zijn, terwijl het misschien wel veiliger zou zijn zonder.
gokje, schutter is de exquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:24 schreef Ryan3 het volgende:
Presentatrice en cameraman hadden zich net verloofd....
Ik hoop dat het een masker is, ander is het wel erg koelbloedigquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een psychopaat met een masker op, dat is meestal een blanke.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:22 schreef Twiitch het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Gun_laws_in_Virginia
Geen vergunning voor verkoop, geen vergunning voor bezit, geen registratie van wapen, open carry legaal vanaf 18, concealed carry legaal met vergunning.
Ja zoiets ja. Of een ex... Iets te toevallig dit.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Misschien een stalker van die presentatrice die dit niet kon handelen?
Het is een blanke, met geen standaard motief (racisme of terrorisme), dus waarschijnlijk gewoon een gek.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:24 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Prima gok, gezien de dader zo te zien enkel deze 2 heeft vermoord en daarna is verdwenen. Heel random lijkt het niet.quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Prima gok, gezien de dader zo te zien enkel deze 2 heeft vermoord en daarna is verdwenen. Heel random lijkt het niet.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:22 schreef Twiitch het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/Gun_laws_in_Virginia
Geen vergunning voor verkoop, geen vergunning voor bezit, geen registratie van wapen, open carry legaal vanaf 18, concealed carry legaal met vergunning.
De wereld is ook geen pretje met zoveel mensen, dus ook zoveel ellende.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:29 schreef Blistering het volgende:
Noem me een pussy, maar ik word een beetje verdrietig van al het nieuws de laatste tijd
Ja, het is een vreemde wereld aan het worden idd.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:29 schreef Blistering het volgende:
Noem me een pussy, maar ik word een beetje verdrietig van al het nieuws de laatste tijd
Je begrijpt het niet: Als Hank zijn Remington niet zou hebben gehad, zou Oboema allang een communistische dictatuur hebben uitgeroepen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:25 schreef Gerolsteiner het volgende:
[..]
Probleem is dat die yanks bang worden door alle shootings, en ze daardoor makkelijker aan wapens willen komen ter verdediging, hetgeen meer shootings veroorzaakt want meer wapens voorhanden voor iedereen, hetgeen meer angst veroorzaakt. Etc..
Het is idioot beleid en elke dode is hun eigen schuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |