quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:56 schreef Infection het volgende:
[..]
Er zullen ook vast wel beveiligingscamera's hangen in de buurt. En waarschijnlijk ook wel wat getuigen. Het ziet eruit als een soort toeristisch complex.
Het is een "marina", een jachthaven.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:56 schreef Infection het volgende:
[..]
Er zullen ook vast wel beveiligingscamera's hangen in de buurt. En waarschijnlijk ook wel wat getuigen. Het ziet eruit als een soort toeristisch complex.
Schijnt dat de verloofde van de cameraman ook aanwezig was in de studio en het zag gebeurenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:00 schreef MrBadGuy het volgende:
De presentatrice in de studio blijft wel enorm professioneel, terwijl ook voor haar duidelijk was (zonder de vreselijke afloop natuurlijk, maar wel de kans daarop) wat voor drama er vanuit het niets aan het afspelen was bij haar collega's. Ongelooflijk knap en professioneel dat je zo vlug kunt schakelen
In Virginia zijn alle wapens legaal. Automatische moet je melden, andere mag je overal kopen zonder vergunning of registratie.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:59 schreef grimselman het volgende:
[..]
Had de schutter een legaal wapen? Dat is nog maar de vraag
twitter:TorontoStreets twitterde op woensdag 26-08-2015 om 16:00:26#BREAKING The suspect in the #WDBJ shooting is being chased north on I-81 reageer retweet
Gaan er nu al van dit soort verhalen rond? Op Reddit las ik dat de cameraman en ondervraag-miep een verhouding hadden, en dat de dader mogelijk de man van de journaliste is...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Schijnt dat de verloofde van de cameraman ook aanwezig was in de studio en het zag gebeuren
Ben benieuwd, zal wel in de relationele sfeer zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:59 schreef Frutsel het volgende:
twitter:RyanSchulteis twitterde op woensdag 26-08-2015 om 15:56:38CNN: police have name & license plate number of suspect in VA shooting reageer retweet
De cameraman en de verslaggeefster waren juist degene die verloofd waren. Althans, dat is wat ik las.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:01 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Schijnt dat de verloofde van de cameraman ook aanwezig was in de studio en het zag gebeuren
Nee, niet met elkaar.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:03 schreef Infection het volgende:
[..]
De cameraman en de verslaggeefster waren juist degene die verloofd waren. Althans, dat is wat ik las.
Tja, er zijn wel meer dingen natuurlijk die Obama had willen invoeren, maar waarbij werd dwars gezeten door het Republikijnse congres. Maar met vuurwapens dan krijg je alle mad cappers over je heen naturrlijk, die zich ook nog willen bewapenen voor het geval dat FEMA en VN de boel gaan overnemen. Daarnaast is het ook een industrie natuurlijk, die voor veel werkgelegenheid zorgt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Guns don't kill people...
Vooral blijven roepen dat hun wapenwet echt prima is zo. Ik las niet zo lang geleden dat Obama dat als zijn allergrootste falen zag als president, dat hij niet iets substantieels heeft kunnen veranderen aan de wapenwet.
Nee dat is denk ik verkeerd vertaald of uitgelegd. Dat stond al ergens in dit topic hoe dat zat.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:03 schreef Infection het volgende:
[..]
De cameraman en de verslaggeefster waren juist degene die verloofd waren. Althans, dat is wat ik las.
En anders wordt het toch de doodstraf. In Virginia krijg je oa de doodstraf voor:quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:02 schreef Twiitch het volgende:
Nou die komt niet meer weg. Hoop dat ze hem te pakken krijgen en dat het geen zelfmoord/politiekogel wordt.
quote:Willful, deliberate and premeditated murder of more than one person (within a three year time frame)
https://twitter.com/chrishurstwdbjquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:01 schreef Messina het volgende:
[..]
Gaan er nu al van dit soort verhalen rond? Op Reddit las ik dat de cameraman en ondervraag-miep een verhouding hadden, en dat de dader mogelijk de man van de journaliste is...
Ja, klopt, mijn vrouw zei dat en ik nam het zonder bron over. Maar de cameraman is idd verloofd met de producent van de show. En de reporter met een anchorman van het station.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dat is denk ik verkeerd vertaald of uitgelegd. Dat stond al ergens in dit topic hoe dat zat.
De cameraman was verloofd met iemand van die zender, niet de verslaggeefster (dacht ik )
Maar goed, komende dag(en) zal wel meer duidelijk worden
quote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:33 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Niet met elkaar...
[..]
http://www.theguardian.co(...)s-reporter-cameraman
Oh ja die optie was er ook nog....quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:12 schreef Frutsel het volgende:
Wordt nu gezegd dat het een oud-werknemer zou kunnen zijn?twitter:
Ja, verontwaardigde ex-werknemer idd, las het net ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:12 schreef Frutsel het volgende:
Wordt nu gezegd dat het een oud-werknemer zou kunnen zijn?twitter:
Ik zeg niet dat het waar is, ik zeg dat ik dat elders las.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
https://twitter.com/chrishurstwdbj
Ja hij was het.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:51 schreef Ludachrist het volgende:
Gewoon die tv-crews bewapenen, dan was dit niet gebeurd.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:14 schreef Strani het volgende:
Het zal wel een moslimterrorist zijn met een zwarte vader en een blanke moeder, die voor het station heeft gewerkt en tevens getrouwd was met beide slachtoffers.
Er zullen 1.001 dingen te lezen zijn nu, nog geen 0,01% zal waar zijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:14 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het waar is, ik zeg dat ik dat elders las.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |