Misschien handig als ze hem nog willen pakken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:47 schreef Frutsel het volgende:
Afkomst boeit niet. De walgelijke daad is al erg genoeg.
Is Amerika he, je kunt daar ook een toevallig slachtoffer worden van een driveby-shooting.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:48 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Oke wtf, wereld is steeds gekker aan het worden. Ik heb dat filmpje nu onderhand 4x bekeken en nog verbaas ik me elke keer weer.
twitter:
Klopt, voor hen wel, maar je weet hoe het dan hier weer gaat dus die discussie kunnen we hier wel achterwege latenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:47 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Misschien handig als ze hem nog willen pakken.
lijkt zo denk ik, omdat het behoorlijk is ingezoomd. Gewoon blanke man.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Heeft volgensmij een panty over z'n hoofd.
Ik ook...en dan lees ik hier dat die arme verslaggeefster nog dood is ookquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:28 schreef Maver24 het volgende:
Ik zit echt met open mond en verbazing naar dat filmpje te kijken. Afschuwelijk gewoon.
Doet me aan deze denkenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij filmt gewoon zijn eigen dood. Bizar
Kan snel gaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook...en dan lees ik hier dat die arme verslaggeefster nog dood is ookRillingen gewoon.
Er zullen ook vast wel beveiligingscamera's hangen in de buurt. En waarschijnlijk ook wel wat getuigen. Het ziet eruit als een soort toeristisch complex.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:55 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Het is wel mooi dat die camera richting de schutter gevallen is, anders heb je ook geen idee waar je moet zoeken en vind je zo iemand nooit meer. Nu heb je met een beetje verscherpen gewoon zijn kop op beeld.
Guns don't kill people...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:56 schreef crystal_meth het volgende:
Mass shooting tracker 2015:
http://shootingtracker.com/wiki/Mass_Shootings_in_2015
225 shootings reeds. criterium lijkt minstens 4 doden/gewonden te zijn, deze schietpartij komt dus niet op de lijst.
Nog niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:56 schreef crystal_meth het volgende:
Mass shooting tracker 2015:
http://shootingtracker.com/wiki/Mass_Shootings_in_2015
225 shootings reeds. criterium lijkt minstens 4 doden/gewonden te zijn, deze schietpartij komt dus niet op de lijst.
twitter:RyanSchulteis twitterde op woensdag 26-08-2015 om 15:56:38CNN: police have name & license plate number of suspect in VA shooting reageer retweet
Had de schutter een legaal wapen? Dat is nog maar de vraagquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:16 schreef Infection het volgende:
Tja, de Amerikaanse wapenwet. Weer een mooi voorbeeld van hoe goed het werkt.
twitter:rConflictNews twitterde op woensdag 26-08-2015 om 15:59:29UPDATE: 3 schools are on lockdown in Bedford County, VA as manhunt for gunman who killed 2 in Roanoke continues. - @NewsOnTheMin reageer retweet
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:56 schreef Infection het volgende:
[..]
Er zullen ook vast wel beveiligingscamera's hangen in de buurt. En waarschijnlijk ook wel wat getuigen. Het ziet eruit als een soort toeristisch complex.
Het is een "marina", een jachthaven.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:56 schreef Infection het volgende:
[..]
Er zullen ook vast wel beveiligingscamera's hangen in de buurt. En waarschijnlijk ook wel wat getuigen. Het ziet eruit als een soort toeristisch complex.
Schijnt dat de verloofde van de cameraman ook aanwezig was in de studio en het zag gebeurenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:00 schreef MrBadGuy het volgende:
De presentatrice in de studio blijft wel enorm professioneel, terwijl ook voor haar duidelijk was (zonder de vreselijke afloop natuurlijk, maar wel de kans daarop) wat voor drama er vanuit het niets aan het afspelen was bij haar collega's. Ongelooflijk knap en professioneel dat je zo vlug kunt schakelen
In Virginia zijn alle wapens legaal. Automatische moet je melden, andere mag je overal kopen zonder vergunning of registratie.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:59 schreef grimselman het volgende:
[..]
Had de schutter een legaal wapen? Dat is nog maar de vraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |