SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He jammerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar ik ben terug
ik mag geen mensen meer uitschelden stom he
Ik vind jou een faggotquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
maar ik ben terug
ik mag geen mensen meer uitschelden stom he
tr gemachtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind jou een faggot
Haha, je mag niks terugzeggen.
Tsss Tjacka hatenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:52 schreef Kauai het volgende:
[..]
Je negeerde mn dm
Daarvoor haat ik je wel
kan geen dms zien tijdens een ban johquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:52 schreef Kauai het volgende:
[..]
Je negeerde mn dm
Daarvoor haat ik je wel
Oh dacht dat je wel kon lezenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kan geen dms zien tijdens een ban joh
nee het was net sonaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kreeg je wel behoorlijk te eten?
Alsof hem dat lukt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hij probeert cachet te hosselen nu
hoezoquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:59 schreef Lokasenna het volgende:
Fylax je bent wel een beetje een sletje.
Helaas voor mij of helaas voor jou? :$quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:59 schreef Fylax het volgende:
[..]
`helegaar niet
niet met jou helaas
grgr
allebei :$quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Helaas voor mij of helaas voor jou? :$
Zou hij dat wel erg vinden?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog ff zo doorgaan en ik neem hem over de knie
Jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:38 schreef Lokasenna het volgende:
Dat is toch die van de foto's met achterlijk staartje op het hoofd?
jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:38 schreef Lokasenna het volgende:
Dat is toch die van de foto's met achterlijk staartje op het hoofd?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:42 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
https://www.google.nl/web(...)-8#q=lord%20bendtner
19 - @bendtnerb52 scores every 19 minutes in 15/16. It's the best min/goal-ratio of all BL-players in all comps.Lord.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:45 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
19 - @bendtnerb52 scores every 19 minutes in 15/16. It's the best min/goal-ratio of all BL-players in all comps.Lord.
Maandag en dinsdag practicum (dus van 6 tot 18:00 bezig), 2 dagen hele dag les en dan 1 dagje vrij. + vaccinatiesquote:
Welke opleiding?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag practicum (dus van 6 tot 18:00 bezig), 2 dagen hele dag les en dan 1 dagje vrij. + vaccinaties
Nicequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:59 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Biologie en medisch labonderzoek
Naar je moeder?quote:
Nee. naar Amsterdam.quote:
dus tochquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. naar Amsterdam.
Inb4: dus toch naar je moeder
Ah, leuk. Wat ga je doen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. naar Amsterdam.
Studie begint weerquote:
Je woont in Rotterdam toch? Is dat echt 1,5u naar Amsterdam?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. naar Amsterdam.
O ja dat is vandaag.quote:
Thnaksquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
O ja dat is vandaag.Veel succes en plezier.
Arnhemquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:13 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Je woont in Rotterdam toch? Is dat echt 1,5u naar Amsterdam?
Wel geboren in Rotjeknor. Dat welquote:
Over welke city hebben we hetquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben geboren in toentertijd goed stadje. Nu ghetto.
Delfzijlquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Over welke city hebben we het
norwichquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Over welke city hebben we het
hoi ik haat jouquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik weet niet wanneer mijn school begint swa
ze zei tog neequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi ik haat jou
beetje cachet lopen te versieren
dat doen maten niet
je bent vanaf nu mijn aartsvijand
Ze proberen haar allemaal te versieren?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi ik haat jou
beetje cachet lopen te versieren
dat doen maten niet
je bent vanaf nu mijn aartsvijand
oh das lief manquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ze zei tog nee
dus je hebt nog kans
en ik wou haar fixen en aan jou geve tok
ja moeten ze de slingers ophangenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze proberen haar allemaal te versieren?
http://speld.nl/2015/08/2(...)over-vrouw-in-trein/quote:LIVEBLOG: Rick weet zich geen houding te geven tegenover vrouw in trein
We houden u op de hoogte
Rick is na een dagje winkelen in de grote stad per ongeluk tegenover een aantrekkelijke vrouw in de trein gaan zitten. Wij houden u live op de hoogte.
14:39 – De aantrekkelijke vrouw glimlacht ter begroeting kort naar Rick. Die zegt daarop iets wat klinkt als: ‘hrrrmpf’.
14:41 – Terwijl de trein het station verlaat, probeert Rick wanhopig oogcontact te vermijden. Ondanks het gebrek aan zon besluit hij zijn zonnebril op te zetten.
14:45 – Rick waant zich veilig achter zijn getinte glazen en staart opzichtig naar de aantrekkelijke vrouw. Die vraagt: ‘Heb ik wat van je aan?’ Rick weet geen gevatte respons te bedenken en grijnst in plaats daarvan schaapachtig.
14:46 – De aantrekkelijke vrouw glimlacht naar een kind verderop. Wat krijgen we nou? Rick twijfelt over wat die eerste glimlach dan te betekenen had.
14:48 – De aantrekkelijke vrouw doet haar oordopjes in. Luistert ze echt muziek of probeert ze hem op een verkeerd spoor te zetten? Rick schudt met zijn sleutelbos. De vrouw negeert hem.
14:53 – Rick heeft sterk het gevoel dat hij en de aantrekkelijke vrouw niet zo lekker begonnen zijn en zint op een manier om het goed te maken. Later meer.
14:54 – De aantrekkelijke vrouw heeft een mooie hoed. Rick wil haar een compliment maken en twijfelt tussen ‘Wat een mooie hoed’, ‘Ik ben me hier toch een potje aan het genieten van je hoed’ of gewoon ‘Hoed!’ Uiteindelijk kiest hij voor een tussenoplossing door zachtjes de filmmuziek uit Indiana Jones te neuriën.
14:56 – Rick gaat wijdbeens zitten en oogt zo ontspannen mogelijk. Hij neuriet nog een tandje harder.
14:59 – De aantrekkelijke vrouw pakt een boek. Vindt ze Rick soms niet interessant genoeg?
15:03 – Rick herpakt zich. Een boek is de ideale manier om een gesprek te beginnen. Rick probeert zich in een hoek te wurmen waarin hij kan meelezen, maar dat valt nog niet mee. Hij voelt een pijnscheut door z’n flank schieten.
15:04 – Rick gelooft dat hij een stuk nier heeft afgescheurd.
15:05 – Rick heeft inderdaad een stuk nier afgescheurd.
15:09 – Het meisje stapt zonder te groeten uit en aait in het voorbijgaan het kind verderop nog even onder zijn bolletje.
volpompen en gewoon weggooien tochquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:45 schreef Tjacka het volgende:
Vrouwen zijn net als een vuilzak, als ze vol zit gooi je ze weg.
HAHHAA
Nou nou nouquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:45 schreef Tjacka het volgende:
Vrouwen zijn net als een vuilzak, als ze vol zit gooi je ze weg.
HAHHAA
Picsquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga lesbo worden en cachie versieren
dan zoek ik je opquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:45 schreef Opsonisatie het volgende:
kuaai is al op mij hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Nee grapje dan wordt kauaaiai boos
Jeetje mina ben je een sjeik met 7 vrouwen of zoquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kuaai is al op mij hoor
we moeten alleen wachten tot ze legaal is
nee, hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jeetje mina ben je een sjeik met 7 vrouwen of zo
Door onhandig te hosselenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
hoe heeftie ze nier eruit gescheurd eigenlek?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:56 schreef Tjacka het volgende:
ze noemen mij t j a c k a
kom altijd trollen op het forum met je pa
opso ik en inso en kuaaaui zijn beste matties
dat zweren wij uit onze atties
ook zijn jr en ama en cachet zijn heel lief
als je met hun fokt heb je beef
Dit wil ik in mijn fobo plaatsenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:56 schreef Tjacka het volgende:
mag hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dit wil ik in mijn fobo plaatsen
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:56 schreef Tjacka het volgende:
ik ben lang niet altijd een troll hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
tjacka toen ik jou laast een troll noemde
gingen ze mij allemaal uitschelden
netjes
Wij zijn geen vrienden meer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:56 schreef Tjacka het volgende:
ja ik doe ook ongeveer zoiets hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben lang niet altijd een troll hoor
maar ik vind het soms best leuk
moet kunnen toch?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik doe ook ongeveer zoiets hoor
75% van de tijd trollen en 25% sirius ofzo
sorry lieve fera dat ik je bent vergetenquote:
Why so sirius?quote:
ben 5% troll johquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik doe ook ongeveer zoiets hoor
75% van de tijd trollen en 25% sirius ofzo
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
sorry lieve fera dat ik je bent vergeten
ik laat na drank hele vieze scheten
ook jij bent een hele goede maat
vooral je over seks praat
haar op heppie zijn piemel vind je fijn
kon iedereen maar zo'n goede vriendin voor mij zijn
Best aardig. Alleen veel gedoe met GGZ. Per se een brief met handtekening moeten sturen om wat informatie van mijn dossier op te vragen.quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:05 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga alle favo quotes in fobo zetten. 1 per maand.
Kan ik over 5 jaar naar terugkijken en huilen als jullie niet meer posten/ fok niet meer bestaatquote:
noem mij vriendjes geen sletjequote:
Over een maand of 3 toch alles op zwart, dus dan heb je er niks meer aanquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan ik over 5 jaar naar terugkijken en huilen als jullie niet meer posten/ fok niet meer bestaat
Figuurlijk.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Over een maand of 3 toch alles op zwart, dus dan heb je er niks meer aan
Ik wil hier meer van.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
noem mij vriendjes geen sletje
dat vinden ze geen pretje
het libido van je vriendin is laag
dus dat jij jezelf hetero noemt vind ik erg vaag
praat tegen vrouwen met respect
anders word ik de eerste die lokasenna bevlekt
stijn stijn stijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil hier meer van.
Doe er eens eentje over Stijn en GGMM
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
stijn stijn stijn
je woorden zijn groot
maar je pik erg klein
dat je zo stoer tegen mij doet op vbl doet mij geen zeer
omdat ik weet dat jij tot je 30e nog op knetterkranjorum afbeer
gedraag je naar je leeftijd lieve stijn
dat vind jr als anaalridder erg fijn
Vermoeid na eerste dag vol bezigheden. En verrast dat ik er nog een uur bij heb. Maandag is minder chill nu.quote:
Mja, kan me wel voorstellen. Ze willen niet dat iedereen daarbij kan natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Best aardig. Alleen veel gedoe met GGZ. Per se een brief met handtekening moeten sturen om wat informatie van mijn dossier op te vragen.
He Tjack, leuk dat je er weer bent.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
noem mij vriendjes geen sletje
dat vinden ze geen pretje
het libido van je vriendin is laag
dus dat jij jezelf hetero noemt vind ik erg vaag
praat tegen vrouwen met respect
anders word ik de eerste die lokasenna bevlekt
Onderzoeksresultaten uit het verleden. Mijn psycholoog heeft die nodig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vermoeid na eerste dag vol bezigheden. En verrast dat ik er nog een uur bij heb. Maandag is minder chill nu.
[..]
Mja, kan me wel voorstellen. Ze willen niet dat iedereen daarbij kan natuurlijk.
Wat voor info zoek je dan?
[..]
He Tjack, leuk dat je er weer bent.
Ik noem mezelf geen hetero hoor. Doe ik al 10 jaar niet.
Ik ben een badboy tegen vrouwen, daar worden hun slipjes nat van en dan sturen ze me nudies.
Dealquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan gaan we met zijn allen naar girlscene
kaneel geen probleemquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vermoeid na eerste dag vol bezigheden. En verrast dat ik er nog een uur bij heb. Maandag is minder chill nu.
[..]
Mja, kan me wel voorstellen. Ze willen niet dat iedereen daarbij kan natuurlijk.
Wat voor info zoek je dan?
[..]
He Tjack, leuk dat je er weer bent.
Ik noem mezelf geen hetero hoor. Doe ik al 10 jaar niet.
Ik ben een badboy tegen vrouwen, daar worden hun slipjes nat van en dan sturen ze me nudies.
Ik heb al een accountquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga dan onedirectionlover heten
hoe jullie
dit is al gepostquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:20 schreef Fera het volgende:
http://speld.nl/2015/08/2(...)over-vrouw-in-trein/
Klinkt als een FOK!ker.
Dit heb ik net al gepostquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:20 schreef Fera het volgende:
http://speld.nl/2015/08/2(...)over-vrouw-in-trein/
Klinkt als een FOK!ker.
Katjesvernietiger69quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga dan onedirectionlover heten
hoe jullie
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:21 schreef Tjacka het volgende:
sararaats is tegen een raam aangelopen
ik heb medelijden
quote:
Ik ga niet alles teruglezen. Daar heb ik helemaal geen tijd voor man.quote:
Ik zoek geen haantjesquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij moet turkisgirlsearchcocks heten
Dat niet doenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:22 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik ga niet alles teruglezen. Daar heb ik helemaal geen tijd voor man.
Kan hij dat zelf niet vragen? Of is dat alleen voor huisartsen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Onderzoeksresultaten uit het verleden. Mijn psycholoog heeft die nodig.
Het komt omdat wij klikken op mentale niveau's. Beetje fappen terwijl zij alle hoofdsteden van Azië opnoemt enzo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kaneel geen probleem
als ik wil chillen dan ga ik er heen
ik mag je best hoor
maar heeft lokje dan geen clitoor?
toch raar dat ze geen libido heeft
of komt dat omdat ze niks om de grote van je pik geeft
ik ben klaar met dit stoere gedrag
en nu laat ik weer blijken dat ik je erg mag
dag
Alleen ik kan die informatie opvragen bij de GGZ, want het is mijn dossier.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan hij dat zelf niet vragen? Of is dat alleen voor huisartsen?
[..]
Het komt omdat wij klikken op mentale niveau's. Beetje fappen terwijl zij alle hoofdsteden van Azië opnoemt enzo.
ik en cachet klikte juist nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan hij dat zelf niet vragen? Of is dat alleen voor huisartsen?
[..]
Het komt omdat wij klikken op mentale niveau's. Beetje fappen terwijl zij alle hoofdsteden van Azië opnoemt enzo.
jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi cachetgodin
al dms van omgevallenpik gehad?
ohquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik en cachet klikte juist niet
ik ben verstandelijk gehandicapt en cachet heel slim
misschien is het daardoor mis gegaan
hoerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja
vies mannetje
hij wilde seksdates
Want ik ben lesbisch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:45 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie jou ook echt voor me als iemand met zo'n hele harde bulderlach
als jij een foto zietquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
en cachet ik wil eerst foto zien
niet te snel gaa in relatie
Waarom zou ik dan iets met jou aan gaan als je lesbisch bent?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, of heeft tjacka een vajayjay?
je zou door de maat denken van wel jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, of heeft tjacka een vajayjay?
dm staat open hoor tjackiequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als jij een foto ziet
dan fap je er elke dag op
cachie is echt knap
jullie moeten weer terug bij elkaarquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als jij een foto ziet
dan fap je er elke dag op
cachie is echt knap
1x gebeurd, maar niet om het lachen hehequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waardoor je de klas werd uitgezet
Hey, sarcasme ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan iets met jou aan gaan als je lesbisch bent?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je zou door de maat denken van wel ja
Had jou wel ingezien als zo'n brutaaltje die vaak de klas uit moestquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
1x gebeurd, maar niet om het lachen hehe
Vond het niet grappig zo'n domme opmerking.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
1x gebeurd, maar niet om het lachen hehe
[..]
Hey, sarcasme ja.ik spring geen gat in de lucht om met jou een relatie aan te gaan.
ben je ongesteldquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vond het niet grappig zo'n domme opmerking.
Ik was een sneaky lieverdje, daardoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had jou wel ingezien als zo'n brutaaltje die vaak de klas uit moest
Oke, ga dan niet als een oud wijf zo erop hinten. Zeg het dan gewoon.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vond het niet grappig zo'n domme opmerking.
Had je slimmer ingeschat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik was een sneaky lieverdje, daardoor
[..]
Oke, ga dan niet als een oud wijf zo erop hinten. Zeg het dan gewoon.
Ah jij hield net op tijd je mond en toen moest je vriendin er zeker net uit op dat momentquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik was een sneaky lieverdje, daardoor
ah bedankt voor het adviesquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarom wil ze ook geen seks met je, nog even geduld
Nee dat valt mee, ik wist meer wat de grenzen waren zeg maar. Vaak geprobeerd te overschrijdenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah jij hield net op tijd je mond en toen moest je vriendin er zeker net uit op dat moment
Ah die grens vergat ik nog wel eensquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee dat valt mee, ik wist meer wat de grenzen waren zeg maar. Vaak geprobeerd te overschrijden
Vaak eruit gestuurd of valt dat meequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah die grens vergat ik nog wel eensBleef dan stug doorlullen omdat ik mijn kutgrap op dat moment kwijt moest. En dan eruit gestuurd worden
Viel wel mee opzichquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vaak eruit gestuurd of valt dat mee?
sturen ze je er dan uit? ik ben ook zo direct als de tyfusquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Viel wel mee opzichin de bovenbouw een paar keer. Maar soms was ik het lievelingetje van de leraar omdat ik dan wel altijd met ze bleef praten over van alles en nog wat.
![]()
Op mbo wel vaak eruit gestuurd omdat ik vrij direct was als ik de lessen niet goed vond. En dat kunnen ze daar niet hebben
Ja zo'n kutwijf die mij eruit stuurde toen ik even op Facebook zat en ze zei "ga andere opleiding zoeken". Toen zei ik "ga lekker ander werk zoeken" en daarna mocht ik een halfjaar die les niet meer in.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
sturen ze je er dan uit? ik ben ook zo direct als de tyfus
is een x zei iemand tegen me dattie zelfmoord wou plegen
toen zei ik snij je poolsen dan door als het zoveel beter is in de hemel
dus echt 10/10 direct
oh damnquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zo'n kutwijf die mij eruit stuurde toen ik even op Facebook zat en ze zei "ga andere opleiding zoeken". Toen zei ik "ga lekker ander werk zoeken" en daarna mocht ik een halfjaar die les niet meer in.
HAHAHAquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zo'n kutwijf die mij eruit stuurde toen ik even op Facebook zat en ze zei "ga andere opleiding zoeken". Toen zei ik "ga lekker ander werk zoeken" en daarna mocht ik een halfjaar die les niet meer in.
Nja is wel weer goed gekomen, zei ze dat ik excuses moest maken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
oh damnDat word leuk dit jaar
ja is wel waar manquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja is wel weer goed gekomen, zei ze dat ik excuses moest maken.
Doe lekker normaal, zij begint uit het niks rare dingen te roepen
Sowieso een autistisch mensquote:
Je hebt ook altijd van die mensen die wel achter de rug van de leraren hun afkraken maar nooit direct iets durven te zeggen. En als ik dan in discussie was houden die mensen hun bek dichtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja is wel waar man
je moet gewoon zeggen wat je vind en denkt anders ben je wel wack
Ik loop stage bij Ah. Ja. En dat doe ik 3x per week. Ja. En is fijne plek. Ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso een autistisch mensVraagt ze iets aan je en dan vertel je een verhaal (over stage oid) en dan zit ze op zo'n verveelde toon "ja ja ja" te zeggen
Zo gaat het echt. Op zo'n toon dat ik snel mijn verhaal moet afmaken want het boeit haar niks.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik loop stage bij Ah. Ja. En dat doe ik 3x per week. Ja. En is fijne plek. Ja.
Zulke mensen
ach jawel beetje bullshit allemaal zulke mensenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt ook altijd van die mensen die wel achter de rug van de leraren hun afkraken maar nooit direct iets durven te zeggen. En als ik dan in discussie was houden die mensen hun bek dichtHypocriet gedoe allemaal
Ja wij hadden ook zo'n economie leraar, toffe vent was dat, kwam altijd met ons praten en rokenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo gaat het echt. Op zo'n toon dat ik snel mijn verhaal moet afmaken want het boeit haar niks.
Waarom word je dan leraar als je totaal niet met mensen kan omgaan. Best veel leraren gehad die totaal niet met mensen konden omgaan, daar kwamen mijn fitties ook uit door irritatie. Met gewoon toffe leraren altijd wel leuke gesprekken gehad en daar is niks mis mee
Met mijn economieleraar (die al 65 was en met pensioen kon maar les bleef geven omdat hij het leuk vond) gingen we altijd praten over het leuke meisje dat stage liep op schoolquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja wij hadden ook zo'n economie leraar, toffe vent was dat, kwam altijd met ons praten en roken![]()
En heel wijs ook, gewoon de harde hand.
Raar verhaalquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ach jawel beetje bullshit allemaal zulke mensen
Laast ook wel, was politie wou mij gegevens omdat ik met iemand was die een ei had gegooid op iemand de raam maar de vrouw die politie had gebeld had al gezegd van dat ik niks had gedaan.
Hele discussie dat ze geen recht hebben om mijn gegevens te hebben enzUit eindelijk hebben ze het maar laten gaan
whahah zulke mensen zijn wel t leukste thoquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met mijn economieleraar (die al 65 was en met pensioen kon maar les bleef geven omdat hij het leuk vond) gingen we altijd praten over het leuke meisje dat stage liep op schoolGing ik een tekening maken van die leraren met hun bekende quotes en aan ze geven, vonden ze wel grappig.
Ook mijn tekening van een leraar die een paar jaar nog in dat lokaal hing
Leraren die je redelijk als gelijke behandelen zijn goed jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
whahah zulke mensen zijn wel t leukste tho
Ja als je ook normaal tegen hun doetquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leraren die je redelijk als gelijke behandelen zijn goed ja
Niet leraren die geforceerd de baas willen spelen. Al zijn leraren die over zich heen laten lopen ook niet goed.
Dat soort types die heel streng zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja als je ook normaal tegen hun doet
op basischool allemaal bitch leraren die boos gingen doen tegen iedereen om autoriteit uit te stralen
ach ze zijn op hbo niet veel andersquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:56 schreef xcachet het volgende:
Een leraar van mij zei gisteren: "Je mag van mij wel zelfstandig aan je huiswerk tijdens mijn uitleg, maar ik ga het niet herhalen. Toen zei een leerling: "Nee je zou maar docent zijn."
mbo
Dat die docent dat pikte
Het was een uit de hoogte Hollanderquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach ze zijn op hbo niet veel anders
de Marokkaanse jeugd is gewoon een stuk brutaler
en hebben weinig respect
Ach bij ons ging het zo:quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:56 schreef xcachet het volgende:
Een leraar van mij zei gisteren: "Je mag van mij wel zelfstandig aan je huiswerk tijdens mijn uitleg, maar ik ga het niet herhalen. Toen zei een leerling: "Nee je zou maar docent zijn."
mbo
Dat die docent dat pikte
lol wtfquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort types die heel streng zijn
Ook keer zo'n invallerares gehad op de middelbare school en die had meteen 3 mensen naar voren gestuurd om bij het bord te zittenEn dat was een braverikken klas
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach bij ons ging het zo:
Leerling: "Mevrouw ik snap deze vraag niet kunt u me dit uitleggen?"
Lerares: "Oké"
En toen negeerde ze hem verder en ging weer verder met haar ontledingszinnen. Een leuk voorbeeld was:
'De buurvrouw hakte de piemel van de jankende buurman af, en rende er lachend mee naar buiten'
Die lessen
Minecraftquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
kanker hoeren hebben mij verbannen van de minecraft server vor 2 uren omdat schelden/irriteren van medespelers
Al was er ook zo'n leraar die geen autoriteit had (zelf nooit gehad maar werd wel over geroddeld door leerlingen én leraren) die man stond altijd jankend te piepen voor de klas terwijl er dingen naar zijn hoofd gegooid werden. En door de stress flikkerde hij per ongeluk de computer van zijn bureau af.quote:
Hehe. Wel leuk lesgeven zo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach bij ons ging het zo:
Leerling: "Mevrouw ik snap deze vraag niet kunt u me dit uitleggen?"
Lerares: "Oké"
En toen negeerde ze hem verder en ging weer verder met haar ontledingszinnen. Een leuk voorbeeld was:
'De buurvrouw hakte de piemel van de jankende buurman af, en rende er lachend mee naar buiten'
Die lessen
ik zei vandaagquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:58 schreef xcachet het volgende:
Zou die niet tegen een andere docent durven zeggen.
Goeie grap 9/10quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zei vandaag
meneer wat is passend werk voor een hoer
zei hij wat vind jij passend werk?
ik dacht leraar
moest hij heel hard lachen
Ze kende de namen van ons na een jaar nog niet en noemde iedereen steevast "buurman/buurvrouw' of 'Jij daar'. Toen ik daar eens wat van zei dat we ook een naam hebben werd ze helemaal boos en zei ze dat ze al geen namen kon onthouden vanaf haar geboorte. Nou toen ik net geboren was kon ik ook geen namen onthouden.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zei vandaag
meneer wat is passend werk voor een hoer
zei hij wat vind jij passend werk?
ik dacht leraar
moest hij heel hard lachen
O. Dus eigenlijk verder nogal labiel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kende de namen van ons na een jaar nog niet en noemde iedereen steevast "buurman/buurvrouw' of 'Jij daar'. Toen ik daar eens wat van zei dat we ook een naam hebben werd ze helemaal boos en zei ze dat ze al geen namen kon onthouden vanaf haar geboorte. Nou toen ik net geboren was kon ik ook geen namen onthouden.
Waardeloze lerares wel verder, niks geleerd daarquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:02 schreef Fera het volgende:
[..]
O. Dus eigenlijk verder nogal labiel.
Engels engels nederlands engelsquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[ afbeelding ]
stelletje gore flikkers joh
Vroeger wel een invaller gehad die blijkbaar zo erg door leerlingen werd gepest (andere klas vooral) dat hij midden in de les begon te schreeuwen en in tranen uitbarstte en wegliep. Nooit meer teruggekomen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waardeloze lerares wel verder, niks geleerd daar![]()
Best veel autistische leraren. Ook zo'n type die altijd heel popiejopie en kinderachtig doet om aardig gevonden te worden, maar iedereen vind hem een kneus.
Dat vind ik wel heel zielig altijd. Wij hebben zelf ook wel eens leraren heel erg getrolled maar als je daar later aan terug denkt besef je dat het wel triest gedrag was.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Vroeger wel een invaller gehad die blijkbaar zo erg door leerlingen werd gepest (andere klas vooral) dat hij midden in de les begon te schreeuwen en in tranen uitbarstte en wegliep. Nooit meer teruggekomen.
Picsquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kennen jullie tabby nog van youtube?
Is kennelijk nudie van haar. Ik klikken, is het ranzig onsmakelijk
Wie?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kennen jullie tabby nog van youtube?
Is kennelijk nudie van haar. Ik klikken, is het ranzig onsmakelijk
En haar nudie?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/tabs24x7Official/videos
Nou ja. Ik weet niet hoe het in die andere klas was, maar onze klas viel op zich wel mee. Zaten een paar klootzakken tussen, maar daar moet je tegen kunnen vind ik. Of ze gewoon wegsturen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel zielig altijd. Wij hebben zelf ook wel eens leraren heel erg getrolled maar als je daar later aan terug denkt besef je dat het wel triest gedrag was.
DM de pic. Ben nieuwsgierig nu. :$quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/tabs24x7Official/videos
Als goede leraar moet je ook met die klootzakken kunnen omgaan. Of je moet ze dan een heel jaar verbannen uit je lessenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja. Ik weet niet hoe het in die andere klas was, maar onze klas viel op zich wel mee. Zaten een paar klootzakken tussen, maar daar moet je tegen kunnen vind ik. Of ze gewoon wegsturen.
Correct.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:27 schreef Fera het volgende:
Sowieso een beetje een aandachtshoer geloof ik, dat meisje. :$
Vind ik altijd best een afknapper.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:33 schreef Tjacka het volgende:
leukste leraren zijn die terug trollen
Zoals mijn filosofie docent.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:33 schreef Tjacka het volgende:
leukste leraren zijn die terug trollen
Verpest door al die internetaandacht.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vroeger zag ze er nog wel schattig uit.
Jij treiterde anderen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had een leraar die niks deed als ik na 3 uur lang treiteren een keer een klap voor mijn kop kreeg.
Soms welquote:
Nooit de zwakkeren hoor ik pakte altijd die gasten aan die populair waren zonder echte reden.quote:
Ach ik heb zelf ook wel eens mijn gemene periodes gehadquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nooit de zwakkeren hoor ik pakte altijd die gasten aan die populair waren zonder echte reden.
Je weet wel dat mannetje dat er altijd bij werd geroepen door de minderen als er iets aan de hand was.
Zo was er ooit een die zei als je bij ons groepje wil horen moet je je eerst drie keer laten schoppen aan het einde van het jaar had ik zijn groepje en stond dat mannetje alleen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nooit de zwakkeren hoor ik pakte altijd die gasten aan die populair waren zonder echte reden.
Je weet wel dat mannetje dat er altijd bij werd geroepen door de minderen als er iets aan de hand was.
Wat is dat voor rare regelquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo was er ooit een die zei als je bij ons groepje wil horen moet je je eerst drie keer laten schoppen aan het einde van het jaar had ik zijn groepje en stond dat mannetje alleen.
Ja we waren twaalf ofzo die dacht mij wel even te pakken.quote:
Filosofie was zo'n vaag vak bij mij.quote:
Geeft wel de triestheid van de mensheid aan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja we waren twaalf ofzo die dacht mij wel even te pakken.
Mannetje uit wraak vaak laten huilen.
Die van mij was leuk gek.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Filosofie was zo'n vaag vak bij mij.Die docent had ze echt niet helemaal op een rijtje.
Ik begon altijd bij de hoogste henchman met dingen als ''Waarom luister je eigenlijk altijd naar Pietje''quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geeft wel de triestheid van de mensheid aan.
Eerst lekker genieten van je macht en daarna opeens alles kwijt kunnen zijn en iedereen tegen je hebben.
En nooit meer gekeken hoe het uiteindelijk met Pietje is afgelopenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik begon altijd bij de hoogste henchman met dingen als ''Waarom luister je eigenlijk altijd naar Pietje''
Je kan zelf toch ook denken ? En dan iets vinden waar je Pietje op kon pakken.
Ah, dat is jammer ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Die van mij was leuk gek.Was een erg tof vak, alleen jammer dat veel leerlingen het kozen alleen zodat ze de hele les konden kletsen en kloten.
Zelfmoord op zijn 21ste volgens mijquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En nooit meer gekeken hoe het uiteindelijk met Pietje is afgelopen
Nee. Hij had altijd een spijkerbroek en een wit t-shirt aan. Zo iemand die waarschijnlijk ook alleen dat soort kleding in zijn kast heeft liggen. Lekker simpel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah, dat is jammer ja.Had die van jou ook regelmatig verschillende sokken en schoenen aan? Misschien is dat een dingetje.
Sneuquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zelfmoord op zijn 21ste volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |