whahah zulke mensen zijn wel t leukste thoquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met mijn economieleraar (die al 65 was en met pensioen kon maar les bleef geven omdat hij het leuk vond) gingen we altijd praten over het leuke meisje dat stage liep op schoolGing ik een tekening maken van die leraren met hun bekende quotes en aan ze geven, vonden ze wel grappig.
Ook mijn tekening van een leraar die een paar jaar nog in dat lokaal hing
Leraren die je redelijk als gelijke behandelen zijn goed jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
whahah zulke mensen zijn wel t leukste tho
Ja als je ook normaal tegen hun doetquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leraren die je redelijk als gelijke behandelen zijn goed ja
Niet leraren die geforceerd de baas willen spelen. Al zijn leraren die over zich heen laten lopen ook niet goed.
Dat soort types die heel streng zijnquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja als je ook normaal tegen hun doet
op basischool allemaal bitch leraren die boos gingen doen tegen iedereen om autoriteit uit te stralen
ach ze zijn op hbo niet veel andersquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:56 schreef xcachet het volgende:
Een leraar van mij zei gisteren: "Je mag van mij wel zelfstandig aan je huiswerk tijdens mijn uitleg, maar ik ga het niet herhalen. Toen zei een leerling: "Nee je zou maar docent zijn."
mbo
Dat die docent dat pikte
Het was een uit de hoogte Hollanderquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ach ze zijn op hbo niet veel anders
de Marokkaanse jeugd is gewoon een stuk brutaler
en hebben weinig respect
Ach bij ons ging het zo:quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:56 schreef xcachet het volgende:
Een leraar van mij zei gisteren: "Je mag van mij wel zelfstandig aan je huiswerk tijdens mijn uitleg, maar ik ga het niet herhalen. Toen zei een leerling: "Nee je zou maar docent zijn."
mbo
Dat die docent dat pikte
lol wtfquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat soort types die heel streng zijn
Ook keer zo'n invallerares gehad op de middelbare school en die had meteen 3 mensen naar voren gestuurd om bij het bord te zittenEn dat was een braverikken klas
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach bij ons ging het zo:
Leerling: "Mevrouw ik snap deze vraag niet kunt u me dit uitleggen?"
Lerares: "Oké"
En toen negeerde ze hem verder en ging weer verder met haar ontledingszinnen. Een leuk voorbeeld was:
'De buurvrouw hakte de piemel van de jankende buurman af, en rende er lachend mee naar buiten'
Die lessen
Minecraftquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:59 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
kanker hoeren hebben mij verbannen van de minecraft server vor 2 uren omdat schelden/irriteren van medespelers
Al was er ook zo'n leraar die geen autoriteit had (zelf nooit gehad maar werd wel over geroddeld door leerlingen én leraren) die man stond altijd jankend te piepen voor de klas terwijl er dingen naar zijn hoofd gegooid werden. En door de stress flikkerde hij per ongeluk de computer van zijn bureau af.quote:
Hehe. Wel leuk lesgeven zo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach bij ons ging het zo:
Leerling: "Mevrouw ik snap deze vraag niet kunt u me dit uitleggen?"
Lerares: "Oké"
En toen negeerde ze hem verder en ging weer verder met haar ontledingszinnen. Een leuk voorbeeld was:
'De buurvrouw hakte de piemel van de jankende buurman af, en rende er lachend mee naar buiten'
Die lessen
ik zei vandaagquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:58 schreef xcachet het volgende:
Zou die niet tegen een andere docent durven zeggen.
Goeie grap 9/10quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zei vandaag
meneer wat is passend werk voor een hoer
zei hij wat vind jij passend werk?
ik dacht leraar
moest hij heel hard lachen
Ze kende de namen van ons na een jaar nog niet en noemde iedereen steevast "buurman/buurvrouw' of 'Jij daar'. Toen ik daar eens wat van zei dat we ook een naam hebben werd ze helemaal boos en zei ze dat ze al geen namen kon onthouden vanaf haar geboorte. Nou toen ik net geboren was kon ik ook geen namen onthouden.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik zei vandaag
meneer wat is passend werk voor een hoer
zei hij wat vind jij passend werk?
ik dacht leraar
moest hij heel hard lachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |