Ah jij hield net op tijd je mond en toen moest je vriendin er zeker net uit op dat momentquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik was een sneaky lieverdje, daardoor
ah bedankt voor het adviesquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarom wil ze ook geen seks met je, nog even geduld
Nee dat valt mee, ik wist meer wat de grenzen waren zeg maar. Vaak geprobeerd te overschrijdenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah jij hield net op tijd je mond en toen moest je vriendin er zeker net uit op dat moment
Ah die grens vergat ik nog wel eensquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee dat valt mee, ik wist meer wat de grenzen waren zeg maar. Vaak geprobeerd te overschrijden
Vaak eruit gestuurd of valt dat meequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah die grens vergat ik nog wel eensBleef dan stug doorlullen omdat ik mijn kutgrap op dat moment kwijt moest. En dan eruit gestuurd worden
Viel wel mee opzichquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:37 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vaak eruit gestuurd of valt dat mee?
sturen ze je er dan uit? ik ben ook zo direct als de tyfusquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Viel wel mee opzichin de bovenbouw een paar keer. Maar soms was ik het lievelingetje van de leraar omdat ik dan wel altijd met ze bleef praten over van alles en nog wat.
![]()
Op mbo wel vaak eruit gestuurd omdat ik vrij direct was als ik de lessen niet goed vond. En dat kunnen ze daar niet hebben
Ja zo'n kutwijf die mij eruit stuurde toen ik even op Facebook zat en ze zei "ga andere opleiding zoeken". Toen zei ik "ga lekker ander werk zoeken" en daarna mocht ik een halfjaar die les niet meer in.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
sturen ze je er dan uit? ik ben ook zo direct als de tyfus
is een x zei iemand tegen me dattie zelfmoord wou plegen
toen zei ik snij je poolsen dan door als het zoveel beter is in de hemel
dus echt 10/10 direct
oh damnquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zo'n kutwijf die mij eruit stuurde toen ik even op Facebook zat en ze zei "ga andere opleiding zoeken". Toen zei ik "ga lekker ander werk zoeken" en daarna mocht ik een halfjaar die les niet meer in.
HAHAHAquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zo'n kutwijf die mij eruit stuurde toen ik even op Facebook zat en ze zei "ga andere opleiding zoeken". Toen zei ik "ga lekker ander werk zoeken" en daarna mocht ik een halfjaar die les niet meer in.
Nja is wel weer goed gekomen, zei ze dat ik excuses moest maken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
oh damnDat word leuk dit jaar
ja is wel waar manquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja is wel weer goed gekomen, zei ze dat ik excuses moest maken.
Doe lekker normaal, zij begint uit het niks rare dingen te roepen
Sowieso een autistisch mensquote:
Je hebt ook altijd van die mensen die wel achter de rug van de leraren hun afkraken maar nooit direct iets durven te zeggen. En als ik dan in discussie was houden die mensen hun bek dichtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja is wel waar man
je moet gewoon zeggen wat je vind en denkt anders ben je wel wack
Ik loop stage bij Ah. Ja. En dat doe ik 3x per week. Ja. En is fijne plek. Ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso een autistisch mensVraagt ze iets aan je en dan vertel je een verhaal (over stage oid) en dan zit ze op zo'n verveelde toon "ja ja ja" te zeggen
Zo gaat het echt. Op zo'n toon dat ik snel mijn verhaal moet afmaken want het boeit haar niks.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik loop stage bij Ah. Ja. En dat doe ik 3x per week. Ja. En is fijne plek. Ja.
Zulke mensen
ach jawel beetje bullshit allemaal zulke mensenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt ook altijd van die mensen die wel achter de rug van de leraren hun afkraken maar nooit direct iets durven te zeggen. En als ik dan in discussie was houden die mensen hun bek dichtHypocriet gedoe allemaal
Ja wij hadden ook zo'n economie leraar, toffe vent was dat, kwam altijd met ons praten en rokenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo gaat het echt. Op zo'n toon dat ik snel mijn verhaal moet afmaken want het boeit haar niks.
Waarom word je dan leraar als je totaal niet met mensen kan omgaan. Best veel leraren gehad die totaal niet met mensen konden omgaan, daar kwamen mijn fitties ook uit door irritatie. Met gewoon toffe leraren altijd wel leuke gesprekken gehad en daar is niks mis mee
Met mijn economieleraar (die al 65 was en met pensioen kon maar les bleef geven omdat hij het leuk vond) gingen we altijd praten over het leuke meisje dat stage liep op schoolquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:48 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja wij hadden ook zo'n economie leraar, toffe vent was dat, kwam altijd met ons praten en roken![]()
En heel wijs ook, gewoon de harde hand.
Raar verhaalquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ach jawel beetje bullshit allemaal zulke mensen
Laast ook wel, was politie wou mij gegevens omdat ik met iemand was die een ei had gegooid op iemand de raam maar de vrouw die politie had gebeld had al gezegd van dat ik niks had gedaan.
Hele discussie dat ze geen recht hebben om mijn gegevens te hebben enzUit eindelijk hebben ze het maar laten gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |