Onderzoeksresultaten uit het verleden. Mijn psycholoog heeft die nodig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vermoeid na eerste dag vol bezigheden. En verrast dat ik er nog een uur bij heb. Maandag is minder chill nu.
[..]
Mja, kan me wel voorstellen. Ze willen niet dat iedereen daarbij kan natuurlijk.
Wat voor info zoek je dan?
[..]
He Tjack, leuk dat je er weer bent.
Ik noem mezelf geen hetero hoor. Doe ik al 10 jaar niet.
Ik ben een badboy tegen vrouwen, daar worden hun slipjes nat van en dan sturen ze me nudies.
Dealquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan gaan we met zijn allen naar girlscene
kaneel geen probleemquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vermoeid na eerste dag vol bezigheden. En verrast dat ik er nog een uur bij heb. Maandag is minder chill nu.
[..]
Mja, kan me wel voorstellen. Ze willen niet dat iedereen daarbij kan natuurlijk.
Wat voor info zoek je dan?
[..]
He Tjack, leuk dat je er weer bent.
Ik noem mezelf geen hetero hoor. Doe ik al 10 jaar niet.
Ik ben een badboy tegen vrouwen, daar worden hun slipjes nat van en dan sturen ze me nudies.
Ik heb al een accountquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga dan onedirectionlover heten
hoe jullie
dit is al gepostquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:20 schreef Fera het volgende:
http://speld.nl/2015/08/2(...)over-vrouw-in-trein/
Klinkt als een FOK!ker.
Dit heb ik net al gepostquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:20 schreef Fera het volgende:
http://speld.nl/2015/08/2(...)over-vrouw-in-trein/
Klinkt als een FOK!ker.
Katjesvernietiger69quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga dan onedirectionlover heten
hoe jullie
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:21 schreef Tjacka het volgende:
sararaats is tegen een raam aangelopen
ik heb medelijden
quote:
Ik ga niet alles teruglezen. Daar heb ik helemaal geen tijd voor man.quote:
Ik zoek geen haantjesquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij moet turkisgirlsearchcocks heten
Dat niet doenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:22 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik ga niet alles teruglezen. Daar heb ik helemaal geen tijd voor man.
Kan hij dat zelf niet vragen? Of is dat alleen voor huisartsen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Onderzoeksresultaten uit het verleden. Mijn psycholoog heeft die nodig.
Het komt omdat wij klikken op mentale niveau's. Beetje fappen terwijl zij alle hoofdsteden van Azië opnoemt enzo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kaneel geen probleem
als ik wil chillen dan ga ik er heen
ik mag je best hoor
maar heeft lokje dan geen clitoor?
toch raar dat ze geen libido heeft
of komt dat omdat ze niks om de grote van je pik geeft
ik ben klaar met dit stoere gedrag
en nu laat ik weer blijken dat ik je erg mag
dag
Alleen ik kan die informatie opvragen bij de GGZ, want het is mijn dossier.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan hij dat zelf niet vragen? Of is dat alleen voor huisartsen?
[..]
Het komt omdat wij klikken op mentale niveau's. Beetje fappen terwijl zij alle hoofdsteden van Azië opnoemt enzo.
ik en cachet klikte juist nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan hij dat zelf niet vragen? Of is dat alleen voor huisartsen?
[..]
Het komt omdat wij klikken op mentale niveau's. Beetje fappen terwijl zij alle hoofdsteden van Azië opnoemt enzo.
jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi cachetgodin
al dms van omgevallenpik gehad?
ohquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik en cachet klikte juist niet
ik ben verstandelijk gehandicapt en cachet heel slim
misschien is het daardoor mis gegaan
hoerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja
vies mannetje
hij wilde seksdates
Want ik ben lesbisch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga lesbo worden en cachie versieren
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie jou ook echt voor me als iemand met zo'n hele harde bulderlach
als jij een foto zietquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
en cachet ik wil eerst foto zien
niet te snel gaa in relatie
Waarom zou ik dan iets met jou aan gaan als je lesbisch bent?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, of heeft tjacka een vajayjay?
je zou door de maat denken van wel jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, of heeft tjacka een vajayjay?
dm staat open hoor tjackiequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als jij een foto ziet
dan fap je er elke dag op
cachie is echt knap
jullie moeten weer terug bij elkaarquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als jij een foto ziet
dan fap je er elke dag op
cachie is echt knap
1x gebeurd, maar niet om het lachen hehequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waardoor je de klas werd uitgezet
Hey, sarcasme ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan iets met jou aan gaan als je lesbisch bent?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je zou door de maat denken van wel ja
Had jou wel ingezien als zo'n brutaaltje die vaak de klas uit moestquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
1x gebeurd, maar niet om het lachen hehe
Vond het niet grappig zo'n domme opmerking.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
1x gebeurd, maar niet om het lachen hehe
[..]
Hey, sarcasme ja.ik spring geen gat in de lucht om met jou een relatie aan te gaan.
ben je ongesteldquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vond het niet grappig zo'n domme opmerking.
Ik was een sneaky lieverdje, daardoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had jou wel ingezien als zo'n brutaaltje die vaak de klas uit moest
Oke, ga dan niet als een oud wijf zo erop hinten. Zeg het dan gewoon.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vond het niet grappig zo'n domme opmerking.
Had je slimmer ingeschat.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:33 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik was een sneaky lieverdje, daardoor
[..]
Oke, ga dan niet als een oud wijf zo erop hinten. Zeg het dan gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |