Onderzoeksresultaten uit het verleden. Mijn psycholoog heeft die nodig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vermoeid na eerste dag vol bezigheden. En verrast dat ik er nog een uur bij heb. Maandag is minder chill nu.
[..]
Mja, kan me wel voorstellen. Ze willen niet dat iedereen daarbij kan natuurlijk.
Wat voor info zoek je dan?
[..]
He Tjack, leuk dat je er weer bent.
Ik noem mezelf geen hetero hoor. Doe ik al 10 jaar niet.
Ik ben een badboy tegen vrouwen, daar worden hun slipjes nat van en dan sturen ze me nudies.
Dealquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan gaan we met zijn allen naar girlscene
kaneel geen probleemquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vermoeid na eerste dag vol bezigheden. En verrast dat ik er nog een uur bij heb. Maandag is minder chill nu.
[..]
Mja, kan me wel voorstellen. Ze willen niet dat iedereen daarbij kan natuurlijk.
Wat voor info zoek je dan?
[..]
He Tjack, leuk dat je er weer bent.
Ik noem mezelf geen hetero hoor. Doe ik al 10 jaar niet.
Ik ben een badboy tegen vrouwen, daar worden hun slipjes nat van en dan sturen ze me nudies.
Ik heb al een accountquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga dan onedirectionlover heten
hoe jullie
dit is al gepostquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:20 schreef Fera het volgende:
http://speld.nl/2015/08/2(...)over-vrouw-in-trein/
Klinkt als een FOK!ker.
Dit heb ik net al gepostquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:20 schreef Fera het volgende:
http://speld.nl/2015/08/2(...)over-vrouw-in-trein/
Klinkt als een FOK!ker.
Katjesvernietiger69quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ga dan onedirectionlover heten
hoe jullie
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:21 schreef Tjacka het volgende:
sararaats is tegen een raam aangelopen
ik heb medelijden
quote:
Ik ga niet alles teruglezen. Daar heb ik helemaal geen tijd voor man.quote:
Ik zoek geen haantjesquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij moet turkisgirlsearchcocks heten
Dat niet doenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:22 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Ik ga niet alles teruglezen. Daar heb ik helemaal geen tijd voor man.
Kan hij dat zelf niet vragen? Of is dat alleen voor huisartsen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Onderzoeksresultaten uit het verleden. Mijn psycholoog heeft die nodig.
Het komt omdat wij klikken op mentale niveau's. Beetje fappen terwijl zij alle hoofdsteden van Azië opnoemt enzo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kaneel geen probleem
als ik wil chillen dan ga ik er heen
ik mag je best hoor
maar heeft lokje dan geen clitoor?
toch raar dat ze geen libido heeft
of komt dat omdat ze niks om de grote van je pik geeft
ik ben klaar met dit stoere gedrag
en nu laat ik weer blijken dat ik je erg mag
dag
Alleen ik kan die informatie opvragen bij de GGZ, want het is mijn dossier.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan hij dat zelf niet vragen? Of is dat alleen voor huisartsen?
[..]
Het komt omdat wij klikken op mentale niveau's. Beetje fappen terwijl zij alle hoofdsteden van Azië opnoemt enzo.
ik en cachet klikte juist nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan hij dat zelf niet vragen? Of is dat alleen voor huisartsen?
[..]
Het komt omdat wij klikken op mentale niveau's. Beetje fappen terwijl zij alle hoofdsteden van Azië opnoemt enzo.
jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi cachetgodin
al dms van omgevallenpik gehad?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |