Studie begint weerquote:
Je woont in Rotterdam toch? Is dat echt 1,5u naar Amsterdam?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. naar Amsterdam.
Inb4: dus toch naar je moeder
O ja dat is vandaag.quote:
Thnaksquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:14 schreef Fera het volgende:
[..]
O ja dat is vandaag.Veel succes en plezier.
Arnhemquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:13 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Je woont in Rotterdam toch? Is dat echt 1,5u naar Amsterdam?
Wel geboren in Rotjeknor. Dat welquote:
Over welke city hebben we hetquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben geboren in toentertijd goed stadje. Nu ghetto.
Delfzijlquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Over welke city hebben we het
norwichquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:21 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Over welke city hebben we het
hoi ik haat jouquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:37 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ik weet niet wanneer mijn school begint swa
ze zei tog neequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi ik haat jou
beetje cachet lopen te versieren
dat doen maten niet
je bent vanaf nu mijn aartsvijand
Ze proberen haar allemaal te versieren?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi ik haat jou
beetje cachet lopen te versieren
dat doen maten niet
je bent vanaf nu mijn aartsvijand
oh das lief manquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ze zei tog nee
dus je hebt nog kans
en ik wou haar fixen en aan jou geve tok
ja moeten ze de slingers ophangenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ze proberen haar allemaal te versieren?
http://speld.nl/2015/08/2(...)over-vrouw-in-trein/quote:LIVEBLOG: Rick weet zich geen houding te geven tegenover vrouw in trein
We houden u op de hoogte
Rick is na een dagje winkelen in de grote stad per ongeluk tegenover een aantrekkelijke vrouw in de trein gaan zitten. Wij houden u live op de hoogte.
14:39 – De aantrekkelijke vrouw glimlacht ter begroeting kort naar Rick. Die zegt daarop iets wat klinkt als: ‘hrrrmpf’.
14:41 – Terwijl de trein het station verlaat, probeert Rick wanhopig oogcontact te vermijden. Ondanks het gebrek aan zon besluit hij zijn zonnebril op te zetten.
14:45 – Rick waant zich veilig achter zijn getinte glazen en staart opzichtig naar de aantrekkelijke vrouw. Die vraagt: ‘Heb ik wat van je aan?’ Rick weet geen gevatte respons te bedenken en grijnst in plaats daarvan schaapachtig.
14:46 – De aantrekkelijke vrouw glimlacht naar een kind verderop. Wat krijgen we nou? Rick twijfelt over wat die eerste glimlach dan te betekenen had.
14:48 – De aantrekkelijke vrouw doet haar oordopjes in. Luistert ze echt muziek of probeert ze hem op een verkeerd spoor te zetten? Rick schudt met zijn sleutelbos. De vrouw negeert hem.
14:53 – Rick heeft sterk het gevoel dat hij en de aantrekkelijke vrouw niet zo lekker begonnen zijn en zint op een manier om het goed te maken. Later meer.
14:54 – De aantrekkelijke vrouw heeft een mooie hoed. Rick wil haar een compliment maken en twijfelt tussen ‘Wat een mooie hoed’, ‘Ik ben me hier toch een potje aan het genieten van je hoed’ of gewoon ‘Hoed!’ Uiteindelijk kiest hij voor een tussenoplossing door zachtjes de filmmuziek uit Indiana Jones te neuriën.
14:56 – Rick gaat wijdbeens zitten en oogt zo ontspannen mogelijk. Hij neuriet nog een tandje harder.
14:59 – De aantrekkelijke vrouw pakt een boek. Vindt ze Rick soms niet interessant genoeg?
15:03 – Rick herpakt zich. Een boek is de ideale manier om een gesprek te beginnen. Rick probeert zich in een hoek te wurmen waarin hij kan meelezen, maar dat valt nog niet mee. Hij voelt een pijnscheut door z’n flank schieten.
15:04 – Rick gelooft dat hij een stuk nier heeft afgescheurd.
15:05 – Rick heeft inderdaad een stuk nier afgescheurd.
15:09 – Het meisje stapt zonder te groeten uit en aait in het voorbijgaan het kind verderop nog even onder zijn bolletje.
volpompen en gewoon weggooien tochquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:45 schreef Tjacka het volgende:
Vrouwen zijn net als een vuilzak, als ze vol zit gooi je ze weg.
HAHHAA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |