Jij treiterde anderen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik had een leraar die niks deed als ik na 3 uur lang treiteren een keer een klap voor mijn kop kreeg.
Soms welquote:
Nooit de zwakkeren hoor ik pakte altijd die gasten aan die populair waren zonder echte reden.quote:
Ach ik heb zelf ook wel eens mijn gemene periodes gehadquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nooit de zwakkeren hoor ik pakte altijd die gasten aan die populair waren zonder echte reden.
Je weet wel dat mannetje dat er altijd bij werd geroepen door de minderen als er iets aan de hand was.
Zo was er ooit een die zei als je bij ons groepje wil horen moet je je eerst drie keer laten schoppen aan het einde van het jaar had ik zijn groepje en stond dat mannetje alleen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nooit de zwakkeren hoor ik pakte altijd die gasten aan die populair waren zonder echte reden.
Je weet wel dat mannetje dat er altijd bij werd geroepen door de minderen als er iets aan de hand was.
Wat is dat voor rare regelquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo was er ooit een die zei als je bij ons groepje wil horen moet je je eerst drie keer laten schoppen aan het einde van het jaar had ik zijn groepje en stond dat mannetje alleen.
Ja we waren twaalf ofzo die dacht mij wel even te pakken.quote:
Filosofie was zo'n vaag vak bij mij.quote:
Geeft wel de triestheid van de mensheid aan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja we waren twaalf ofzo die dacht mij wel even te pakken.
Mannetje uit wraak vaak laten huilen.
Die van mij was leuk gek.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Filosofie was zo'n vaag vak bij mij.Die docent had ze echt niet helemaal op een rijtje.
Ik begon altijd bij de hoogste henchman met dingen als ''Waarom luister je eigenlijk altijd naar Pietje''quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geeft wel de triestheid van de mensheid aan.
Eerst lekker genieten van je macht en daarna opeens alles kwijt kunnen zijn en iedereen tegen je hebben.
En nooit meer gekeken hoe het uiteindelijk met Pietje is afgelopenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik begon altijd bij de hoogste henchman met dingen als ''Waarom luister je eigenlijk altijd naar Pietje''
Je kan zelf toch ook denken ? En dan iets vinden waar je Pietje op kon pakken.
Ah, dat is jammer ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Die van mij was leuk gek.Was een erg tof vak, alleen jammer dat veel leerlingen het kozen alleen zodat ze de hele les konden kletsen en kloten.
Zelfmoord op zijn 21ste volgens mijquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En nooit meer gekeken hoe het uiteindelijk met Pietje is afgelopen
Nee. Hij had altijd een spijkerbroek en een wit t-shirt aan. Zo iemand die waarschijnlijk ook alleen dat soort kleding in zijn kast heeft liggen. Lekker simpel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ah, dat is jammer ja.Had die van jou ook regelmatig verschillende sokken en schoenen aan? Misschien is dat een dingetje.
Sneuquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zelfmoord op zijn 21ste volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |