O. Dus eigenlijk verder nogal labiel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kende de namen van ons na een jaar nog niet en noemde iedereen steevast "buurman/buurvrouw' of 'Jij daar'. Toen ik daar eens wat van zei dat we ook een naam hebben werd ze helemaal boos en zei ze dat ze al geen namen kon onthouden vanaf haar geboorte. Nou toen ik net geboren was kon ik ook geen namen onthouden.
Waardeloze lerares wel verder, niks geleerd daarquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:02 schreef Fera het volgende:
[..]
O. Dus eigenlijk verder nogal labiel.
Engels engels nederlands engelsquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[ afbeelding ]
stelletje gore flikkers joh
Vroeger wel een invaller gehad die blijkbaar zo erg door leerlingen werd gepest (andere klas vooral) dat hij midden in de les begon te schreeuwen en in tranen uitbarstte en wegliep. Nooit meer teruggekomen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waardeloze lerares wel verder, niks geleerd daar![]()
Best veel autistische leraren. Ook zo'n type die altijd heel popiejopie en kinderachtig doet om aardig gevonden te worden, maar iedereen vind hem een kneus.
Dat vind ik wel heel zielig altijd. Wij hebben zelf ook wel eens leraren heel erg getrolled maar als je daar later aan terug denkt besef je dat het wel triest gedrag was.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Vroeger wel een invaller gehad die blijkbaar zo erg door leerlingen werd gepest (andere klas vooral) dat hij midden in de les begon te schreeuwen en in tranen uitbarstte en wegliep. Nooit meer teruggekomen.
Picsquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kennen jullie tabby nog van youtube?
Is kennelijk nudie van haar. Ik klikken, is het ranzig onsmakelijk
Wie?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Kennen jullie tabby nog van youtube?
Is kennelijk nudie van haar. Ik klikken, is het ranzig onsmakelijk
En haar nudie?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/tabs24x7Official/videos
Nou ja. Ik weet niet hoe het in die andere klas was, maar onze klas viel op zich wel mee. Zaten een paar klootzakken tussen, maar daar moet je tegen kunnen vind ik. Of ze gewoon wegsturen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel zielig altijd. Wij hebben zelf ook wel eens leraren heel erg getrolled maar als je daar later aan terug denkt besef je dat het wel triest gedrag was.
DM de pic. Ben nieuwsgierig nu. :$quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/user/tabs24x7Official/videos
Als goede leraar moet je ook met die klootzakken kunnen omgaan. Of je moet ze dan een heel jaar verbannen uit je lessenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou ja. Ik weet niet hoe het in die andere klas was, maar onze klas viel op zich wel mee. Zaten een paar klootzakken tussen, maar daar moet je tegen kunnen vind ik. Of ze gewoon wegsturen.
Correct.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:27 schreef Fera het volgende:
Sowieso een beetje een aandachtshoer geloof ik, dat meisje. :$
Vind ik altijd best een afknapper.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:33 schreef Tjacka het volgende:
leukste leraren zijn die terug trollen
Zoals mijn filosofie docent.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:33 schreef Tjacka het volgende:
leukste leraren zijn die terug trollen
Verpest door al die internetaandacht.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vroeger zag ze er nog wel schattig uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |