Haha die is best leukquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:45 schreef GGMM het volgende:
Ik hou absoluut niet van klussen. Ik ben hier ook nauwelijks te vinden. Enkel om te trollen af en toe.
Al met al ben ik volkomen ongeschikt voor deze functie. Daarnaast lijkt het me niks aan. Hopelijk nemen jullie mij niet aan.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:45 schreef GGMM het volgende:
Ik hou absoluut niet van klussen. Ik ben hier ook nauwelijks te vinden. Enkel om te trollen af en toe.
Al met al ben ik volkomen ongeschikt voor deze functie. Daarnaast lijkt het me niks aan.
Hopelijk nemen jullie mij niet aan.
Wat is te weinig tijd? Misschien dat je wel op tijden online bent die in de huidige bezetting juist heel mooi uitkomen!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:15 schreef younesel het volgende:
Zou ik wel ontzettend gaaf vinden, maar ik vrees dat ik te weinig tijd zal hebben voor deze klus. Veel succes iig!
Dat wisselt erg. Weekend is meestal helemaal geen optie. Hoeveel werkt kost het modereren eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat is te weinig tijd? Misschien dat je wel op tijden online bent die in de huidige bezetting juist heel mooi uitkomen!
Dat kan je het beste aan vonkenboer vragen. Als ik het zou moeten zeggen voor K&W is het niet veel, zeker niet als je toch al vaak in K&W komt. De meeste dingetjes doe je tussendoor zegmaar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:42 schreef younesel het volgende:
[..]
Dat wisselt erg. Weekend is meestal helemaal geen optie. Hoeveel werkt kost het modereren eigenlijk?
Klopt. Maar dat zal veranderen hoorquote:
Werk kun je het eigenlijk niet noemen; je kijkt mee op de tijden dat jij online bent en reageert eventueel op vragen van users binnen jou subforum en zorgt dat alles strookt met de regels hier op FOK!. Af en toe eens een spam-topic aanpakken en een topic report ergens afhandelen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:42 schreef younesel het volgende:
[..]
Dat wisselt erg. Weekend is meestal helemaal geen optie. Hoeveel werkt kost het modereren eigenlijk?
Heb je affiniteit met wonen en inrichting ? Of styling in het algemeen ?quote:
Daar doe ik verder geen mededelingen overquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:41 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat zal veranderen hoor
Hopelijk zal dat niet in mijn nadeel werken. We zullen zien
Heb je wel affiniteit met klussen of wonen in de breedste zin van het woord ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:45 schreef sneakydesert het volgende:
Twijfel twijfel, het lijkt me super tof om me nog meer in te zetten voor FOK! Alleen kom ik hier nooit
Ja kan mobiel. Al zijn sommige dingen op de laptop wel makkelijker.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:18 schreef bbtb77 het volgende:
Kun je je Mod-werk ook mobiel doen? Verder nog leuke voordelen van het Mod zijn?
Wil eigenlijk mijn eigen notes lezen. Alle 2quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja kan mobiel. Al zijn sommige dingen op de laptop wel makkelijker.
Je kan andermans notes lezenen je hebt knopjes
en crew boards
Koop je een abo kan je t lezenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:30 schreef bbtb77 het volgende:
[..]
Wil eigenlijk mijn eigen notes lezen. Alle 2
Wordt mod en kijk wat je ineens allemaal kanquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wat voor knopjes heb je als mod
Meerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Je kan notes zetten, topics sluiten, openen, deleten, sticky maken en dan nog posts verwijderen, verder valt het allemaal wel mee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:56 schreef ikweethetookniet het volgende:
Heb je daar toestemming voor nodig van mamaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:00 schreef Nizno het volgende:
Wordt mod en kijk wat je ineens allemaal kan
als je serieuze interesse hebt om te willen modereren kun je die vraag altijd even bij een (F)A neerleggen via forum [at] fok.nlquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Heb je daar toestemming voor nodig van mama![]()
Inderdaad !quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je serieuze interesse hebt om te willen modereren kun je die vraag altijd even bij een (F)A neerleggen via forum [at] fok.nl
Je hebt natuurlijk wel een stukje verantwoording over jou subforumquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:20 schreef Saisai het volgende:
ooowh dat is leuk! Maar Vonk;
Hoeveel uur wordt je geacht aanwezig te zijn of is dit gewoon als je tijd hebt?
Als ik mocht stemmen, dan zou u mijn stem krijgen.quote:
Lijkt me ook raar om ze dan ineens te kunnen lezen. Ben je er misschien gelijk weer klaar mee ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:39 schreef hottentot het volgende:
Gezien mijn verzamelwoede van notes overweeg ik het zelf niet ééns
quote:
Nah, ik zou ze niet lezen, het is toch wel bekend, off-topic, belediging, te grof, dat is het welquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:31 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Lijkt me ook raar om ze dan ineens te kunnen lezen. Ben je er misschien gelijk weer klaar mee ook.
Ik ga er zelf maar vanuit dat het allemaal complimenten zijn die men uit verlegenheid niet durft te vertellen. Die mensen heb je nu eenmaal.
Daar staat wat de mods achter je rug om tegen elkaar over je te melden hebben. Je kan ze inzien als je een bepaald abbo hebt, of voor ¤ 4,50 opvragen. Soort GTST voor gevorderden zeg maar.quote:
Oh. Ik heb 8. Is dat veel?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:21 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Daar staat wat de mods achter je rug om tegen elkaar over je te melden hebben. Je kan ze inzien als je een bepaald abbo hebt, of voor ¤ 4,50 opvragen. Soort GTST voor gevorderden zeg maar.
Je kan hier zien hoeveel je er hebt: http://www.fok.nl/shop/notes.php
Valt denk ik mee. Kunnen ook positieve notes zijn btwquote:
Geen idee. Ik weet alleen hoeveel ik er zelf heb, ik heb geen flauw idee wat het gemiddelde is.quote:
Inmiddels mag het wel duidelijk zijn; wat we met notes bedoelen ?quote:
Mijn dank is groot.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:39 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als ik mocht stemmen, dan zou u mijn stem krijgen.
Gezien mijn verzamelwoede van notes overweeg ik het zelf niet ééns
Zolang het er niet teveel negatieve notes zijn, gaat er niks branden... Denk ik.quote:
Zou de IT'er voor de grap kunnen kijken hoeveel er gemiddeld per userjaar worden uitgedeeldquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:46 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Inmiddels mag het wel duidelijk zijn; wat we met notes bedoelen ?
Het gemiddelde ligt in ieder geval zeker hoger dan 8.
Je krijgt een eindejaarsbonus van rond de 100%quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:21 schreef Makrolon het volgende:
Hoeveel bruto? 13e maand, vakantiegeld??
Je krijgt een grote bak van de zaak.quote:En hoe zit het met de secundaire arbeidsvoorwaarden?
Ik ben Vonk niet, maar zolang de twee weken niet om zijn en het je leuk lijkt om te doen is een sollicitatie nuttigquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:46 schreef fietsie het volgende:
Vonk, is het nog nuttig te solliciteren of is eea. zo goed als rond?
En moet je -alle- vaklingo hier begrijpen?
we doen alleen 13letterwoordenlingo achter de schermen dus wel handig om een beetje te weten hoeveel letters woorden hebbenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:46 schreef fietsie het volgende:
Vonk, is het nog nuttig te solliciteren of is eea. zo goed als rond?
En moet je -alle- vaklingo hier begrijpen?
Ik moet hier thuis nog even afstemmenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
we doen alleen 13letterwoordenlingo achter de schermen dus wel handig om een beetje te weten hoeveel letters woorden hebben
En solliciteren kan sowieso hot tikt zeker nog.
of je 13 letterwoordenlingo mag spelen???quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet hier thuis nog even afstemmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Toestemming van mama hoeft niet persequote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:49 schreef fietsie het volgende:
Wel als je het je dochter laat vragenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Toestemming van mama hoeft niet perse
Mijne niet goed genoegquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:03 schreef Vonkenboer het volgende:
Meer sollicitaties zijn altijd welkom !![]()
![]()
Wie wil er nog meer K&W begeleiden en sturen samen met mij ?
Ben benieuwd wie er blauw gaat worden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:12 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Iedereen heeft gelijke kansen, de termijn duurt nog een week
Laat maar komen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ze moeten toch een assessment maken van 20 vragen over bouwkundige en woontechnische zaken?
Dat sowieso; en een potje 13 letterwoordenlingo mee spelen !quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ze moeten toch een assessment maken van 20 vragen over bouwkundige en woontechnische zaken?
Dat had Vonkenboer ook niet toe hij begonquote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Toestemming van mama hoeft niet perse
Ik heb 0 notes, toch beter mijn best doenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:21 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Je kan hier zien hoeveel je er hebt: http://www.fok.nl/shop/notes.php
quote:Op woensdag 2 september 2015 00:42 schreef Cybersijp het volgende:
Zo ook maar een mailtje er aan gewaagd, word eens tijd dat ik al die uren hier op k&w eens nuttig ga bestedenNou ja het nuttige met het aangename ga combineren eigenlijk !
Echt?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Oeh, klinkt goedquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kandidaten moeten een score van 95% halen.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt?
Ik ben erg actief in lurken maar ik denk dat de modskills misschien beter bij een ander gelegd kan worden.
Mag je ook nomineren?
Dat zou moeten lukkenquote:Op woensdag 2 september 2015 10:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vrouwen hoeven alleen een foto te sturen. Wanneer je door de keuring komt, wordt je gelijk aangenomen.
Democratie bij Fok, het moet niet veel gekker worden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:12 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Iedereen heeft gelijke kansen, de termijn duurt nog een week
Ja, zo gaat dat hierquote:Op woensdag 2 september 2015 17:31 schreef klipper het volgende:
[..]
Democratie bij Fok, het moet niet veel gekker worden.
blauwe plekken tellen zeker niet meequote:Op woensdag 2 september 2015 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al maar ik ben nog niet blauw.. Erg gaat iets mis
de K&W inbox voor foto's is nog leeg...quote:
Dan ben je wel erg onhandig met klussenquote:Op woensdag 2 september 2015 20:02 schreef lipje het volgende:
[..]
blauwe plekken tellen zeker niet mee
Riep je mij?quote:Op woensdag 2 september 2015 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan ben je wel erg onhandig met klussen
Ik denk zomaar dat je bluftquote:Op woensdag 2 september 2015 20:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de K&W inbox voor foto's is nog leeg...
Bij jou ook al ?quote:Op woensdag 2 september 2015 20:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de K&W inbox voor foto's is nog leeg...
try mequote:
De minimale kans die ik had, is nu weg.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:42 schreef Cybersijp het volgende:
Zo ook maar een mailtje er aan gewaagd, word eens tijd dat ik al die uren hier op k&w eens nuttig ga bestedenNou ja het nuttige met het aangename ga combineren eigenlijk !
Je geeft mij meer kans, dan ik mijzelf.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:26 schreef klipper het volgende:
Ga je weg vonkie?
Mietje kan het niet zijn, die zien we hier al amper![]()
Cvboer zal het wel worden
Denk juist dat het een kwestie is van een aantal actieve mods erbij , heb zelf aangegeven niet al te veel tijd te hebben op laat in de avond en s'nachts dan (horeca he ?quote:Op woensdag 2 september 2015 21:25 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Je geeft mij meer kans, dan ik mijzelf.
Nergens is glashard gesteld dat er maar maximaal 1 mod bijkomt denk ik.quote:Op woensdag 2 september 2015 21:25 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Je geeft mij meer kans, dan ik mijzelf.
Precies ! Daarom juist !quote:Op donderdag 3 september 2015 00:01 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nergens is glashard gesteld dat er maar maximaal 1 mod bijkomt denk ik.
Misschien vullen jullie elkaar qua tijden wel geweldig aan.
Dat vinden wij achter de schermen ook !quote:Op donderdag 3 september 2015 00:07 schreef Leandra het volgende:
Ik zie sowieso een hoop geschikte users in dit topic posten, ben benieuwd.
Kun je dertienletterwoordenlingo spelen ?quote:Op woensdag 2 september 2015 21:23 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
De minimale kans die ik had, is nu weg.Alvast veel succes in K&W
quote:Op woensdag 2 september 2015 10:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vrouwen hoeven alleen een foto te sturen. Wanneer je door de keuring komt, wordt je gelijk aangenomen.
Meer zuipen.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al maar ik ben nog niet blauw.. Erg gaat iets mis
cvboer2quote:Op woensdag 2 september 2015 21:23 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
De minimale kans die ik had, is nu weg.Alvast veel succes in K&W
Die uitdaging ga ik aan.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:10 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Kun je dertienletterwoordenlingo spelen ?
quote:Op donderdag 3 september 2015 00:01 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nergens is glashard gesteld dat er maar maximaal 1 mod bijkomt denk ik.
Misschien vullen jullie elkaar qua tijden wel geweldig aan.
We zien het wel. Ik gun het degene die het wordt, van harte. De heren, dames achter de schermen nemen vast een weloverwogen besluit.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
cvboer2Mijn stem heb jij, al heb ik geen reet te vertellen
quote:Op donderdag 3 september 2015 18:25 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
[..]
We zien het wel. Ik gun het degene die het wordt, van harte. De heren, dames achter de schermen nemen vast een weloverwogen besluit.
Zat ik ook aan te denken idd.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:11 schreef derLudolf het volgende:
Modden via de telefoon gaat niet handig denk ik? Gezien >80% van mijn posts mobiel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |