als je serieuze interesse hebt om te willen modereren kun je die vraag altijd even bij een (F)A neerleggen via forum [at] fok.nlquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:52 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Heb je daar toestemming voor nodig van mama![]()
Inderdaad !quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je serieuze interesse hebt om te willen modereren kun je die vraag altijd even bij een (F)A neerleggen via forum [at] fok.nl
Je hebt natuurlijk wel een stukje verantwoording over jou subforumquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:20 schreef Saisai het volgende:
ooowh dat is leuk! Maar Vonk;
Hoeveel uur wordt je geacht aanwezig te zijn of is dit gewoon als je tijd hebt?
Als ik mocht stemmen, dan zou u mijn stem krijgen.quote:
Lijkt me ook raar om ze dan ineens te kunnen lezen. Ben je er misschien gelijk weer klaar mee ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:39 schreef hottentot het volgende:
Gezien mijn verzamelwoede van notes overweeg ik het zelf niet ééns
quote:
Nah, ik zou ze niet lezen, het is toch wel bekend, off-topic, belediging, te grof, dat is het welquote:Op woensdag 26 augustus 2015 02:31 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Lijkt me ook raar om ze dan ineens te kunnen lezen. Ben je er misschien gelijk weer klaar mee ook.
Ik ga er zelf maar vanuit dat het allemaal complimenten zijn die men uit verlegenheid niet durft te vertellen. Die mensen heb je nu eenmaal.
Daar staat wat de mods achter je rug om tegen elkaar over je te melden hebben. Je kan ze inzien als je een bepaald abbo hebt, of voor ¤ 4,50 opvragen. Soort GTST voor gevorderden zeg maar.quote:
Oh. Ik heb 8. Is dat veel?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:21 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Daar staat wat de mods achter je rug om tegen elkaar over je te melden hebben. Je kan ze inzien als je een bepaald abbo hebt, of voor ¤ 4,50 opvragen. Soort GTST voor gevorderden zeg maar.
Je kan hier zien hoeveel je er hebt: http://www.fok.nl/shop/notes.php
Valt denk ik mee. Kunnen ook positieve notes zijn btwquote:
Geen idee. Ik weet alleen hoeveel ik er zelf heb, ik heb geen flauw idee wat het gemiddelde is.quote:
Inmiddels mag het wel duidelijk zijn; wat we met notes bedoelen ?quote:
Mijn dank is groot.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 01:39 schreef hottentot het volgende:
[..]
Als ik mocht stemmen, dan zou u mijn stem krijgen.
Gezien mijn verzamelwoede van notes overweeg ik het zelf niet ééns
Zolang het er niet teveel negatieve notes zijn, gaat er niks branden... Denk ik.quote:
Zou de IT'er voor de grap kunnen kijken hoeveel er gemiddeld per userjaar worden uitgedeeldquote:Op woensdag 26 augustus 2015 17:46 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Inmiddels mag het wel duidelijk zijn; wat we met notes bedoelen ?
Het gemiddelde ligt in ieder geval zeker hoger dan 8.
Je krijgt een eindejaarsbonus van rond de 100%quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:21 schreef Makrolon het volgende:
Hoeveel bruto? 13e maand, vakantiegeld??
Je krijgt een grote bak van de zaak.quote:En hoe zit het met de secundaire arbeidsvoorwaarden?
Ik ben Vonk niet, maar zolang de twee weken niet om zijn en het je leuk lijkt om te doen is een sollicitatie nuttigquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:46 schreef fietsie het volgende:
Vonk, is het nog nuttig te solliciteren of is eea. zo goed als rond?
En moet je -alle- vaklingo hier begrijpen?
we doen alleen 13letterwoordenlingo achter de schermen dus wel handig om een beetje te weten hoeveel letters woorden hebbenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:46 schreef fietsie het volgende:
Vonk, is het nog nuttig te solliciteren of is eea. zo goed als rond?
En moet je -alle- vaklingo hier begrijpen?
Ik moet hier thuis nog even afstemmenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
we doen alleen 13letterwoordenlingo achter de schermen dus wel handig om een beetje te weten hoeveel letters woorden hebben
En solliciteren kan sowieso hot tikt zeker nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |