Dat sowieso; en een potje 13 letterwoordenlingo mee spelen !quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ze moeten toch een assessment maken van 20 vragen over bouwkundige en woontechnische zaken?
Dat had Vonkenboer ook niet toe hij begonquote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Toestemming van mama hoeft niet perse
Ik heb 0 notes, toch beter mijn best doenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:21 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Je kan hier zien hoeveel je er hebt: http://www.fok.nl/shop/notes.php
quote:Op woensdag 2 september 2015 00:42 schreef Cybersijp het volgende:
Zo ook maar een mailtje er aan gewaagd, word eens tijd dat ik al die uren hier op k&w eens nuttig ga bestedenNou ja het nuttige met het aangename ga combineren eigenlijk !
Echt?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ze moeten toch een assessment maken van 20 vragen over bouwkundige en woontechnische zaken?
Oeh, klinkt goedquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kandidaten moeten een score van 95% halen.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt?
Ik ben erg actief in lurken maar ik denk dat de modskills misschien beter bij een ander gelegd kan worden.
Mag je ook nomineren?
Dat zou moeten lukkenquote:Op woensdag 2 september 2015 10:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vrouwen hoeven alleen een foto te sturen. Wanneer je door de keuring komt, wordt je gelijk aangenomen.
Democratie bij Fok, het moet niet veel gekker worden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:12 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Iedereen heeft gelijke kansen, de termijn duurt nog een week
Ja, zo gaat dat hierquote:Op woensdag 2 september 2015 17:31 schreef klipper het volgende:
[..]
Democratie bij Fok, het moet niet veel gekker worden.
blauwe plekken tellen zeker niet meequote:Op woensdag 2 september 2015 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al maar ik ben nog niet blauw.. Erg gaat iets mis
de K&W inbox voor foto's is nog leeg...quote:
Dan ben je wel erg onhandig met klussenquote:Op woensdag 2 september 2015 20:02 schreef lipje het volgende:
[..]
blauwe plekken tellen zeker niet mee
Riep je mij?quote:Op woensdag 2 september 2015 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan ben je wel erg onhandig met klussen
Ik denk zomaar dat je bluftquote:Op woensdag 2 september 2015 20:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de K&W inbox voor foto's is nog leeg...
Bij jou ook al ?quote:Op woensdag 2 september 2015 20:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de K&W inbox voor foto's is nog leeg...
try mequote:
De minimale kans die ik had, is nu weg.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:42 schreef Cybersijp het volgende:
Zo ook maar een mailtje er aan gewaagd, word eens tijd dat ik al die uren hier op k&w eens nuttig ga bestedenNou ja het nuttige met het aangename ga combineren eigenlijk !
Je geeft mij meer kans, dan ik mijzelf.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:26 schreef klipper het volgende:
Ga je weg vonkie?
Mietje kan het niet zijn, die zien we hier al amper![]()
Cvboer zal het wel worden
Denk juist dat het een kwestie is van een aantal actieve mods erbij , heb zelf aangegeven niet al te veel tijd te hebben op laat in de avond en s'nachts dan (horeca he ?quote:Op woensdag 2 september 2015 21:25 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Je geeft mij meer kans, dan ik mijzelf.
Nergens is glashard gesteld dat er maar maximaal 1 mod bijkomt denk ik.quote:Op woensdag 2 september 2015 21:25 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Je geeft mij meer kans, dan ik mijzelf.
Precies ! Daarom juist !quote:Op donderdag 3 september 2015 00:01 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nergens is glashard gesteld dat er maar maximaal 1 mod bijkomt denk ik.
Misschien vullen jullie elkaar qua tijden wel geweldig aan.
Dat vinden wij achter de schermen ook !quote:Op donderdag 3 september 2015 00:07 schreef Leandra het volgende:
Ik zie sowieso een hoop geschikte users in dit topic posten, ben benieuwd.
Kun je dertienletterwoordenlingo spelen ?quote:Op woensdag 2 september 2015 21:23 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
De minimale kans die ik had, is nu weg.Alvast veel succes in K&W
quote:Op woensdag 2 september 2015 10:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vrouwen hoeven alleen een foto te sturen. Wanneer je door de keuring komt, wordt je gelijk aangenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |