of je 13 letterwoordenlingo mag spelen???quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet hier thuis nog even afstemmen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Toestemming van mama hoeft niet persequote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:49 schreef fietsie het volgende:
Wel als je het je dochter laat vragenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Toestemming van mama hoeft niet perse
Mijne niet goed genoegquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:03 schreef Vonkenboer het volgende:
Meer sollicitaties zijn altijd welkom !![]()
![]()
Wie wil er nog meer K&W begeleiden en sturen samen met mij ?
Ben benieuwd wie er blauw gaat worden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:12 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Iedereen heeft gelijke kansen, de termijn duurt nog een week
Laat maar komen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ze moeten toch een assessment maken van 20 vragen over bouwkundige en woontechnische zaken?
Dat sowieso; en een potje 13 letterwoordenlingo mee spelen !quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ze moeten toch een assessment maken van 20 vragen over bouwkundige en woontechnische zaken?
Dat had Vonkenboer ook niet toe hij begonquote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:18 schreef ikweethetookniet het volgende:
Toestemming van mama hoeft niet perse
Ik heb 0 notes, toch beter mijn best doenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:21 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Je kan hier zien hoeveel je er hebt: http://www.fok.nl/shop/notes.php
quote:Op woensdag 2 september 2015 00:42 schreef Cybersijp het volgende:
Zo ook maar een mailtje er aan gewaagd, word eens tijd dat ik al die uren hier op k&w eens nuttig ga bestedenNou ja het nuttige met het aangename ga combineren eigenlijk !
Echt?quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Oeh, klinkt goedquote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Kandidaten moeten een score van 95% halen.quote:Op woensdag 2 september 2015 10:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt?
Ik ben erg actief in lurken maar ik denk dat de modskills misschien beter bij een ander gelegd kan worden.
Mag je ook nomineren?
Dat zou moeten lukkenquote:Op woensdag 2 september 2015 10:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vrouwen hoeven alleen een foto te sturen. Wanneer je door de keuring komt, wordt je gelijk aangenomen.
Democratie bij Fok, het moet niet veel gekker worden.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 12:12 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Iedereen heeft gelijke kansen, de termijn duurt nog een week
Ja, zo gaat dat hierquote:Op woensdag 2 september 2015 17:31 schreef klipper het volgende:
[..]
Democratie bij Fok, het moet niet veel gekker worden.
blauwe plekken tellen zeker niet meequote:Op woensdag 2 september 2015 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al maar ik ben nog niet blauw.. Erg gaat iets mis
de K&W inbox voor foto's is nog leeg...quote:
Dan ben je wel erg onhandig met klussenquote:Op woensdag 2 september 2015 20:02 schreef lipje het volgende:
[..]
blauwe plekken tellen zeker niet mee
Riep je mij?quote:Op woensdag 2 september 2015 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan ben je wel erg onhandig met klussen
Ik denk zomaar dat je bluftquote:Op woensdag 2 september 2015 20:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de K&W inbox voor foto's is nog leeg...
Bij jou ook al ?quote:Op woensdag 2 september 2015 20:10 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
de K&W inbox voor foto's is nog leeg...
try mequote:
De minimale kans die ik had, is nu weg.quote:Op woensdag 2 september 2015 00:42 schreef Cybersijp het volgende:
Zo ook maar een mailtje er aan gewaagd, word eens tijd dat ik al die uren hier op k&w eens nuttig ga bestedenNou ja het nuttige met het aangename ga combineren eigenlijk !
Je geeft mij meer kans, dan ik mijzelf.quote:Op woensdag 2 september 2015 17:26 schreef klipper het volgende:
Ga je weg vonkie?
Mietje kan het niet zijn, die zien we hier al amper![]()
Cvboer zal het wel worden
Denk juist dat het een kwestie is van een aantal actieve mods erbij , heb zelf aangegeven niet al te veel tijd te hebben op laat in de avond en s'nachts dan (horeca he ?quote:Op woensdag 2 september 2015 21:25 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Je geeft mij meer kans, dan ik mijzelf.
Nergens is glashard gesteld dat er maar maximaal 1 mod bijkomt denk ik.quote:Op woensdag 2 september 2015 21:25 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Je geeft mij meer kans, dan ik mijzelf.
Precies ! Daarom juist !quote:Op donderdag 3 september 2015 00:01 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nergens is glashard gesteld dat er maar maximaal 1 mod bijkomt denk ik.
Misschien vullen jullie elkaar qua tijden wel geweldig aan.
Dat vinden wij achter de schermen ook !quote:Op donderdag 3 september 2015 00:07 schreef Leandra het volgende:
Ik zie sowieso een hoop geschikte users in dit topic posten, ben benieuwd.
Kun je dertienletterwoordenlingo spelen ?quote:Op woensdag 2 september 2015 21:23 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
De minimale kans die ik had, is nu weg.Alvast veel succes in K&W
quote:Op woensdag 2 september 2015 10:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vrouwen hoeven alleen een foto te sturen. Wanneer je door de keuring komt, wordt je gelijk aangenomen.
Meer zuipen.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al maar ik ben nog niet blauw.. Erg gaat iets mis
cvboer2quote:Op woensdag 2 september 2015 21:23 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
De minimale kans die ik had, is nu weg.Alvast veel succes in K&W
Die uitdaging ga ik aan.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:10 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Kun je dertienletterwoordenlingo spelen ?
quote:Op donderdag 3 september 2015 00:01 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nergens is glashard gesteld dat er maar maximaal 1 mod bijkomt denk ik.
Misschien vullen jullie elkaar qua tijden wel geweldig aan.
We zien het wel. Ik gun het degene die het wordt, van harte. De heren, dames achter de schermen nemen vast een weloverwogen besluit.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
cvboer2Mijn stem heb jij, al heb ik geen reet te vertellen
quote:Op donderdag 3 september 2015 18:25 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
[..]
We zien het wel. Ik gun het degene die het wordt, van harte. De heren, dames achter de schermen nemen vast een weloverwogen besluit.
Zat ik ook aan te denken idd.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:11 schreef derLudolf het volgende:
Modden via de telefoon gaat niet handig denk ik? Gezien >80% van mijn posts mobiel is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |