Meer zuipen.quote:Op woensdag 2 september 2015 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zei ik ook al maar ik ben nog niet blauw.. Erg gaat iets mis
cvboer2quote:Op woensdag 2 september 2015 21:23 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
De minimale kans die ik had, is nu weg.Alvast veel succes in K&W
Die uitdaging ga ik aan.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:10 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Kun je dertienletterwoordenlingo spelen ?
quote:Op donderdag 3 september 2015 00:01 schreef hottentot het volgende:
[..]
Nergens is glashard gesteld dat er maar maximaal 1 mod bijkomt denk ik.
Misschien vullen jullie elkaar qua tijden wel geweldig aan.
We zien het wel. Ik gun het degene die het wordt, van harte. De heren, dames achter de schermen nemen vast een weloverwogen besluit.quote:Op donderdag 3 september 2015 18:16 schreef Juup© het volgende:
[..]
cvboer2Mijn stem heb jij, al heb ik geen reet te vertellen
quote:Op donderdag 3 september 2015 18:25 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
[..]
We zien het wel. Ik gun het degene die het wordt, van harte. De heren, dames achter de schermen nemen vast een weloverwogen besluit.
Zat ik ook aan te denken idd.quote:Op vrijdag 4 september 2015 15:11 schreef derLudolf het volgende:
Modden via de telefoon gaat niet handig denk ik? Gezien >80% van mijn posts mobiel is
Pa Vonkenboer lijkt me ook een goede kandidaatquote:Op vrijdag 4 september 2015 12:22 schreef Vonkenboer het volgende:
Iedereen kan nog solliciteren !:p
Is hier een Vonkenboer senior actief dan? Een cvboer lijkt me wel een goede aanvulling op vonkenboerquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Pa Vonkenboer lijkt me ook een goede kandidaat
Zo ver ik het weet zit hij hier niet op het forum; daar is hij te computer analfabeet voorquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Pa Vonkenboer lijkt me ook een goede kandidaat
Dan lees jij hem de vragen voor en post jij alle vakkundige antwoorden namens hemquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:21 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Zo ver ik het weet zit hij hier niet op het forum; daar is hij te computer analfabeet voor
Maak je een account aan en doe je net of jij je paps bent. "Vonkenpa"of zoquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:29 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dan lees jij hem de vragen voor en post jij zijn vakkundige antwoorden namens hem
quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is hier een Vonkenboer senior actief dan? Een cvboer lijkt me wel een goede aanvulling op vonkenboer
Vonkenboer.srquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:30 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Maak je een account aan en doe je net of jij je paps bent. "Vonkenpa"of zo![]()
Heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ga jij ook eens solliciteren ja, en rap wat
Vakidioot hequote:Op maandag 7 september 2015 21:06 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Is ook zo. Vonk weet de spanning goed op te bouwen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |