Pa Vonkenboer lijkt me ook een goede kandidaatquote:Op vrijdag 4 september 2015 12:22 schreef Vonkenboer het volgende:
Iedereen kan nog solliciteren !:p
Is hier een Vonkenboer senior actief dan? Een cvboer lijkt me wel een goede aanvulling op vonkenboerquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Pa Vonkenboer lijkt me ook een goede kandidaat
Zo ver ik het weet zit hij hier niet op het forum; daar is hij te computer analfabeet voorquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Pa Vonkenboer lijkt me ook een goede kandidaat
Dan lees jij hem de vragen voor en post jij alle vakkundige antwoorden namens hemquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:21 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Zo ver ik het weet zit hij hier niet op het forum; daar is hij te computer analfabeet voor
Maak je een account aan en doe je net of jij je paps bent. "Vonkenpa"of zoquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:29 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dan lees jij hem de vragen voor en post jij zijn vakkundige antwoorden namens hem
quote:Op vrijdag 4 september 2015 18:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is hier een Vonkenboer senior actief dan? Een cvboer lijkt me wel een goede aanvulling op vonkenboer
Vonkenboer.srquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:30 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Maak je een account aan en doe je net of jij je paps bent. "Vonkenpa"of zo![]()
Heb ik al gedaanquote:Op vrijdag 4 september 2015 18:27 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Ga jij ook eens solliciteren ja, en rap wat
Vakidioot hequote:Op maandag 7 september 2015 21:06 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Is ook zo. Vonk weet de spanning goed op te bouwen...
quote:Op maandag 7 september 2015 21:06 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Is ook zo. Vonk weet de spanning goed op te bouwen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar het stinkt is het warm.
quote:Op maandag 7 september 2015 21:21 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Is het zeker. Ik gun het haar ook wel. We zullen het een dezer dagen wel te lezen krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Share your talent, move the world.
Bedanktquote:Op maandag 7 september 2015 21:22 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Mogen er geen 2 modjes bij, nomineer ik jou ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 september 2015 21:29 schreef Puala het volgende:
Er word vast een goede keuze gemaakt. Alle vertrouwen inWeet zeker dat je het als modje goed gaat doen. ICT en klusskils, de ideale mod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Share your talent, move the world.
En ik ben al mod geweest. Maar goed er er echt meer die geschikt zijn die ook hebben gesolliciteerdquote:Op maandag 7 september 2015 21:32 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Weet zeker dat je het als modje goed gaat doen. ICT en klusskils, de ideale mod.
Heb zeker meerdere goede kandidaten voorbij zien komen. Totdat Vonk met een antwoord komt, blijft het speculeren. Het is voor mij de tweede sollicitatie in mijn leven. De eerste heb ik zo'n 17 jaar geleden verstuurd..quote:Op maandag 7 september 2015 21:34 schreef Puala het volgende:
[..]
En ik ben al mod geweest. Maar goed er er echt meer die geschikt zijn die ook hebben gesolliciteerd
Whahaha, met jou hebben we dus wel een kans op bedrijfsblindheid?quote:Op maandag 7 september 2015 21:38 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Heb zeker meerdere goede kandidaten voorbij zien komen. Totdat Vonk met een antwoord komt, blijft het speculeren. Het is voor mij de tweede sollicitatie in mijn leven. De eerste heb ik zo'n 17 jaar geleden verstuurd..
Dat belooft wel wat voor fok qua loyaliteitquote:Op maandag 7 september 2015 21:38 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Heb zeker meerdere goede kandidaten voorbij zien komen. Totdat Vonk met een antwoord komt, blijft het speculeren. Het is voor mij de tweede sollicitatie in mijn leven. De eerste heb ik zo'n 17 jaar geleden verstuurd..
quote:Op maandag 7 september 2015 21:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Whahaha, met jou hebben we dus wel een kans op bedrijfsblindheid?
Dat dan weer wel. Ik behoor tot het inventaris van het bedrijf.quote:Op maandag 7 september 2015 21:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat belooft wel wat voor fok qua loyaliteit
Nou ja, loyaliteit...quote:Op maandag 7 september 2015 21:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat belooft wel wat voor fok qua loyaliteit
quote:Op maandag 7 september 2015 22:33 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Nou ja, loyaliteit...
Het is niet voor niks cvboer2![]()
![]()
Mijn stem heb je
Haha en hij is Drent toch?quote:Op maandag 7 september 2015 22:33 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Nou ja, loyaliteit...
Het is niet voor niks cvboer2![]()
![]()
Mijn stem heb je
Welnee,we doen er gewoon tweequote:Op maandag 7 september 2015 21:27 schreef derLudolf het volgende:
Oh heeft Puala ook gesolliciteerd? Lastige keuze voor de FOK! Crew dan
kijk eens naar PTA, Anne is daar al meerdere jaren mod. En een verdraaid goedequote:Op maandag 7 september 2015 21:21 schreef knoblaucha6 het volgende:
maar een meisjes-mod met enorme kluspoten capaciteiten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar het stinkt is het warm.
Werkt dat ook niet gewoon goed omdat SD en Anne een setje zijn? Haken vaak wel leuk op mekaar inquote:Op maandag 7 september 2015 22:49 schreef lipje het volgende:
[..]
kijk eens naar PTA, Anne is daar al meerdere jaren mod. En een verdraaid goede
I know. en helemaal mee eensquote:Op maandag 7 september 2015 22:49 schreef lipje het volgende:
[..]
kijk eens naar PTA, Anne is daar al meerdere jaren mod. En een verdraaid goede
quote:Op maandag 7 september 2015 22:50 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wanneer is de uitslag?Straks wordt er nog gedacht dat Puala en ik een setje zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Share your talent, move the world.
Ik wou de opmerking al maken,van volgens mij zijn ze beide nog niet voorzienquote:Op maandag 7 september 2015 23:00 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Straks wordt er nog gedacht dat Puala en ik een setje zijn..
Nou, er zijn wel gekkere dingen ooit via internet tot stand gekomen hoorquote:Op maandag 7 september 2015 23:00 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mijzelf spreken.. En ja, ik ben vrijgezel.quote:Op maandag 7 september 2015 23:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik wou de opmerking al maken,van volgens mij zijn ze beide nog niet voorzien
Dat geloof ik direct, ik heb al een vrouwelijke user op Facebook. Dus er worden wel connecties gemaaktquote:Op maandag 7 september 2015 23:03 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Nou, er zijn wel gekkere dingen ooit via internet tot stand gekomen hoor
Oh wie hoort er bij jou dan?quote:Op maandag 7 september 2015 22:57 schreef knoblaucha6 het volgende:
@ derLudolf: Welnee, man en ik zijn al in totaal 33 jaar een setje maar we haken ook bepaald niet altijd, laat staan klef haken in alles op een forum
Oeh la laquote:Op maandag 7 september 2015 23:10 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct, ik heb al een vrouwelijke user op Facebook. Dus er worden wel connecties gemaakt
Ah, u heeft mij wat te vertellen geloof ikquote:Op maandag 7 september 2015 23:00 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Dat is prima, als u mij vertelt wat ik wil weten.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:38 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ah, u heeft mij wat te vertellen geloof ik
Klussen, hand en spandiensten, ik weet waar het over gaat.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:50 schreef Leandra het volgende:
Nog even en er komt een FOK!baby van.... de terminologie in OUD zal jullie iig niet vreemd zijn, "klussen" is een veelgebruikte term
Brede interesse, noemen ze dat.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duidelijk modmateriaal.... forumbreed mee kunnen posten
quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:58 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Klussen, hand en spandiensten, ik weet waar het over gaat.
Ik had het ook anders kunnen verwoorden, maar dit dekt de lading ook....quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:20 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Ik had het ook anders kunnen verwoorden, maar dit dekt de lading ook....
quote:
Jazeker, ik pak elke uitdaging aan..quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:23 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]![]()
Je bent multifunctioneel inzetbaar merk ik !
Je weet de spanning er wel in te houden..quote:
Dat dacht ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:16 schreef Saisai het volgende:
Aan je profileren zal het in ieder geval niet liggen cvboer!
Als ik hem dan kan verwijderen, verwijder ik hem.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:21 schreef klipper het volgende:
[..]
Haal je dan wel je 2 weer weg, of hou je die?
Kan nu zelfs al, gewoon vragen via fok.quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:22 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Als ik hem dan kan verwijderen, verwijder ik hem.
quote:Op dinsdag 8 september 2015 22:24 schreef klipper het volgende:
[..]
Kan nu zelfs al, gewoon vragen via fok.
Was zelf ook eens mijn ww kwijt, via fok toch weer een nieuwe gekregen zodat ik toch weer kon inloggen.
Oeh, ook al helemaal ingelezen....quote:Op dinsdag 8 september 2015 23:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Oké, geen NOD maar een MOD dag dan dus
Ik weet een username en een regio. Om dat te kunnen beoordelen heb ik wel wat meer info nodig. Dus voorlopig ben ik nog niet overtuigdquote:
Drenthe is heul mooi hoorquote:Op woensdag 9 september 2015 16:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik weet een username en een regio. Om dat te kunnen beoordelen heb ik wel wat meer info nodig. Dus voorlopig ben ik nog niet overtuigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |