quote:Op maandag 7 september 2015 22:50 schreef knoblaucha6 het volgende:
Wanneer is de uitslag?Straks wordt er nog gedacht dat Puala en ik een setje zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Share your talent, move the world.
Ik wou de opmerking al maken,van volgens mij zijn ze beide nog niet voorzienquote:Op maandag 7 september 2015 23:00 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Straks wordt er nog gedacht dat Puala en ik een setje zijn..
Nou, er zijn wel gekkere dingen ooit via internet tot stand gekomen hoorquote:Op maandag 7 september 2015 23:00 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Ik kan alleen voor mijzelf spreken.. En ja, ik ben vrijgezel.quote:Op maandag 7 september 2015 23:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik wou de opmerking al maken,van volgens mij zijn ze beide nog niet voorzien
Dat geloof ik direct, ik heb al een vrouwelijke user op Facebook. Dus er worden wel connecties gemaaktquote:Op maandag 7 september 2015 23:03 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Nou, er zijn wel gekkere dingen ooit via internet tot stand gekomen hoor
Oh wie hoort er bij jou dan?quote:Op maandag 7 september 2015 22:57 schreef knoblaucha6 het volgende:
@ derLudolf: Welnee, man en ik zijn al in totaal 33 jaar een setje maar we haken ook bepaald niet altijd, laat staan klef haken in alles op een forum
Oeh la laquote:Op maandag 7 september 2015 23:10 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Dat geloof ik direct, ik heb al een vrouwelijke user op Facebook. Dus er worden wel connecties gemaakt
Ah, u heeft mij wat te vertellen geloof ikquote:Op maandag 7 september 2015 23:00 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Dat is prima, als u mij vertelt wat ik wil weten.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:38 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ah, u heeft mij wat te vertellen geloof ik
Klussen, hand en spandiensten, ik weet waar het over gaat.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:50 schreef Leandra het volgende:
Nog even en er komt een FOK!baby van.... de terminologie in OUD zal jullie iig niet vreemd zijn, "klussen" is een veelgebruikte term
Brede interesse, noemen ze dat.quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Duidelijk modmateriaal.... forumbreed mee kunnen posten
quote:Op dinsdag 8 september 2015 19:58 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Klussen, hand en spandiensten, ik weet waar het over gaat.
Ik had het ook anders kunnen verwoorden, maar dit dekt de lading ook....quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:20 schreef cvboer2 het volgende:
[..]
Ik had het ook anders kunnen verwoorden, maar dit dekt de lading ook....
quote:
Jazeker, ik pak elke uitdaging aan..quote:Op dinsdag 8 september 2015 20:23 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]![]()
Je bent multifunctioneel inzetbaar merk ik !
Je weet de spanning er wel in te houden..quote:
Dat dacht ik ook niet.quote:Op dinsdag 8 september 2015 21:16 schreef Saisai het volgende:
Aan je profileren zal het in ieder geval niet liggen cvboer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |