SPOILER: Wat is de planning?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Help Toekito en anderen aan een Pace Pro!
Presentatie HartekindThere are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
mijn belangquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In jou belang ga ik wel uit van het toelachen
mjam mjam. met een toefje slagroomquote:
de lapoquote:
Haiquote:
Ik heb geen zolderquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Je zolderkamer afkomen
Doe eens niet zo gek.
Jupquote:
Dat zou kunnen!quote:
jawel, maar jij dit alsof die deegklompen op elke straathoek vers te krijgen zijn.quote:
explainquote:
quote:
Die woont in Zandvoort jaquote:
Life sucks. Als ze dan zuigt is er toch niet zo heel veel mis?quote:
hier ga ik maar niet op in...... maar ze heet in ieder geval geen "Life".quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Life sucks. Als ze dan zuigt is er toch niet zo heel veel mis?
ik laat me verrassenquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
[..]
Ik heb geen zolderEn nu?
[..]
Jup
[..]
Dat zou kunnen!![]()
Hoe laat en waar?
Ze zuigt wel, maar dan andersquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:49 schreef crv het volgende:
[..]
hier ga ik maar niet op in...... maar ze heet in ieder geval geen "Life".
dus trek je conclusies maar
preciesquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze zuigt wel, maar dan anders
* Marijkezwolle mompelt iets met mijn wraak zal zoet zijnquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga wel weer met uiterste concentratie werken.
Ik zuig vandaag in mijn pogingen tot grapjes.
Ajuu paraplu
In mijn jeugd at ik ze eens per jaar ofzo.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawel, maar jij dit alsof die deegklompen op elke straathoek vers te krijgen zijn.
ik snap mensen wel die ze af en toe kant en klaar kopen.
mn moeder kookt ze af en toe voor de kinderen van mn zus. want vers zijn ze dan nergens te krijgen en zelf maken zonder poffertjespan en zo is ook al zo'n werk.
oooh doe mij geen pijn...nee echt...geen pijn...quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle mompelt iets met mijn wraak zal zoet zijn
dan worden het toch geen bollen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:53 schreef drakin het volgende:
Ik wou dat ik nog ergens een pak oliebollenmix had, want dat is ook al zo lekker als je het in de koekepan bakt.
plakselbattyquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:52 schreef pixelbitty het volgende:
Beetje bijlezen dacht ik.. nu heb ik zin in pannenkoeken
12 uur, Amersfoort.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
[..]
Ik heb geen zolderEn nu?
[..]
Jup
[..]
Dat zou kunnen!![]()
Hoe laat en waar?
quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In mijn jeugd at ik ze eens per jaar ofzo.
Die kant en klare dingen zijn gewoon vies. Hoe kun je dat kopen? Verdienen die kinderen straf ofzo?? Is het teveel moeite om 1 of 2 keer per jaar een pannenkoekenrestaurant of poffertjeskraam op te zoeken?
quote:
Zal ik jouw kant op komen?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:52 schreef pixelbitty het volgende:
Beetje bijlezen dacht ik.. nu heb ik zin in pannenkoeken
en hoever kom je dan?quote:
Makkelijkquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In mijn jeugd at ik ze eens per jaar ofzo.
Die kant en klare dingen zijn gewoon vies. Hoe kun je dat kopen? Verdienen die kinderen straf ofzo?? Is het teveel moeite om 1 of 2 keer per jaar een pannenkoekenrestaurant of poffertjeskraam op te zoeken?
Ja, die kant en klare poffertjes zijn gewoon makkelijk, en echt nog wel te eten hoor.quote:
Zie ik je danquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:53 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
oooh doe mij geen pijn...nee echt...geen pijn...![]()
quote:
Ik heb geen poffertjespan!quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:01 schreef fietsie het volgende:
Makkelijk is een pan heetstoken, een kom neergooien.
Bloem, beetje bakpoeder, eieren, melk, inhoud vanillestokje en snuf zout doorelkaar en hopseflops effe bakken.
Mits in de pan gebakken en niet door de magnetron geslingerd.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, die kant en klare poffertjes zijn gewoon makkelijk, en echt nog wel te eten hoor.
asl je tong is aangevallen door een zwem hongerige sprinkhanen wellicht dus ja voor kinderen primaquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:01 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ja, die kant en klare poffertjes zijn gewoon makkelijk, en echt nog wel te eten hoor.
Tot zoquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:01 schreef fietsie het volgende:
Bloem, beetje bakpoeder, eieren, melk, inhoud vanillestokje en snuf zout doorelkaar en hopseflops effe bakken.
Dat dusquote:
Oeh nice!quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn moeder heeft zo'n ouderwetse gietijzeren poffertjes pan
Dat ding is niet te tillen en wordt loeiend heet.
Geitenkaasquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dus
Al ben ik van de bank gekomen en heb ik nu een geitenkaassalade![]()
[..]
Oeh nice!
Daar heb ik er 2 van. Met zoveel patina dat je ze bijna niet hoeft in te vettenquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn moeder heeft zo'n ouderwetse gietijzeren poffertjes pan
Dat ding is niet te tillen en wordt loeiend heet.
Ja, de echt lekkere van de bioboerquote:
ik overdreef inderdaadquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij liegt gewoon en durft het niet toe te geven.
Ach het is toch maar Fok! Verder zal hij vast lief zijn of minder vaak op leugentjes betrapt worden.
wat een boel werkquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:01 schreef fietsie het volgende:
Sorry, maar dit houd ik voorlopig even hierquote:
Oeh! Bofferd!quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, de echt lekkere van de bioboer![]()
JUM!
oke, als je maar zorgt dat het rond half 8 hier isquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry, maar dit houd ik voorlopig even hier
Rond 5 uur moet het hier wel even weg, dan moet ik weer naar de sportschool fietsen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, als je maar zorgt dat het rond half 8 hier is
Jaquote:
Pak je lekker wat te drinkenquote:
Die dorst mengen met water danquote:
Ga je dan pannenkoeken bakken?quote:
niet? tegenvallerquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie ik je dan
[..]Beetje jammer weer
* Marijkezwolle bergt alle martelwerktuigen maar weer op
[..]
En hoeveel moet je er nu nog?quote:
Genoegquote:
In dat geval, ga ik er lustig op los slaanquote:
Ik heb in een middag al meer gedaan dan in 2 weken.quote:
gaat nachtwerk worden op deze manierquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Genoeg![]()
Al is het meeste al geschreven moet ik het alleen nog aanpassen.
Maak het eens af danquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Genoeg![]()
Al is het meeste al geschreven moet ik het alleen nog aanpassen.
is goed hoor. ik sla wel terug maar dat levert denk ik geen problemen op, toch?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In dat geval, ga ik er lustig op los slaan
tja, als de deadline dichtbij komt..quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb in een middag al meer gedaan dan in 2 weken.
Samen toch?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:13 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ga je dan pannenkoeken bakken?
Ja nee, hoho, ik mocht jou straffen?!quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:18 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
is goed hoor. ik sla wel terug maar dat levert denk ik geen problemen op, toch?
als je in 2 weken niks gedaan hebt is dat niet zo moeilijkquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb in een middag al meer gedaan dan in 2 weken.
dan snap jje het nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap de comment van mijn docent, maar niet wat ik er mee moet
Alleen voor Marijkequote:Op maandag 24 augustus 2015 14:56 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
bij jou vrijdag? want poffertjes en jij
Mja, alleen voor vrouwen...quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:26 schreef Koen66 het volgende:
Lees ik iets over een poffertjes meet?
Nee het gaat over structuur die ze niet kan vinden in mijn paragraaf tov de vorigen. Maar ik weet niet zo goed wat ik er mee moet, want voor mij staat het los van elkaar. Maar ik zal er netjes naar kijken en kijken of ik er meer structuur in kan aanbrengen.quote:
ik meld me alvast afquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:26 schreef Koen66 het volgende:
Lees ik iets over een poffertjes meet?
De liefdequote:
Dat zal dan wel een reden hebbenquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De liefde
[..]
Dat zal dan wel een reden hebben
Welthuisquote:
Ik ookquote:
Ik heb een afdelingsrondje gedaanquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Pak je lekker wat te drinken
wellicht handig om volgende keer eerst de kleine regeltjes te lezen. nu zit je er aan vastquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nee, hoho, ik mocht jou straffen?!
* Arch-Indar geeft stuk touw en een stoel en wijst naar een hoge balk.quote:
Crapquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:30 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
wellicht handig om volgende keer eerst de kleine regeltjes te lezen. nu zit je er aan vast
quote:
Doe eens niet!quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar geeft stuk touw en een stoel en wijst naar een hoge balk.
ga er maar op staan, dan maak ik het touw wel vast aan de balk. ik help graag andere mensenquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn leven heeft wel zin, dus bedankt voor het aanbod. Maar je mag de attributen houden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:32 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ga er maar op staan, dan maak ik het touw wel vast aan de balk. ik help graag andere mensen
je vindt dr ook gewoon wel leukquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:35 schreef Arch-Indar het volgende:
ff Schippers kijken nu.
Hopelijk goud!
Ja, het is dat ik al een Dafne in de familie heb, maar anders was het een potentiele meisjesnaam hoor...quote:
In een heel stil rustig hoekje zeker? En dan kijken naar die oranje outfit zeker...quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:35 schreef Arch-Indar het volgende:
ff Schippers kijken nu.
Hopelijk goud!
3fm volgt het ook meequote:Op maandag 24 augustus 2015 15:35 schreef Arch-Indar het volgende:
ff Schippers kijken nu.
Hopelijk goud!
Ze is wel de enige blanke als ik het zo zie...quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
In een heel stil rustig hoekje zeker? En dan kijken naar die oranje outfit zeker...
Met wat en waar enzo?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:35 schreef Arch-Indar het volgende:
ff Schippers kijken nu.
Hopelijk goud!
nice, goede balk komt altijd van pas!quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn leven heeft wel zin, dus bedankt voor het aanbod. Maar je mag de attributen houden.
ik dacht aan de schrijfwijzequote:
Nogmaals, waar gaat dit over?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:39 schreef Spockjuh_ het volgende:
tweede!! en nog heel dicht bij de eerste plaats!![]()
![]()
quote:
Dan weet je niet wat mijn naam is.....te belachelijk voor woorden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Dafne staat toch niet?
Namen moeten er mooi uit zien.
http://nos.nl/livestream/(...)rs-en-bonevacia.htmlquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nogmaals, waar gaat dit over?
[..]Ik ook
toch verloren van zo ene zwarte medemenschquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:39 schreef Spockjuh_ het volgende:
tweede!! en nog heel dicht bij de eerste plaats!![]()
![]()
sprinten.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nogmaals, waar gaat dit over?
je daphne dafne dus op verschillende wijzes schrijvenquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, de ouders bepalen de schrijfwijze als ze bij de burgerlijke stand staan
Ah thanks voor de ophelderingquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:40 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
http://nos.nl/livestream/(...)rs-en-bonevacia.html
Zegt de ene zwarte over de anderequote:Op maandag 24 augustus 2015 15:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch verloren van zo ene zwarte medemensch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
maar wat voor eentje! over toppers gesprokenquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch verloren van zo ene zwarte medemensch
wie noemt z'n kind nou te belachelijk voor woorden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan weet je niet wat mijn naam is.....te belachelijk voor woorden.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah thanks voor de opheldering
[..]
Zegt de ene zwarte over de andere
Hey, hooguit mokka hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Als ze snugger zijn paar dagen ervoor, met als resultaat een zeer duidelijk geschreven briefje wat bij de Burgerlijke stand overgetiept kan worden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, de ouders bepalen de schrijfwijze als ze bij de burgerlijke stand staan
mijn oudersquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wie noemt z'n kind nou te belachelijk voor woorden.
Dat was dan waarschijnlijk wat ze dachten toen ie er uit floepte...quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is toch veel te lang..quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maakt niet uit vd rest ben je blaka, die zien dat nietquote:
slechte spelers die oudersquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
je daphne dafne dus op verschillende wijzes schrijven
Ieder stukje negert maakt je een zwartequote:
Spelers?quote:
nee slecht geinformeerden hierquote:
quote:Vernoemingen naar Daphne[bewerken]
Daphne of Dafne is een meisjesnaam.
Amerikaans en britse spelling volgensmij. Ik vind de britse mooier.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo vind ik Elizabeth mooier staan dan Elisabeth. De eerste is krachtiger en de laatste vind ik wat ronder en vriendelijker.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo vind ik Elizabeth mooier staan dan Elisabeth. De eerste is krachtiger en de laatste vind ik wat ronder en vriendelijker.
Nu spreek je wel de waarheidquote:
Ik ben sowieso een zwarte op de verkeerde plekkenquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ieder stukje negert maakt je een zwarte![]()
je schrijft Dafne, want dat is haar naamquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:48 schreef Bos81 het volgende:
Lekker boeiend of je nu Dafne of Daphne schrijft...
Of bedoel je de "goede" plekken nudge nudge wink wink you know what i meanquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een zwarte op de verkeerde plekken
Mensen schreven vroeger alles behalve mijn naam. En zo moeilijk is hij nou ook weer niet. Maar 4 letters!quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je schrijft Dafne, want dat is haar naam
Met ph vind ik persoonlijk mooierquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:48 schreef Bos81 het volgende:
Lekker boeiend of je nu Dafne of Daphne schrijft...
miep?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mensen schreven vroeger alles behalve mijn naam. En zo moeilijk is hij nou ook weer niet. Maar 4 letters!
Ik heb het meer over het algemeen. Er is ook een Nederlandse veldrijdster die Daphny heet. Nou, daar heb ik ook nog nooit iemand over zien vallen...quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je schrijft Dafne, want dat is haar naam
Sinds wanneer mag dat?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met ph vind ik persoonlijk mooier
Net als cadeau en bureau, dat mag tegenwoordig ook met een o... Lang zo mooi niet
binnenkort vervalen ook dan en als en nog meer van dat soort dingenquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met ph vind ik persoonlijk mooier
Net als cadeau en bureau, dat mag tegenwoordig ook met een o... Lang zo mooi niet
What's it like?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of bedoel je de "goede" plekken nudge nudge wink wink you know what i mean
Nee nee dat kan niet!quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
binnenkort vervalen ook dan en als en nog meer van dat soort dingen
Muhs? De oud-hollandsche spelling?quote:
Ja, maar dat is het Witte Boekje, niet het Groene boekje met de officiële spellingsregels. Dus eigenlijk mag het niet, maar een aantal dwarse media doen het tochquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/kado-cadeau
![]()
soms is het mij een raadsel hoe mensen mijn achternaam schrijven, maar schijnbaar kan ik soms heel onduidelijk praten aan de telefoonquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mensen schreven vroeger alles behalve mijn naam. En zo moeilijk is hij nou ook weer niet. Maar 4 letters!
jups zekerquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee dat kan niet!![]()
[..]
Muhs? De oud-hollandsche spelling?
Pfieuw, dankquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het Witte Boekje, niet het Groene boekje met de officiële spellingsregels. Dus eigenlijk mag het niet, maar een aantal dwarse media doen het toch.
Nee echt?quote:
hebt mn vriendin ook...ze wordt er gek van.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was 5 en kon mijn naam al spellen omdat ik toen al gek werd van de foute spelling van mijn naam.
Niets zo irritant als mensen een i of ie schrijven ipv een y.
omdat taal dynamisch is en het een hoop fouten scheelt hen hun ook bvquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pfieuw, dank
[..]
Nee echt?But why?
Ja dahag, omdat er een stel klapjosties zijn die dat niet snappen passen we het maar aan? Dynamisch is één ding maar dit is echt een beetje achterlijkquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat taal dynamisch is en het een hoop fouten scheelt hen hun ook bv
Mijn standaard vraag blijft dan toch altijd een beetje de volgende:quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja dahag, omdat er een stel klapjosties zijn die dat niet snappen passen we het maar aan? Dynamisch is één ding maar dit is echt een beetje achterlijkVind ik dan he
![]()
dus je sprak het liefst nog oud hollandisch?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja dahag, omdat er een stel klapjosties zijn die dat niet snappen passen we het maar aan? Dynamisch is één ding maar dit is echt een beetje achterlijkVind ik dan he
![]()
Oh vast, maar ik heb zo vaak brieven van bijvoorbeeld Das rechtsbijstand gehad vol met spel- en taalfouten... Ik snap wat er staat, maar zo'n "jurist" neem ik niet serieusquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:57 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn standaard vraag blijft dan toch altijd een beetje de volgende:
Begrijp je wat er staat?
Ja, weet gij hoe schoon dat oud hollanschquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus je sprak het liefst nog oud hollandisch?
wis en waarachtigquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, weet gij hoe schoon dat oud hollansch![]()
ik ben oud en spreek hollands....telt dat ook ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus je sprak het liefst nog oud hollandisch?
hoax, jij kunt geen hollandsquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeker en vastquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
knysoorquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was 5 en kon mijn naam al spellen omdat ik toen al gek werd van de foute spelling van mijn naam.
Niets zo irritant als mensen een i of ie schrijven ipv een y. Je spreekt het ook nog eens anders uit, maar dat is voor de kniesoor.
vast welquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:02 schreef crv het volgende:
[..]
ik ben oud en spreek hollands....telt dat ook ?
quote:
quote:
quote:
ynymynymuysquote:
dat dan weer nietquote:
ik was ook nyt enthousieastquote:
waorom niet?quote:
omdat het niet klinkt, spreekt het dan uit als njetquote:
stuk ongedierte, bekt best okquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:14 schreef crv het volgende:
[..]
omdat het niet klinkt, spreekt het dan uit als njet
ik ben ook geen steen toch heet ik pedroquote:
De behulpzaamheid in dit topic.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
quote:
als er teveel van je zijn dan wordt je dat welquote:
bliksem, storm, hagelquote:
komt er zo wel aan dan lijkt mequote:
Je hebt je vriend aangesproken neem ik aan?quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:25 schreef PeZu het volgende:
ik was gister bij ene kennis, beetje lego-en met zijn zoon, zegt zijn zoontje pappa houdt heel veel van suiker, hij eet het zelfs met zijn neus
quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:25 schreef PeZu het volgende:
ik was gister bij ene kennis, beetje lego-en met zijn zoon, zegt zijn zoontje pappa houdt heel veel van suiker, hij eet het zelfs met zijn neus
quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je hebt je vriend aangesproken neem ik aan?
Hier ookquote:
OMGquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:25 schreef PeZu het volgende:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:25 schreef PeZu het volgende:
Wat goedquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:29 schreef Giertje het volgende:
bammerdebam ik ben zo trots op mezelf
begin dit jaar woog ik 105 kilo
en ik had voor mezelf een doel gesteld om naar de 85 te gaan
en ik ben er nog maar 6 kilo van verwijderd
ja ik ben er heel trots opquote:
wat doe je dan zoal?quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
ja ik ben er heel trots op
hard voor gewerkt ook
ik was al helemaal blij toen ik mijn driekwartsbroek weer aan kon
die paste me al heel lang niet meer
Feliquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
hard voor gewerkt ook
Klinkt allemaal heel inspirerend.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
hard voor gewerkt ook
Tof is datquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
hard voor gewerkt ook
ik ben weg van mijn kantoorbaan doe nu magazijnwerk veel lopen en sjouwenquote:
dank jequote:
ik voel me nu ook wel wat fitter en das wel fijnquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:33 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Klinkt allemaal heel inspirerend.
Behalve die driekwartsbroek dan......
dank jequote:Op maandag 24 augustus 2015 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tof is datEn je mag er ook super trots op zijn!
![]()
Dat begrijp ik ja. Ik ben zelf van 95 naar 84 gegaan, en wil nog onder de 80 terecht komen. Maar die laatste paar kilos zijn lastiger. Daar moet ik veel meer voor doen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:37 schreef Giertje het volgende:
ik voel me nu ook wel wat fitter en das wel fijn
goed manquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:29 schreef Giertje het volgende:
bammerdebam ik ben zo trots op mezelf
begin dit jaar woog ik 105 kilo
en ik had voor mezelf een doel gesteld om naar de 85 te gaan
en ik ben er nog maar 6 kilo van verwijderd
uhuh isset ook maar goed ik hou vol ben nu al zo ver gekomenquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:39 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ja. Ik ben zelf van 95 naar 84 gegaan, en wil nog onder de 80 terecht komen. Maar die laatste paar kilos zijn lastiger. Daar moet ik veel meer voor doen.
Maar die paar kilo eraf scheelt al zooo veel in gevoel.
succesquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:39 schreef crv het volgende:
[..]
goed man
ik heb dezelfde doelstelling. heb nog 15 te gaan
Zou Marijke nu tuk lezen?quote:
herkenbaar alleen dan in omgekeerde volgorde...quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben weg van mijn kantoorbaan doe nu magazijnwerk veel lopen en sjouwen
ben gezonder gaan eten en dat doet veel goeds
[..]
dank je
[..]
ik voel me nu ook wel wat fitter en das wel fijn
[..]
dank je
noooo niet mijn broek das de enige zomerbroek die ik hebquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:40 schreef Buurpoes het volgende:
Giertje! Goed bezig!!
* Buurpoes stookt vuurtje op voor de rituele verbranding van de driekwartbroek.
Een prachtig lijf moet je niet in zulke lelijke kleren verstoppen!
Waarom zou ik tuk lezen?quote:
ik denk dat ik nog en groot offer eerst moet brengen en dat het dan wat vlotter gaatquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh isset ook maar goed ik hou vol ben nu al zo ver gekomen
[..]
succes
sarcastquote:
Jij zou vandaag balansen!?quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:42 schreef crv het volgende:
[..]
ik denk dat ik nog en groot offer eerst moet brengen en dat het dan wat vlotter gaat
* crv omarmt zijn wijnkelder
O was jij dat niet dan?quote:
ja ènquote:
Ik heb geen ideequote:Op maandag 24 augustus 2015 16:43 schreef drakin het volgende:
[..]
O was jij dat niet dan?
Er ontbreekt hier een goed werkend korte termijn geheugen
jij hebt eerder kutse gezegd, dus zal daarmee wel samenhangen denk ikquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb geen ideeMisschien is mijn geheugen nog meer stuk
![]()
Tonic is toch alcoholvrij?quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is toch een porno boekje? Ja, waarom lees jij dat eigenlijk?
Kutse?quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:44 schreef crv het volgende:
[..]
jij hebt eerder kutse gezegd, dus zal daarmee wel samenhangen denk ik
hoe weet jij datquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:43 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dat is toch een porno boekje? Ja, waarom lees jij dat eigenlijk?
die van mij is nog veel erger naar de klotequote:Op maandag 24 augustus 2015 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Dat was koen...quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:44 schreef crv het volgende:
[..]
jij hebt eerder kutse gezegd, dus zal daarmee wel samenhangen denk ik
quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tonic is toch alcoholvrij?
[
Was ook het vorig topic, maar iemand zei steeds kut te lezen als er tuk staatquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
kan ook, ik kan het allemaal niet meer bijhoudenquote:
Het komt dus niet alleen bij mij voorquote:
Want ik maakte daar Kuste van, en jij vroeg nog of ik erbij was...quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:45 schreef crv het volgende:
[..]
kan ook, ik kan het allemaal niet meer bijhouden
yeah right. vroeger zaten die in een envelop dusquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Vroeger veel tijdschriften bezorgd.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:44 schreef Giertje het volgende:
[..]
die van mij is nog veel erger naar de klote
van 2001 tot 2005 kan ik me amper nog wat herinneren
Ah fijn, dan ligt het niet aan mijquote:
Dat was ik dus nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Was ook het vorig topic, maar iemand zei steeds kut te lezen als er tuk staat
En hoe weet jij dat?quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:46 schreef crv het volgende:
[..]
yeah right. vroeger zaten die in een envelop dus
en was je erbij ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Want ik maakte daar Kuste van, en jij vroeg nog of ik erbij was...
Hoe weet jij dat???quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:46 schreef crv het volgende:
[..]
yeah right. vroeger zaten die in een envelop dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Gelukkig weet je dat zelf beter dan ik dusquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Gelukkig geen last van
[..]
Ah fijn, dan ligt het niet aan mij
[..]
Dat was ik dus niet![]()
wees blij ik hoor soms verhalen van waar ik bij was maar ik kan het me gewoon niet meer herinnerenquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Gelukkig geen last van
[..]
Ah fijn, dan ligt het niet aan mij
[..]
Dat was ik dus niet![]()
van een vriendquote:
Sorry ik niet. Niet dat ik niet wil. Maar dat gene wat jij doet, daar krijg ik juist hulp bij. Dus een beetje krom...quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Wil er iemand voor mij werken? Dan kan ik gewoon thuis blijven en scriptie schrijven.
Geen probleem als ik er dubbel voor krijg wat jij normaal krijgt. Behalve als je dus vrijwilligerswerk doet, dat heb ik al veel te veel gedaan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Wil er iemand voor mij werken? Dan kan ik gewoon thuis blijven en scriptie schrijven.
Ik maak thuis ook niet schoonquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry ik niet. Niet dat ik niet wil. Maar dat gene wat jij doet, daar krijg ik juist hulp bij. Dus een beetje krom...
quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Wil er iemand voor mij werken? Dan kan ik gewoon thuis blijven en scriptie schrijven.fokken
rot zelf op op met je constante scriptie gejank maar wel fokkenquote:
wat schuift het ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
*proestquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
rot zelf op op met je constante scriptie gejank maar wel fokken
Een fatsoenlijke maaltijd in het holletje van Muis.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
Touché.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
reetvreten? nee dank jequote:Op maandag 24 augustus 2015 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke maaltijd in het holletje van Muis.
bonsoirquote:
en dat bedoel ik goed hoorquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dat bedoel ik goed hoor![]()
beter nu ene paar skoppen onder je kont
Ok, DAT klinkt wel HEEL foutquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een maaltijd in casa Muis. Muizen wonen nu eenmaal in holletjes kan het ook niet helpen.quote:
Ik dacht dat jij nu al onderweg zou zijn naar het werk van muysquote:
En Draken in Grottenquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een maaltijd in casa Muis. Muizen wonen nu eenmaal in holletjes kan het ook niet helpen.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nu al onderweg zou zijn naar het werk van muys
Ik weet hetquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dat bedoel ik goed hoor![]()
beter nu ene paar skoppen onder je kont
Dat heb ik ook regelmatigquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
wees blij ik hoor soms verhalen van waar ik bij was maar ik kan het me gewoon niet meer herinneren
Ik nooooooitquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
(T)MIquote:
Hoezo?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nu al onderweg zou zijn naar het werk van muys
Sla jij dan een uitnodiging in haar holletje af?quote:
Weet je nog van toen die ene keer dat we toen dat ene deden?quote:
Zou ie smetvrees hebben? (Aangezien ze niet schoonmaakt thuis)quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Sla jij dan een uitnodiging in haar holletje af?
ik wel, ben niet van de achterdeurtjesquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:13 schreef drakin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zou ie smetvrees hebben? (Aangezien ze niet schoonmaakt thuis)
Ze heeft haar kans gehadquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, vertel eens?quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je nog van toen die ene keer dat we toen dat ene deden?
Een man naar mijn hartquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:15 schreef crv het volgende:
[..]
ik wel, ben niet van de achterdeurtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |