En hoe weet jij dat?quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:46 schreef crv het volgende:
[..]
yeah right. vroeger zaten die in een envelop dus
en was je erbij ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:45 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Want ik maakte daar Kuste van, en jij vroeg nog of ik erbij was...
Hoe weet jij dat???quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:46 schreef crv het volgende:
[..]
yeah right. vroeger zaten die in een envelop dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
Gelukkig weet je dat zelf beter dan ik dusquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Gelukkig geen last van
[..]
Ah fijn, dan ligt het niet aan mij
[..]
Dat was ik dus niet![]()
wees blij ik hoor soms verhalen van waar ik bij was maar ik kan het me gewoon niet meer herinnerenquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Gelukkig geen last van
[..]
Ah fijn, dan ligt het niet aan mij
[..]
Dat was ik dus niet![]()
van een vriendquote:
Sorry ik niet. Niet dat ik niet wil. Maar dat gene wat jij doet, daar krijg ik juist hulp bij. Dus een beetje krom...quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Wil er iemand voor mij werken? Dan kan ik gewoon thuis blijven en scriptie schrijven.
Geen probleem als ik er dubbel voor krijg wat jij normaal krijgt. Behalve als je dus vrijwilligerswerk doet, dat heb ik al veel te veel gedaan.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Wil er iemand voor mij werken? Dan kan ik gewoon thuis blijven en scriptie schrijven.
Ik maak thuis ook niet schoonquote:Op maandag 24 augustus 2015 16:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sorry ik niet. Niet dat ik niet wil. Maar dat gene wat jij doet, daar krijg ik juist hulp bij. Dus een beetje krom...
quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Wil er iemand voor mij werken? Dan kan ik gewoon thuis blijven en scriptie schrijven.fokken
rot zelf op op met je constante scriptie gejank maar wel fokkenquote:
wat schuift het ?quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
*proestquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
rot zelf op op met je constante scriptie gejank maar wel fokken
Een fatsoenlijke maaltijd in het holletje van Muis.quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
Touché.quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
reetvreten? nee dank jequote:Op maandag 24 augustus 2015 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke maaltijd in het holletje van Muis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |