dan snap jje het nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap de comment van mijn docent, maar niet wat ik er mee moet
Alleen voor Marijkequote:Op maandag 24 augustus 2015 14:56 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
bij jou vrijdag? want poffertjes en jij
Mja, alleen voor vrouwen...quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:26 schreef Koen66 het volgende:
Lees ik iets over een poffertjes meet?
Nee het gaat over structuur die ze niet kan vinden in mijn paragraaf tov de vorigen. Maar ik weet niet zo goed wat ik er mee moet, want voor mij staat het los van elkaar. Maar ik zal er netjes naar kijken en kijken of ik er meer structuur in kan aanbrengen.quote:
ik meld me alvast afquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:26 schreef Koen66 het volgende:
Lees ik iets over een poffertjes meet?
De liefdequote:
Dat zal dan wel een reden hebbenquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De liefde
[..]
Dat zal dan wel een reden hebben
Welthuisquote:
Ik ookquote:
Ik heb een afdelingsrondje gedaanquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Pak je lekker wat te drinken
wellicht handig om volgende keer eerst de kleine regeltjes te lezen. nu zit je er aan vastquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nee, hoho, ik mocht jou straffen?!
* Arch-Indar geeft stuk touw en een stoel en wijst naar een hoge balk.quote:
Crapquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:30 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
wellicht handig om volgende keer eerst de kleine regeltjes te lezen. nu zit je er aan vast
quote:
Doe eens niet!quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar geeft stuk touw en een stoel en wijst naar een hoge balk.
ga er maar op staan, dan maak ik het touw wel vast aan de balk. ik help graag andere mensenquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar geeft stuk touw en een stoel en wijst naar een hoge balk.
Mijn leven heeft wel zin, dus bedankt voor het aanbod. Maar je mag de attributen houden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:32 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ga er maar op staan, dan maak ik het touw wel vast aan de balk. ik help graag andere mensen
je vindt dr ook gewoon wel leukquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:35 schreef Arch-Indar het volgende:
ff Schippers kijken nu.
Hopelijk goud!
Ja, het is dat ik al een Dafne in de familie heb, maar anders was het een potentiele meisjesnaam hoor...quote:
In een heel stil rustig hoekje zeker? En dan kijken naar die oranje outfit zeker...quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:35 schreef Arch-Indar het volgende:
ff Schippers kijken nu.
Hopelijk goud!
3fm volgt het ook meequote:Op maandag 24 augustus 2015 15:35 schreef Arch-Indar het volgende:
ff Schippers kijken nu.
Hopelijk goud!
Ze is wel de enige blanke als ik het zo zie...quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
In een heel stil rustig hoekje zeker? En dan kijken naar die oranje outfit zeker...
Met wat en waar enzo?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:35 schreef Arch-Indar het volgende:
ff Schippers kijken nu.
Hopelijk goud!
nice, goede balk komt altijd van pas!quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn leven heeft wel zin, dus bedankt voor het aanbod. Maar je mag de attributen houden.
ik dacht aan de schrijfwijzequote:
Nogmaals, waar gaat dit over?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:39 schreef Spockjuh_ het volgende:
tweede!! en nog heel dicht bij de eerste plaats!![]()
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |