Mijn leven heeft wel zin, dus bedankt voor het aanbod. Maar je mag de attributen houden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:32 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
ga er maar op staan, dan maak ik het touw wel vast aan de balk. ik help graag andere mensen
je vindt dr ook gewoon wel leukquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:35 schreef Arch-Indar het volgende:
ff Schippers kijken nu.
Hopelijk goud!
Ja, het is dat ik al een Dafne in de familie heb, maar anders was het een potentiele meisjesnaam hoor...quote:
In een heel stil rustig hoekje zeker? En dan kijken naar die oranje outfit zeker...quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:35 schreef Arch-Indar het volgende:
ff Schippers kijken nu.
Hopelijk goud!
3fm volgt het ook meequote:Op maandag 24 augustus 2015 15:35 schreef Arch-Indar het volgende:
ff Schippers kijken nu.
Hopelijk goud!
Ze is wel de enige blanke als ik het zo zie...quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:36 schreef fietsie het volgende:
[..]
In een heel stil rustig hoekje zeker? En dan kijken naar die oranje outfit zeker...
Met wat en waar enzo?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:35 schreef Arch-Indar het volgende:
ff Schippers kijken nu.
Hopelijk goud!
nice, goede balk komt altijd van pas!quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:34 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Mijn leven heeft wel zin, dus bedankt voor het aanbod. Maar je mag de attributen houden.
ik dacht aan de schrijfwijzequote:
Nogmaals, waar gaat dit over?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:39 schreef Spockjuh_ het volgende:
tweede!! en nog heel dicht bij de eerste plaats!![]()
![]()
quote:
Dan weet je niet wat mijn naam is.....te belachelijk voor woorden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Dafne staat toch niet?
Namen moeten er mooi uit zien.
http://nos.nl/livestream/(...)rs-en-bonevacia.htmlquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nogmaals, waar gaat dit over?
[..]Ik ook
toch verloren van zo ene zwarte medemenschquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:39 schreef Spockjuh_ het volgende:
tweede!! en nog heel dicht bij de eerste plaats!![]()
![]()
sprinten.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nogmaals, waar gaat dit over?
je daphne dafne dus op verschillende wijzes schrijvenquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, de ouders bepalen de schrijfwijze als ze bij de burgerlijke stand staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |