Geitenkaasquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dus
Al ben ik van de bank gekomen en heb ik nu een geitenkaassalade![]()
[..]
Oeh nice!
Daar heb ik er 2 van. Met zoveel patina dat je ze bijna niet hoeft in te vettenquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn moeder heeft zo'n ouderwetse gietijzeren poffertjes pan
Dat ding is niet te tillen en wordt loeiend heet.
Ja, de echt lekkere van de bioboerquote:
ik overdreef inderdaadquote:Op maandag 24 augustus 2015 14:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij liegt gewoon en durft het niet toe te geven.
Ach het is toch maar Fok! Verder zal hij vast lief zijn of minder vaak op leugentjes betrapt worden.
wat een boel werkquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:01 schreef fietsie het volgende:
Makkelijk is een pan heetstoken, een kom neergooien.
Bloem, beetje bakpoeder, eieren, melk, inhoud vanillestokje en snuf zout doorelkaar en hopseflops effe bakken.
Sorry, maar dit houd ik voorlopig even hierquote:
Oeh! Bofferd!quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, de echt lekkere van de bioboer![]()
JUM!
oke, als je maar zorgt dat het rond half 8 hier isquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry, maar dit houd ik voorlopig even hier
Rond 5 uur moet het hier wel even weg, dan moet ik weer naar de sportschool fietsen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, als je maar zorgt dat het rond half 8 hier is
Jaquote:
Pak je lekker wat te drinkenquote:
Die dorst mengen met water danquote:
Ga je dan pannenkoeken bakken?quote:
niet? tegenvallerquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie ik je dan
[..]Beetje jammer weer
* Marijkezwolle bergt alle martelwerktuigen maar weer op
[..]
En hoeveel moet je er nu nog?quote:
Genoegquote:
In dat geval, ga ik er lustig op los slaanquote:
Ik heb in een middag al meer gedaan dan in 2 weken.quote:
gaat nachtwerk worden op deze manierquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Genoeg![]()
Al is het meeste al geschreven moet ik het alleen nog aanpassen.
Maak het eens af danquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Genoeg![]()
Al is het meeste al geschreven moet ik het alleen nog aanpassen.
is goed hoor. ik sla wel terug maar dat levert denk ik geen problemen op, toch?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In dat geval, ga ik er lustig op los slaan
tja, als de deadline dichtbij komt..quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb in een middag al meer gedaan dan in 2 weken.
Samen toch?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:13 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ga je dan pannenkoeken bakken?
Ja nee, hoho, ik mocht jou straffen?!quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:18 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
is goed hoor. ik sla wel terug maar dat levert denk ik geen problemen op, toch?
als je in 2 weken niks gedaan hebt is dat niet zo moeilijkquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb in een middag al meer gedaan dan in 2 weken.
dan snap jje het nietquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik snap de comment van mijn docent, maar niet wat ik er mee moet
Alleen voor Marijkequote:Op maandag 24 augustus 2015 14:56 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
bij jou vrijdag? want poffertjes en jij
Mja, alleen voor vrouwen...quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:26 schreef Koen66 het volgende:
Lees ik iets over een poffertjes meet?
Nee het gaat over structuur die ze niet kan vinden in mijn paragraaf tov de vorigen. Maar ik weet niet zo goed wat ik er mee moet, want voor mij staat het los van elkaar. Maar ik zal er netjes naar kijken en kijken of ik er meer structuur in kan aanbrengen.quote:
ik meld me alvast afquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:26 schreef Koen66 het volgende:
Lees ik iets over een poffertjes meet?
De liefdequote:
Dat zal dan wel een reden hebbenquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De liefde
[..]
Dat zal dan wel een reden hebben
Welthuisquote:
Ik ookquote:
Ik heb een afdelingsrondje gedaanquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Pak je lekker wat te drinken
wellicht handig om volgende keer eerst de kleine regeltjes te lezen. nu zit je er aan vastquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nee, hoho, ik mocht jou straffen?!
* Arch-Indar geeft stuk touw en een stoel en wijst naar een hoge balk.quote:
Crapquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:30 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
wellicht handig om volgende keer eerst de kleine regeltjes te lezen. nu zit je er aan vast
quote:
Doe eens niet!quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar geeft stuk touw en een stoel en wijst naar een hoge balk.
ga er maar op staan, dan maak ik het touw wel vast aan de balk. ik help graag andere mensenquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:32 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar geeft stuk touw en een stoel en wijst naar een hoge balk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |