Dan weet je niet wat mijn naam is.....te belachelijk voor woorden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Dafne staat toch niet?
Namen moeten er mooi uit zien.
http://nos.nl/livestream/(...)rs-en-bonevacia.htmlquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nogmaals, waar gaat dit over?
[..]Ik ook
toch verloren van zo ene zwarte medemenschquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:39 schreef Spockjuh_ het volgende:
tweede!! en nog heel dicht bij de eerste plaats!![]()
![]()
sprinten.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nogmaals, waar gaat dit over?
je daphne dafne dus op verschillende wijzes schrijvenquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, de ouders bepalen de schrijfwijze als ze bij de burgerlijke stand staan
Ah thanks voor de ophelderingquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:40 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
http://nos.nl/livestream/(...)rs-en-bonevacia.html
Zegt de ene zwarte over de anderequote:Op maandag 24 augustus 2015 15:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch verloren van zo ene zwarte medemensch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
maar wat voor eentje! over toppers gesprokenquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toch verloren van zo ene zwarte medemensch
wie noemt z'n kind nou te belachelijk voor woorden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan weet je niet wat mijn naam is.....te belachelijk voor woorden.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah thanks voor de opheldering
[..]
Zegt de ene zwarte over de andere
Hey, hooguit mokka hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Als ze snugger zijn paar dagen ervoor, met als resultaat een zeer duidelijk geschreven briefje wat bij de Burgerlijke stand overgetiept kan worden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tja, de ouders bepalen de schrijfwijze als ze bij de burgerlijke stand staan
mijn oudersquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wie noemt z'n kind nou te belachelijk voor woorden.
Dat was dan waarschijnlijk wat ze dachten toen ie er uit floepte...quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is toch veel te lang..quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maakt niet uit vd rest ben je blaka, die zien dat nietquote:
slechte spelers die oudersquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
je daphne dafne dus op verschillende wijzes schrijven
Ieder stukje negert maakt je een zwartequote:
Spelers?quote:
nee slecht geinformeerden hierquote:
quote:Vernoemingen naar Daphne[bewerken]
Daphne of Dafne is een meisjesnaam.
Amerikaans en britse spelling volgensmij. Ik vind de britse mooier.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo vind ik Elizabeth mooier staan dan Elisabeth. De eerste is krachtiger en de laatste vind ik wat ronder en vriendelijker.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo vind ik Elizabeth mooier staan dan Elisabeth. De eerste is krachtiger en de laatste vind ik wat ronder en vriendelijker.
Nu spreek je wel de waarheidquote:
Ik ben sowieso een zwarte op de verkeerde plekkenquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ieder stukje negert maakt je een zwarte![]()
je schrijft Dafne, want dat is haar naamquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:48 schreef Bos81 het volgende:
Lekker boeiend of je nu Dafne of Daphne schrijft...
Of bedoel je de "goede" plekken nudge nudge wink wink you know what i meanquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een zwarte op de verkeerde plekken
Mensen schreven vroeger alles behalve mijn naam. En zo moeilijk is hij nou ook weer niet. Maar 4 letters!quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je schrijft Dafne, want dat is haar naam
Met ph vind ik persoonlijk mooierquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:48 schreef Bos81 het volgende:
Lekker boeiend of je nu Dafne of Daphne schrijft...
miep?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mensen schreven vroeger alles behalve mijn naam. En zo moeilijk is hij nou ook weer niet. Maar 4 letters!
Ik heb het meer over het algemeen. Er is ook een Nederlandse veldrijdster die Daphny heet. Nou, daar heb ik ook nog nooit iemand over zien vallen...quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je schrijft Dafne, want dat is haar naam
Sinds wanneer mag dat?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met ph vind ik persoonlijk mooier
Net als cadeau en bureau, dat mag tegenwoordig ook met een o... Lang zo mooi niet
binnenkort vervalen ook dan en als en nog meer van dat soort dingenquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Met ph vind ik persoonlijk mooier
Net als cadeau en bureau, dat mag tegenwoordig ook met een o... Lang zo mooi niet
What's it like?quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Of bedoel je de "goede" plekken nudge nudge wink wink you know what i mean
Nee nee dat kan niet!quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
binnenkort vervalen ook dan en als en nog meer van dat soort dingen
Muhs? De oud-hollandsche spelling?quote:
Ja, maar dat is het Witte Boekje, niet het Groene boekje met de officiële spellingsregels. Dus eigenlijk mag het niet, maar een aantal dwarse media doen het tochquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/advies/kado-cadeau
![]()
soms is het mij een raadsel hoe mensen mijn achternaam schrijven, maar schijnbaar kan ik soms heel onduidelijk praten aan de telefoonquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mensen schreven vroeger alles behalve mijn naam. En zo moeilijk is hij nou ook weer niet. Maar 4 letters!
jups zekerquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee nee dat kan niet!![]()
[..]
Muhs? De oud-hollandsche spelling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |