abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155490099
MICHAEL JACKSON TOCH NIET NAAR LOWLANDS

Een flinke teleurstelling voor de bezoekers van Lowlands. Het geplande optreden van Michael Jackson tijdens het festival gaat niet door. "Vooral het feit dat de zanger is overleden maakt het allemaal erg ingewikkeld", aldus de organisatie.

Michael Jackson had de spetterende slotact moeten worden van het Lowlands-festival. Pas op het laatste moment werd duidelijk dat het optreden niet kan doorgaan. "Het is helaas niet gelukt om alles op tijd rond te krijgen", legt de organisatie uit. "Het is erg lastig om Michael Jackson te bereiken. Sinds hij is overleden krijgen wij steeds zijn voicemail."

Fans van Michael Jackson wachten al jaren op een comeback van de zanger. Bianca Cremer uit Kerkrade reisde speciaal naar Lowlands om Michael Jackson te kunnen zien. "Nu zit ik helemaal voor niks drie dagen tussen die linkse, zelfingenomen hipsters hier", zegt ze teleurgesteld.

De organisatie van Lowlands heeft beloofd dat Michael Jackson zal worden vervangen door Whitney Houston.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2015 09:40:26 ]
pi_155490131
oke
pi_155490140
Wat een dijenkletser hoor HPLC
  maandag 24 augustus 2015 @ 09:46:25 #4
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_155490201
nou nou nou
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 24 augustus 2015 @ 09:52:00 #5
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155490286
Kerkrade ;(
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
pi_155490289
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:52 schreef IfImJamesDean het volgende:
Kerkrade ;(
alaaf
pi_155490323
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:52 schreef IfImJamesDean het volgende:
Kerkrade ;(
Kutplek
  maandag 24 augustus 2015 @ 09:58:55 #8
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155490384
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:54 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Kutplek
Hoe weet jij dat?!
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
pi_155490403
Verdomme, mijn grap :'(
pi_155490496
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:59 schreef HPLC het volgende:
Verdomme, mijn grap :'(
grap?
pi_155490516
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:58 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat?!
Omdat Limburg
  maandag 24 augustus 2015 @ 10:15:46 #12
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155490584
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:11 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Omdat Limburg
Zei jij nou net iets.... Negatiefs... Over Limburg?!
  maandag 24 augustus 2015 @ 10:16:47 #13
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155490594
Woensdag, Utrecht centraal :(
Ik weet nog niet hoe laat m'n trein daar aankomt :(
Als Utrecht je niet uitkomt, reis ik nog wel wat verder :(

Maar dit is de druppel, Grass :(
  maandag 24 augustus 2015 @ 10:17:00 #14
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155490599
*Frass
pi_155490608
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:16 schreef IfImJamesDean het volgende:

Maar dit is de druppel, Grass :(
Amsterdam

gr gr

Alvast kamer in Victoria Hotel geboekt O+
pi_155490680
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:09 schreef gianni61 het volgende:

[..]

grap?
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:16 schreef IfImJamesDean het volgende:

Maar dit is de druppel, Gianni :(
pi_155490691
Welke dag zou ik amsterdam en rdam hitten?
pi_155490707
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:23 schreef Crip het volgende:
Oeh. Lets meet
pi_155490712
quote:
8s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:22 schreef HPLC het volgende:

[..]

[..]

om ifim te slaan hoef ik niet naar utrecht :)
quote:
morgen
  maandag 24 augustus 2015 @ 10:24:37 #20
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155490716
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Amsterdam

gr gr

Alvast kamer in Victoria Hotel geboekt O+
Woensdag, Amsterdam. Ik doe je wat :(
pi_155490733
quote:
Op de dag van de Klassieker
pi_155490736
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:24 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Oeh. Lets meet
Woon je a'dam? ;o
  maandag 24 augustus 2015 @ 10:26:00 #23
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155490737
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:24 schreef gianni61 het volgende:

[..]

om ifim te slaan hoef ik niet naar utrecht :)

[..]

morgen
Gianni, zak wat je bent

Krauwpoekel

Vromensj
pi_155490751
quote:
8s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:26 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Gianni, zak wat je bent

Krauwpoekel

Vromensj
kom dan :(

en het is vrommesj
pi_155490767
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:25 schreef HPLC het volgende:

[..]

Op de dag van de Klassieker
En dan met Ajax shirt naar Rotterdam en met Feyenoord shirt naar Amsterdam

O+
pi_155490787
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:27 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

En dan met Ajax shirt naar Rotterdam en met Feyenoord shirt naar Amsterdam

O+
Liever een combishirt, half Ajax en half Feyenoord :7
  maandag 24 augustus 2015 @ 10:35:21 #27
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155490876
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:26 schreef gianni61 het volgende:

[..]

kom dan :(

en het is vrommesj
Ik kan wel dialect praten, maar niet typen ;(

En dat wist je!!

Zwak Gianni, zwak dat je m'n zwakke plek tegen me gebruikt
pi_155490912
quote:
8s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:35 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Ik kan wel dialect praten, maar niet typen ;(

En dat wist je!!

Zwak Gianni, zwak dat je m'n zwakke plek tegen me gebruikt
als je het niet kunt moet je het ook niet doen :)
pi_155490977
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:28 schreef HPLC het volgende:

[..]

Liever een combishirt, half Ajax en half Feyenoord :7
Dan wordt ze halverwege al afgemaakt
  maandag 24 augustus 2015 @ 10:47:53 #30
64831 2NutZ
pi_155491085
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 19:37 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Zeer herkenbaar dit, ik heb hetzelfde als jou. Het volgende wat ik ga zeggen, hoeft niet per se ook voor jou van toepassing te zijn, maar wie weet komt het overeen.

Ik denk dat jij als persoon veel liefde hebt om te geven en het ook niet erg vindt om te geven, als je dan gedachtes hebt die bij verliefdheid horen je het er zo snel mogelijk uit wil gooien omdat je geen tijd wil verspillen in het onzekere gedeelte. Ik heb er zelf namelijk ook geen rem op, puur omdat ik diegene wil laten weten hoe en wat in de hoop dat diegene er begrip voor kan tonen. Ik heb het zelf namelijk tótaal niet op die spelletjes van nonchalant overkomen, iemand negeren, zoveel minuten wachten tot je terugreageert op een bericht, het maakt je alleen maar gek en het maakt je alleen maar meer aan diegene denken als je er zo gefocust op bent dat je niet moet reageren of om de zoveel tijd.

Desondanks geef ik zelf wel toe dat op de eén of andere manier mannen die inderdaad steeds gingen appen en ook klef of iets te geïnteresseerd deden, in loop der tijd minder interessant werden. Dat besef heb ik ook. Als ik zo overkom bij iemand, dan zal ik waarschijnlijk hetzelfde effect krijgen en tóch ben ik geneigd om niet te remmen. Ik denk overigens dat het te maken heeft met uitdaging, maar dit weet ik niet zeker. Als iemand jou continu appt en continu lief heeft, heb je zelf minder de angst dat diegene weg zal gaan. Zelfs als je diegene even een week negeert, heb je toch het gevoel dat als je diegene aanspreekt op app, hun gedrag nog steeds hetzelfde is omdat zij jou steeds lieten weten een gevoel bij jou te hebben die hoogstwaarschijnlijk blijvend is.

Ik denk echt dat het ligt aan het geen tijd willen verspillen, alles uitgooien wat er inzit zodat de ander er ook op de hoogte van is omdat het anders een stiekeme verliefdheid lijkt die in je hoofd enigszins verboden is als de ander het nog niet weet en de ander nog niet verliefd is - in de zin dat als je alles eruit hebt gegooid je je opgelucht voelt en er ook een soort spanningsprikkel volgt in afwachting op de reactie van de ander. Vooral als het goed lijkt te gaan tussen jullie niet kunnen remmen omdat jij diegene bent die de stap wil zetten om het naar buiten te brengen, voor het geval zij hetzelfde ervaart als jij maar het ook nog niet heeft getoond om geen tijd te verspillen voor het bestaan voor een mogelijk nog mooier iets tussen jullie.

Eveneens het laten zien dat jij echte liefde kunt geven voor het geval zij daar andere vooroordelen over heeft en jullie band daardoor niet een stap hoger wordt gezet. De angst om niet genoeg te hebben gegeven uiteindelijk mocht het niets worden, de angst om later die 'als ik haar gewoon had gezegd wat ik dacht..'-gedachtes te krijgen. Ik denk dat het allemaal een rol speelt.

Het is wel apart want ik heb er wel besef bij net als jij maar toch blijf ik steeds dezelfde fouten maken, ik denk omdat je toch wel denkt dat je met een ander geval/persoon te maken hebt en het er dan maar op gokt dat het dit keer wel naar behoren gaat.. Het is toch wel zo dat als je op lange termijn de hele tijd achter iemand aan loopt en de hele tijd klef hebt zitten doen en diegene negeert, het niet meteen per definitie zo is dat diegene weer in je armen komt springen.. Het kleffe imago blijft toch bij je bestaan en dat is iets wat niet meer aantrekt. Het is dus wel echt noodzakelijk dat je die fout niet maakt.

Dit topic heeft mij ook wel aan het denken gezet want liefde hoort niet zo'n spel te zijn waar je maar moet gokken wat de juiste timing is, je jezelf moet gaat inhouden omdat je anders onaantrekkelijk bent voor de ander.. Zo hoort het niet te zijn, ik vind het zelf ook echt onzin. Ik denk ook persoonlijk dat die angst, ookal heb ik die zelf ook, van mogelijk de ware hebben gevonden en dan maar alles forceren (even 10 minuten negeren voordat je een app stuurt) zodat de persoon die in jouw ogen perfect is interesse in je krijgt, nergens op slaat.

Hiervoor had iemand al gezegd dat het allemaal gaat om de timing en hier sluit ik mij bij aan. Ik denk namelijk dat je zulke spelletjes niet moet spelen en ook niets moet forceren. Dame eén vind klef helemaal niets en vind je te soft, dame twee vind klef zijn in een bepaalde mate juist wel fijn omdat ze graag hoort dat je haar liefhebt. Het zijn geen spelregels die je moet toepassen ookal is het wel zo dat je onaantrekkelijker overkomt als je iemand echt continu achterna zit dan wanneer je hard to get speelt, dit zou eigenlijk helemaal niets moeten uitmaken. Ik denk dat het pas echt goed zit bij ALLEBEI als de timing niets uit zou maken en de timing gewoon hetzelfde is. Hiermee bedoel ik dat je niet helemaal gaat meten en wegen wat nu de juiste timing is, maar juist net zoals je de hele tijd deed gewoon je gevoelens de vrije loop laat gaan wanneer die er zijn, als de ander dezelfde timing heeft dan vind diegene dat niet erg en dan heb je echt wederzijdse binding. Verliefdheid hoort vanzelf te gaan met de klik die je met elkaar hebt, verliefdheid hoort niet af te hangen van hoe aantrekkelijk en druk je wel niet overkomt of te doen alsof het je niets boeit want je ware aard komt toch vroeg of laat wel naar boven en als ze dat nu niet kan waarderen dan later ook niet.

Ik had zelf namelijk twee scenario's om even aan te sluiten op de alinea hierboven. Iemand die continu achter mij aanging en continu klef ging praten, diegene besloot mij te negeren/niets meer te appen en hield het daarna niet vol, ik had geeneens door dat ik genegeerd werd of dat diegene mij niet meer appte, zo onbelangrijk vond ik het.

De tweede scenario was dat ík achter iemand aanzat, maar zodra ik merkte dat het averechts werkte, had ik zelf diegene een maand genegeerd. Diegene kwam na die maand zelf ineens weer terug, ik was hartstikke blij natuurlijk en probeerde toen ook nonchalant te reageren (niet te snel en niet te klef) en dat ging allemaal goed. Maar op ten duur kwam ook mijn ware aard naar boven en deed ik ook iets te lief en dat zorgde voor een fatale afloop. Je ware aard komt dus echt wel naar boven op ten duur (vooral als het redelijk lijkt te gaan) ookal denk je het nog zo lang vol te kunnen houden, je zult het onbewust doen. Dus wat ik probeer mee te geven is dat je géén spijt moet hebben van wat je hebt gezegd en wanneer en het ook niet als 'fouten' moet bestempelen. Vroeger werd het je juist geleerd om het iemand te zeggen als je diegene zag zitten en het risico te nemen en nu lijkt het juist weer alsof dat niet moet vooral als het niet wederzijds lijkt te zijn en dat je dan zelf denkt dat je een fout hebt gemaakt door diegene het te hebben gezegd..

Het probleem is alleen dat wanneer je verliefd bent, je helemaal niets zult aantrekken van de theorie zoals ik heb besproken hierboven omdat dat uitkomt in een teleurstelling. Als verliefdheid niet wederzijds is, doe je er alles aan om het wel wederzijds te maken ookal weet je dat het zo niet werkt, je wil jezelf de pijn besparen door alles te geven zodat je dat in ieder geval hebt gedaan.

Je moet je zelf eens voorstellen dat het meisje waarmee jij praat hetzelfde gevoel heeft als jij hebt, als zij jou zou vertellen wat jij haar zou willen vertellen, zou jij ook gewoon blij zijn en niet afgeschrikt. Dit is anders wanneer het niet wederzijds is.. Ik denk dat je pas echt verliefd bent als de verliefdheid niet afhankelijk is van het feit dat diegene de enige keer wat meer afwezig is en de andere keer heel aanwezig en klef.. Als je iemand echt ziet zitten dan zou afwezigheid van diegene juist frustreren en niet per se aantrekken lijkt mij.

Om even mijn situatie erbij te pakken: ik sprak de hele tijd met een persoon die mij ook liet weten klaar te zijn voor een eventuele relatie, hierdoor groeiden mijn gevoelens meer en meer ookal wist ik dat het niet geleidelijk ging met zijn gevoelens. Ineens vertelde hij dat hij niet klaar was voor een relatie omdat hij moeilijk is met mensen vertrouwen. Ik heb dus in feite ''geforceerd'' (zo noemde ik het achteraf) door te zeggen wel op hem te willen wachten, hem te helpen te kunnen vertrouwen, enz. Dit zou je enerzijds forceren kunnen noemen (voor hem kwam het namelijk wel over alsof ik aan het pushen was en dat werd hem fataal om verder te gaan met het contact) maar anderzijds vind ik dat je het ook weer geen forceren kunt noemen, want wat ik tegen hem zei was hetgeen wat ik toen echt dacht, dus mijn gedachtes heb ik niet geforceerd en heb ik gewoon verteld. En dat laatste, daar gaat het om, je gedachtes en gevoelens niet forceren. Voor hetzelfde geld zei hij goh, lief dat je op mij wil wachten, helemaal goed of weet je wat, laten we eraan werken. Je weet niet wat je kunt verwachten en ik had enorm veel spijt dat ik mogelijkheden zocht om er wel een relatie uit te krijgen ookal zei hij meerdere malen dat hij er niet klaar voor was, maar dit was enkel omdat het eindigde in een negatief resultaat. Het is heel belangrijk om je dit te realiseren. Ik zou geen spijt hebben als het positief zou uitpakken, maar op het moment zelf wist ik gewoon niet wat te verwachten. In dit context is spijt imo dus not done.

CONCLUSIE: Ik denk dat het te maken heeft met acceptatie en realisatie dat je geen fouten aan het maken bent wanneer je erachter komt dat het niet wederzijds is. Je moet het jezelf namelijk ook niet te moeilijk maken, je wil toch dat verliefdheid natuurlijk is, dan moet je alles ook op natuurlijke wijze de vrije loop laten gaan als je wil dat het echt werkt. Maar vooral dus realiseren dat je geen fouten maakt. Er zijn geen goede theorieën voor verliefdheid en de werking ervan en hoe je het het best kunt manipuleren, enige wat erover vaststaat is dat het enorm gecompliceerd is en je het daarom niet ingewikkelder moet maken voor jezelf als het resultaat je niet aanstaat.

Ik denk dat je pas nadat je een negatief resultaat hebt verkregen, concludeert dat er iets is misgegaan of dat je hard van stapel bent gelopen. Heel makkelijk achteraf. Je moet niet vergeten dat je op het moment van zeggen een ander resultaat verwachtte (op korte termijn vond je het een positieve resultaat - je wil het kwijt, terwijl je weet dat het op lange termijn niet zo best is - je schrikt diegene mogelijk af) en je je impulsief focust op korte termijn.. Pas door factoren die achteraf komen blik je terug en krijg je het besef van de lange termijn.. Op het moment van zeggen had je het besef van lange termijn ook wel, maar dat speelde pas toen alles misging. Als alles goedging was je juist blij geweest met je actie. In dit context is spijt hebben van de fouten die je hebt gemaakt (die imo geeneens fouten zijn te noemen) overbodig, op het moment zelf wist je namelijk niet wat je kon verwachten want zoals ik al zei het is geen spel, iedereen is anders, ookal heb je 1000 vrouwen die hetzelfde reageren er kan er altijd nog eén zijn die anders reageert op iets.

Dus maak jezelf niet te gek, natuurlijk kun je vechten voor iemand of jagen op iemand, maar dat gaat pas echt als diegene ook wil dat je voor diegene vecht of op diegene jaagt.. Anders kun je nog zo forceren wat je wil, het gaat niets opleveren. En stop vooral je gedachtes en gevoelens niet weg, als diegene niet kan waarderen wat jij voelt of wat jij zegt, dan is diegene ook niet voor jou. Het is makkelijker om jezelf te verwijten dat je iets verkeerds hebt gedaan met de gedachte dat als je het niet had gedaan het wel allemaal op z'n plaats zou komen dan wanneer je je zou realiseren dat het gewoon niet gaat werken tussen jullie twee (vooral als je zelf verliefd bent op diegene).
Dude :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_155491094
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:47 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

tl;dr

Samenvatting?
pi_155491100
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:47 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Wat een klote schrijfstijl. :')
pi_155491123
ik was er aan begonnen, maar het lukt gewoon niet..
tl;dr
  maandag 24 augustus 2015 @ 10:52:08 #34
64831 2NutZ
pi_155491176
Alsof je dat gaat lezen :') ik dude :') het om die lap tekst... ik zag wel ergens CONCLUSIE staan...
  maandag 24 augustus 2015 @ 10:52:47 #35
64831 2NutZ
pi_155491191
Tenekrommend btw dat dat kutkind van een fylax overal constant van dat volwassen advies gaat geven aan iedereen :') _O- totaal niet serieus te nemen.
pi_155491232
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
Alsof je dat gaat lezen :') ik dude :') het om die lap tekst... ik zag wel ergens CONCLUSIE staan...
In de conclusie wordt ook geen punt gemaakt. :')
pi_155491241
quote:
Tenekrommend btw dat dat kutkind van een fylax overal constant van dat volwassen advies gaat geven aan iedereen :') _O- totaal niet serieus te nemen.
pi_155491257
Fylax ziet eruit alsof hij allergisch is voor daglicht, zo bleek.
pi_155491263
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:25 schreef Crip het volgende:

[..]

Woon je a'dam? ;o
Ja
pi_155491266
quote:
Conclusie van 3 alinea's op FOK

Dat neem ik niet serieus en ga het derhalve ook niet lezen
pi_155491277
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:56 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ja
gaan jullie samen koken?
  maandag 24 augustus 2015 @ 10:57:44 #42
64831 2NutZ
pi_155491288
quote:
15s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:55 schreef Chai het volgende:
Fylax ziet eruit alsof hij allergisch is voor daglicht, zo bleek.
:') _O-

quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:55 schreef gianni61 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja :') _O- fucking lachwekkend. Daarom loopt FOK! leeg denk ik.
  maandag 24 augustus 2015 @ 10:57:48 #43
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155491291
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:37 schreef gianni61 het volgende:

[..]

als je het niet kunt moet je het ook niet doen :)
:'(
pi_155491318
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:57 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

:') _O-

[..]

Ja :') _O- fucking lachwekkend. Daarom loopt FOK! leeg denk ik.
true.

maar ja, de scholen beginnen weer. normaal wordt het dan weer iets drukker
  maandag 24 augustus 2015 @ 10:59:52 #45
64831 2NutZ
pi_155491331
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:59 schreef gianni61 het volgende:

[..]

true.

maar ja, de scholen beginnen weer. normaal wordt het dan weer iets drukker
We zullen zien..
pi_155491342
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:56 schreef gianni61 het volgende:

[..]

gaan jullie samen koken?
Ja.
pi_155491349
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:00 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ja.
:9~
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:02:06 #48
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155491368
Heeft WCH permban?
pi_155491376
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:02 schreef IfImJamesDean het volgende:
Heeft WCH permban?
Waarom denk je dat?
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:03:50 #50
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155491403
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:02 schreef Chai het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
Omdat ik het hoop :@
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:04:03 #51
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155491408
Sorry WCH :*
pi_155491434
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:56 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ja
oke lets meet wnnr kan je
pi_155491446
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:03 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

:')

Niels heeft perm, WCH 48 uur.
pi_155491455
quote:

[..]

pi_155491459
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:05 schreef Chai het volgende:

[..]

Niels heeft perm
bn je srs
pi_155491465
quote:

[..]

:') inshallah krijg jij perm
pi_155491470
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:06 schreef Crip het volgende:

[..]

:') inshallah krijg jij perm
Wowowowow doodsbedreiging dit
pi_155491498
quote:

[..]

:o
pi_155491504
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:05 schreef Crip het volgende:

[..]

neem een doggy bag mee :@
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:10:06 #60
64831 2NutZ
pi_155491531
Alweer allemaal bans? :')
pi_155491537
quote:
Niels heeft perm
Leugens
pi_155491547
oh, crip en of stimorol weten dit wel: hoe kan ik het beste pepertjes bewaren?
ophangen en drogen?
of in wat voor vocht moeten ze ingemaakt worden?

inb4: vooroordelen en dergelijks
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:14:18 #63
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155491599
quote:

[..]

Heeft Niels echt Perm?!
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:15:30 #64
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155491615
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:06 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Fra-hass, hij leest mee en ik plaag hem maar. Ik heb niks tegen WCH, vind het echt een hele sympathieke user. En hij heeft een leuk gevoel voor humor en is soms heerlijk bitchy O+ :)
pi_155491670
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:05 schreef Crip het volgende:

[..]

Aankomende 100 dagen ben ik druk. Sorry.

Xoxo
pi_155491680
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:18 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Xoxo
Pics van je agenda
pi_155491690
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:11 schreef gianni61 het volgende:
oh, crip en of stimorol weten dit wel: hoe kan ik het beste pepertjes bewaren?
ophangen en drogen?
of in wat voor vocht moeten ze ingemaakt worden?

inb4: vooroordelen en dergelijks
Kan beiden? Drogen kan in NL lastig gaan tho.

Oven dus. Gewoon 250 graden, pepers erin en even 3 uur niet ne kijken.
pi_155491734
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:18 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Xoxo
bitch
pi_155491744
Ik ga maybe even langs poptasi in memory of Borte <3
pi_155491747
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:22 schreef Crip het volgende:

[..]

bitch
Ik ga vandaag kip in filodeeg doen :9
pi_155491755
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:22 schreef Crip het volgende:
Ik ga maybe even langs poptasi in memory of Borte <3
Rip Borte O+
pi_155491800
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:19 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Kan beiden? Drogen kan in NL lastig gaan tho.

Oven dus. Gewoon 250 graden, pepers erin en even 3 uur niet ne kijken.
en inmaken?

op de ene site zie ik inmaken en bewaren in azijn en op de ander een dag in azijn laten staan en dan bewaren in een pot olie :?
pi_155491867
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:25 schreef gianni61 het volgende:

[..]

en inmaken?

op de ene site zie ik inmaken en bewaren in azijn en op de ander een dag in azijn laten staan en dan bewaren in een pot olie :?
Ik maak fatoe mongool wil je je huis laten branden??

Ik zou bewaren in een pot met azijn, water, zout en wat stukjes knoflook :9 :9
pi_155491889
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:29 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik maak fatoe mongool wil je je huis laten branden??

Ik zou bewaren in een pot met azijn, water, zout en wat stukjes knoflook :9 :9
wat? :@
pi_155491961
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:30 schreef gianni61 het volgende:

[..]

wat? :@
Oven op 250 en 3 uur niet naar omkijken.

pi_155491973
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

what could possibly go wrong? :D
pi_155491990
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef gianni61 het volgende:

[..]

what could possibly go wrong? :D
Give it a try

Rip.
pi_155491993
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:22 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ik ga vandaag kip in filodeeg doen :9
lekker mayn
pi_155491994
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Kan prima toch
pi_155492013
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:35 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Give it a try

Rip.
denk wel dat de pepertjes dan zwart zijn en niet meer groen :P
pi_155492038
Like als je vindt dat FOK! moet blijven!!!!!
pi_155492108
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:35 schreef Crip het volgende:

[..]

lekker mayn
Alles voor zijn maag. O+
pi_155492114
ik vind haar echt hot

pi_155492153
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:40 schreef Crip het volgende:
ik vind haar echt hot

heeft ze haar bovenlip opgeblazen?
pi_155492170
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:42 schreef gianni61 het volgende:

[..]

Nee ze heeft dikke lippen en dan plus lipliner is extra
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:43:53 #86
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155492180
quote:
ik vind haar echt hot

Wat een pop, je ziet alleen maar make-up :r
Zonder zou ze mooi zijn :)
pi_155492190
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:43 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Ze is best aantrekkelijk zonder make-up doe

we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_155492192
quote:
ik vind haar echt hot

gatver haar lippen

:r :r :r :r
pi_155492194
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:43 schreef Crip het volgende:

[..]

Nee ze heeft dikke lippen en dan plus lipliner is extra
don't like it :N
pi_155492205
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:42 schreef gianni61 het volgende:

[..]

pi_155492210
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:43 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Hou je bek.
pi_155492212
quote:
Zo is ze nog mooi, met make-up is het overkill
pi_155492215
quote:
zonder is wel echt veel beter..
pi_155492224
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:44 schreef gianni61 het volgende:

[..]

don't like it :N
Ik wel :9
pi_155492228
Ik vind met leuker.
pi_155492237
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:44 schreef Chai het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
beetje wel ja
pi_155492257
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:45 schreef gianni61 het volgende:

[..]

beetje wel ja
Maar toch meer dit

soort opgeplakte mond
pi_155492286
quote:
Wat een verspilling van make-up
pi_155492291
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:47 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Wat een verspilling van make-up
Love it.
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:48:37 #101
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155492293
quote:
Dat zeg ik, zonder is het echt een mooi meisje. Maar kijk eens hoeveel ze op haar gezicht smeert, dat vind ik echt niet mooi
pi_155492304
Alle tata's hier be like.

Dit is wel mooi.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:49:29 #103
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155492312
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:45 schreef Crip het volgende:

[..]

Hou je bek.
Nou zeg, alleen omdat ik je mening niet deel?
pi_155492314
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:49 schreef McNulty het volgende:

Dit is wel mooi.
[ afbeelding ]
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- :'( :'( :'(
pi_155492317
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:48 schreef Crip het volgende:

[..]

Love it.
gewoon te veel...
pi_155492321
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:49 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Ja dat heb je goed begrepen.
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:50:11 #107
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_155492331
quote:

Dit is wel mooi.
[ afbeelding ]
Andere uiterste, leuk geprobeerd
pi_155492332
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:49 schreef gianni61 het volgende:

[..]

gewoon te veel...
Love it. Cakeface, dramatische make up. :9
pi_155492334
Bij 2000 likes gaat Crip kaal.
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:50:31 #110
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155492339
quote:

Dit is wel mooi.
[ afbeelding ]
_O-
pi_155492346
Waar is Fylax? Heeft hij introductiekamp van de brugklas?
pi_155492348
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:50 schreef ScheurGleuf het volgende:
Bij 2000 likes gaat Crip kaal.
zie je toch niks van onder die doek.
misschien is ze al kaal..
pi_155492354
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:51 schreef gianni61 het volgende:

[..]

zie je toch niks van onder die doek.
misschien is ze al kaal..
pi_155492359
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:51 schreef Crip het volgende:

[..]

:*
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:51:55 #115
64831 2NutZ
pi_155492361
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:49 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Zo rollen ze. Jij niet eensh jij kapot.
pi_155492382
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:51 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Nee alleen als Jamesdean het is.
pi_155492383
Ik kan me nog steeds niet voorstellen waarom je een hoofddoek zou dragen. Je kunt je geloof toch ook op andere manieren uiten?
pi_155492412
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:52 schreef ScheurGleuf het volgende:
Ik kan me nog steeds niet voorstellen waarom je een hoofddoek zou dragen. Je kunt je geloof toch ook op andere manieren uiten?
omdat ik anders je bitch zou nakken
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:54:14 #119
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_155492420
quote:
Mag je lekker in BNW doen

Dit hoeven we niet hier
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:54:23 #120
64831 2NutZ
pi_155492422
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:52 schreef Crip het volgende:

[..]

Nee alleen als Jamesdean het is.
Oke dan is het goed :D
pi_155492425
quote:
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:54:31 #122
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155492428
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:49 schreef Crip het volgende:

[..]

Ja dat heb je goed begrepen.
Ze plamoert haar hele gezicht vol. Als ik zoveel make-up op m'n gezocht zou smeren, zou ik er ook opeens heel anders uitzien _O-
Make-up is wel leuk hoor, maar als ik alleen wat blush, mascara en lippenstift op doe, is het voor mij al veel :')

Make-uploos for the win _O_
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:54:56 #123
64831 2NutZ
pi_155492441
Is dat mens in die video btw kaal? als ze haar makeup op doet glijdt die lap wat van haar hoofd...
pi_155492442
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:54 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Ze plamoert haar hele gezicht vol. Als ik zoveel make-up op m'n gezocht zou smeren, zou ik er ook opeens heel anders uitzien _O-
Wat is het probleem?
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:55:22 #125
64831 2NutZ
pi_155492450
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:55 schreef Chai het volgende:

[..]

Wat is het probleem?
Soms is het wel goed idd :)
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:55:26 #126
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155492451
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:51 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

"Alleen als het Jamesdean is"

Prima, ook duidelijk :')
pi_155492458
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:54 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Make-up is wel leuk hoor, maar als ik alleen wat blush, mascara en lippenstift op doe, is het voor mij al veel :')

Make-uploos for the win _O_
Oke meid, je bent heel uniek en quirky. Net zoals one of the guys

be me me le girl listening to le metal xD xPp
pi_155492481
Haar lippen doe. Hnnnnng dem dsl's

pi_155492497
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
Is dat mens in die video btw kaal? als ze haar makeup op doet glijdt die lap wat van haar hoofd...
_O-. Het glijd juist goed op haar ;s
pi_155492504
quote:
17s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:56 schreef McNulty het volgende:

oke
pi_155492509
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:54 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Mag je lekker in BNW doen

Dit hoeven we niet hier
Jij mag van mij wel een boerka dragen. :')
pi_155492512
quote:
17s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:56 schreef McNulty het volgende:

Wel jammer dat ze niet zo goed is in make-up applicatie. Voor de rest mooie vrouw.
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:58:02 #133
64831 2NutZ
pi_155492515
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:57 schreef Crip het volgende:

[..]

_O-. Het glijd juist goed op haar ;s
:9
pi_155492519
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:57 schreef gianni61 het volgende:

[..]

oke
wie?
pi_155492521
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:55 schreef Crip het volgende:

[..]

Ik doe ook niet veel make-up op, maar dat is omdat ik een kneus ben en het er dan niet meer mooier op wordt. _O-
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:58:46 #136
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155492537
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:55 schreef Chai het volgende:

[..]

Wat is het probleem?
Oké, soms is het echt leuk om veel make-up op je gezicht te doen. Voel me alleen wel eens een travestiet _O-
pi_155492540
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:58 schreef McNulty het volgende:

[..]

wie?
wat?
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:58 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik doe ook niet veel make-up op, maar dat is omdat ik een kneus ben en het er dan niet meer mooier op wordt. _O-
al eens geprobeerd?
pi_155492542
quote:

[..]

Ik ben zo iemand dat ik of semi drag queen eruit zie of gewoon helemaal niets op heb. Vind beiden wel prima. _O-
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:59:08 #139
64831 2NutZ
pi_155492547
quote:

[..]

Je kan het ook leren. Sowieso 100000 van die vlogwijfuh met van die make up lessen
pi_155492556
Theehee jullie mogen mijn yt kanaal volgen waarin ik jullie smokey eyes leer enzo xooxox
pi_155492558
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:58 schreef gianni61 het volgende:

[..]

wat?

huh?
pi_155492566
quote:

[..]

Of omdat er dan niet teveel uitloopt als je een facial krijgt.
pi_155492574
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:59 schreef Crip het volgende:
Theehee jullie mogen mijn yt kanaal volgen waarin ik jullie smokey eyes leer enzo xooxox
beter maak je een chaturbate hoor
pi_155492576
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:59 schreef Crip het volgende:
zou duimpje omhoog geven
pi_155492592
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:00 schreef gianni61 het volgende:

[..]

zou duimpje omhoog geven
waar?
pi_155492598
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:00 schreef McNulty het volgende:

[..]

beter maak je een chaturbate hoor
Maak jij eentje
pi_155492606
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:01 schreef McNulty het volgende:

[..]

waar?
pi_155492625
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:01 schreef Crip het volgende:

[..]

Maak jij eentje
Oke, wat moet ik laten zien?
pi_155492627
Ik wil ook naar Dubai ffs
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:03:04 #150
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155492635
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:55 schreef Crip het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor onzin? Jij zegt dat je het een mooi meisje vind, en ik zeg dat ik het ermee eens ben, alleen vind ik het jammer dat ze ZO ONTZETTEND VEEL make-up op haar gezicht smeert. Vervolgens zeg ik dat ik ook wel eens make-up op doe, maar niet zoveel. Als ik mijn make-up afdoe, ben ik niet opeens een heel ander meisje met halve wenkbrauwen, wallen en een bleke huid ;)
pi_155492637
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:58 schreef gianni61 het volgende:

[..]

wat?

[..]

al eens geprobeerd?
Ja hoor. En tijdens avonduren is een beetje too much ook niet zo erg, maar in daglicht lijkt het dan nogal clownesk.
pi_155492644
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:03 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor onzin? Jij zegt dat je het een mooi meisje vind, en ik zeg dat ik het ermee eens ben, alleen vind ik het jammer dat ze ZO ONTZETTEND VEEL make-up op haar gezicht smeert. Vervolgens zeg ik dat ik ook wel eens make-up op doe, maar niet zoveel. Als ik mijn make-up afdoe, ben ik niet opeens een heel ander meisje met halve wenkbrauwen, wallen en een bleke huid ;)
Oke ben je nu klaar met huilen meid
pi_155492659
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:03 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja hoor. En tijdens avonduren is een beetje too much ook niet zo erg, maar in daglicht lijkt het dan nogal clownesk.
true.

ohw en heb je gisteren gejuicht voor dubbeldam?
pi_155492673
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:04 schreef gianni61 het volgende:

[..]

true.

ohw en heb je gisteren gejuicht voor dubbeldam?
Zeker.
pi_155492678
Ben ook geen cakeface fan tbh. Contrast met werkelijke schoonheid is dan te groot.

Optische illusie dit dat.
pi_155492687
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:59 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Je kan het ook leren. Sowieso 100000 van die vlogwijfuh met van die make up lessen
Goede foundation is duur, heb ik er niet voor over om te gaan leren hoe ik mezelf moet insmeren op de goede manier. :')
pi_155492704
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:06 schreef Chai het volgende:

[..]

Goede foundation is duur, heb ik er niet voor over om te gaan leren hoe ik mezelf moet insmeren op de goede manier. :')
ik kan je wel een goede facial geven ;)
pi_155492707
Crip ken je een leuk recept voor kip met filodeeg?
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:08:26 #160
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155492729
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:03 schreef Crip het volgende:

[..]

Oke ben je nu klaar met huilen meid
Origineel
pi_155492746
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:08 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Origineel
Ik kijk uit naar je originele posts over hoe hoog je stem is en hoe jij een meisje bent die van metal houd. Want je bent toch zo'n unique snowflake.
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:09:34 #162
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_155492753
Crip heeft gewoon make-up nodig om beetje hossels te kunnen zetten, anders zie je in 10km omtrek geen jongen in haar buurt
pi_155492761
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:07 schreef Crip het volgende:
Als we het over cakface gaan hebben dit is pas intens hhhhh. Love her tho

jesus alah mohammed gaat ze tippelen ofzo.
pi_155492765
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Crip heeft gewoon make-up nodig om beetje hossels te kunnen zetten, anders zie je in 10km omtrek geen jongen in haar buurt
Jawel word altijd het meest gehosseld zonder make up. Dan lijk ik minder bitchy.
pi_155492769
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:10 schreef McNulty het volgende:

[..]

jesus alah mohammed gaat ze tippelen ofzo.
_O- _O- _O- _O- _O- Dubai vrouwen zijn heel extreem qua make up
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:10:30 #166
64831 2NutZ
pi_155492772
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:07 schreef McNulty het volgende:

[..]

ik kan je wel een goede facial geven ;)
Hahaaahahahahaha ;D

quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:06 schreef Chai het volgende:

[..]

Oh oke, sowieso je hele gezicht vol smeren en al die kleine normale onnefenheden weg werken is beetje triest.
pi_155492810
Sws geen fan van foundation in daylight. Bb cream kan wel.

Gwn ogen opmaken en beetje concealer onder ogen. blush en contouren. O+
pi_155492832
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:10 schreef Crip het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O- _O- Dubai vrouwen zijn heel extreem qua make up
Zeker omdat ze stokslagen krijgen voor elke andere vorm van seksualiteit expressie.
pi_155492843
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:12 schreef McNulty het volgende:

[..]

Zeker omdat ze stokslagen krijgen voor elke andere vorm van seksualiteit expressie.
Perhaps.
pi_155492919
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:09 schreef Crip het volgende:

[..]

Ik kijk uit naar je originele posts over hoe hoog je stem is en hoe jij een meisje bent die van metal houd. Want je bent toch zo'n unique snowflake.
Meisje... die...

;(
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:17:28 #171
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155492958
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:09 schreef Crip het volgende:

[..]

Owauw :')
pi_155492980
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:16 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Meisje... die...

;(
Wat zou ik gaan eten vandaag Stim.

je gaat me killen als ik je zeg hoeveel kcal ik de afgelopen dagen heb gegeten
pi_155493006
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:18 schreef Crip het volgende:

[..]

je gaat me killen als ik je zeg hoeveel kcal ik de afgelopen dagen heb gegeten
Te weinig?
pi_155493028
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:19 schreef Chai het volgende:

[..]

Te weinig?
of te veel
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:20:56 #175
64831 2NutZ
pi_155493047
Dat je van die meiden in de zon ziet van dichtbij en allemaal van dat poeder in dat haar op de wang of snor hebben :')
pi_155493060
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:19 schreef Chai het volgende:

[..]

Te weinig?
Ja veel te weinig.
pi_155493069
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
Dat je van die meiden in de zon ziet van dichtbij en allemaal van dat poeder in dat haar op de wang of snor hebben :')
Die meiden hebben nog nooit gehoord van setting spray. #rip
pi_155493084
Ik vind dat de vrouwen hier onderling minder moeten kibbelen en iets nuttigs moeten gaan doen. Zoals pics posten.
pi_155493109
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:21 schreef Crip het volgende:

[..]

van wat?

is dat een soort primer/voorstrijk? :D
pi_155493170
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:18 schreef Crip het volgende:

[..]

Kip in filo.
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:25:26 #181
64831 2NutZ
pi_155493172
quote:

[..]

Hoor dat ook voor het eerst. Eigenlijk.
pi_155493187
quote:
Alsof vrouwen bij jou in de buurt komen.
pi_155493190
quote:

[..]

Ja veel te weinig.
Waarom doe je dat. :') Je wil toch je spieren houden.
pi_155493200
Kan JNG weer open?
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:26:50 #185
64831 2NutZ
pi_155493201
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:26 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Alsof vrouwen bij jou in de buurt komen.
Je moest eens weten ;)
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:27:02 #186
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155493210
quote:
Ik weet het, hoeft nog niet eens in de zon te zijn. Wanneer je met zo'n meisje praat en je ziet gewoon dat poeder op haar gezicht zitten :')
Of iemand met sproetjes die dan poeder opheeft :')
pi_155493214
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:25 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Hoor dat ook voor het eerst. Eigenlijk.
Ja maar jij bent een man
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:27:39 #188
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155493227
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:22 schreef McNulty het volgende:
Ik vind dat de vrouwen hier onderling minder moeten kibbelen en iets nuttigs moeten gaan doen. Zoals pics posten.
Vrouwen kibbelen gewoon graag.

Daarom mannen als vriend hebben
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:27:47 #189
64831 2NutZ
pi_155493231
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:27 schreef Crip het volgende:

[..]

Ja maar jij bent een man
Waarheid.

quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:27 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Ik weet het, hoeft nog niet eens in de zon de zijn. Wanneer je met zo'n meisje praat en je ziet gewoon dat poeder op haar gezocht zitten :')
Of iemand met sproetjes die dan poeder opheeft :')
Dat ze gaan praten en dat poeder stuift op :')
pi_155493232
quote:
8s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:26 schreef Chai het volgende:

[..]

Waarom doe je dat. :') Je wil toch je spieren houden.
Niet met opzet, gewoon mijn eetlust totaal verloren laatste dagen krijg weinig door mn strot.
pi_155493246
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:25 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Kip in filo.
Hhhh nehh.

Maak bastilla pakketjes trouwens met kip en filo wat je hebt. :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
pi_155493248
quote:
14s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:27 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Die hangen alleen om je heen omdat ze erin willen.

Goed voor je ego dat wel.
pi_155493262
quote:
14s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:27 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Iemand kan nooit kibbelen in haar eentje, dus als jij niet meedoet kan er ooit gekibbeld worden.
pi_155493274
Ik wist echt wel wat setting spray was. Ik ben echt geen domme skkltj ofzo
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:30:00 #195
64831 2NutZ
pi_155493291
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:29 schreef Chai het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Iemand kan nooit kibbelen in haar eentje, dus als jij niet meedoet kan er ooit gekibbeld worden.
mmm kibbeling
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:30:18 #196
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155493299
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:27 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Waarheid.

[..]

Dat ze gaan praten en dat poeder stuift op :')
Nog erger, dat het gezicht een soort oranje kleur heeft en de nek gewoon wit :')

Al moet ik zeggen dat ik HEEL ERG SNEL bruin word en na een week wintersport opeens een bruin gezicht heb en een witte nek FML :')
pi_155493305
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Waarom doe jij mijn gif in US na?
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:30:53 #198
64831 2NutZ
pi_155493323
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:30 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Nog erger, dat het gezicht een soort oranje kleur heeft en de nek gewoon wit :')

Al moet ik zeggen dat ik HEEL ERG SNEL bruin word en na een week wintersport opeens een bruin gezicht heb en een witte nek FML :')
Dat oranje zooi is helemaal belachelijk :') _O- alsof we dat niet zien :')
pi_155493330
quote:

[..]

[ afbeelding ]

_O-
pi_155493334
quote:
8s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:30 schreef McNulty het volgende:

[..]

Waarom doe jij mijn gif in US na?
que
pi_155493338
Chai en ik denken wel alike.
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:31:30 #202
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155493339
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:28 schreef McNulty het volgende:

[..]

Die hangen alleen om je heen omdat ze erin willen.

Goed voor je ego dat wel.
Ik weet zeker dat dat niet het geval is ;)
pi_155493362
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:31 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Misschien zeggen ze allemaal dat ze gay zijn zodat jij gewoon omkleed waar ze bij zijn.
pi_155493363
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:31 schreef Chai het volgende:

[..]

que
moemoe kreeg heel veel reacties op haar foto toen postte ik dit.

maandag 24 augustus 2015 @ 12:32:45 #205
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155493380
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Oei, die foto is goed _O-
pi_155493388
Een van die worsten was wel de mijne doe.
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:34:18 #207
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155493419
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:30 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dat oranje zooi is helemaal belachelijk :') _O- alsof we dat niet zien :')
Of dat je ziet dat een heel erg klein gedeelte van de haarlijn gewoon een andere kleur heeft :')
Je ziet zelf toch ook dat je er belachelijk uitziet daarmee :')
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:35:03 #208
64831 2NutZ
pi_155493438
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:34 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Of dat je ziet dat een heel erg klein gedeelte van de haarlijn gewoon een andere kleur heeft :')
Je ziet zelf toch ook dat je er belachelijk uitziet daarmee :')
Hahaha ja dat ze dat niet zien :') of voor lief nemen ik weet het niet maar het is allebei wel erg sneu :')
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:36:13 #209
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155493467
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:32 schreef Chai het volgende:

[..]

Misschien zeggen ze allemaal dat ze gay zijn zodat jij gewoon omkleed waar ze bij zijn.
Ik noem mijn beste vriend m'n heterosexuele vriendinnetje. Of m'n gay best vriend die niet gay is.

Dat moet toch een moodkill zijn voor mannen _O-
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:37:31 #210
64831 2NutZ
pi_155493507
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:36 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Ik noem mijn beste vriend m'n heterosexuele vriendinnetje. Of m'n gay best vriend die niet gay is.

Dat moet toch een moodkill zijn voor mannen _O-
Je zal wel versteld staan van hoe sneu jochies kunnen zijn hoor :') alleen om tiet te zien.
pi_155493510
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:31 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Als je bovengemiddeld aantrekkelijk bent, dan wilt 90% van je mannelijke vrienden je neuken. Alleen als je lelijk dik bent of zij relatief veeeel knapper zijn gaat dit niet op.

Dit geen mening trouwens dit is science.
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:37:34 #212
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155493512
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:35 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Hahaha ja dat ze dat niet zien :') of voor lief nemen ik weet het niet maar het is allebei wel erg sneu :')
NutZ, met jou kan ik praten
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:38:54 #213
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155493542
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:37 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Je zal wel versteld staan van hoe sneu jochies kunnen zijn hoor :') alleen om tiet te zien.
DANKZIJ FOK begin ik wel te denken; heb ik veel mannelijk vrienden. Of heb ik veel vrienden die meer willen zijn _O-
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:40:23 #214
64831 2NutZ
pi_155493580
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:38 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

DANKZIJ FOK begin ik wel te denken; heb ik veel mannelijk vrienden. Of heb ik veel vrienden die meer willen zijn _O-
Kan echt beide kanten op.
Je hebt ook zo'n programma op MTV dat heet friendszone. Van die jongens die al jaren achter een meid aanlopen maar niet die tekens durven te geven dat ze meer willen dan alleen achter ze aan hobbelen en verhalen aanhoren over exen enzo :')
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:40:40 #215
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155493589
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:37 schreef McNulty het volgende:

[..]

Als je bovengemiddeld aantrekkelijk bent, dan wilt 90% van je mannelijke vrienden je neuken. Alleen als je lelijk dik bent of zij relatief veeeel knapper zijn gaat dit niet op.

Dit geen mening trouwens dit is science.
Oh ja kijk. Dan ben ik sowieso gefriendzoned _O-
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:41:52 #216
64831 2NutZ
pi_155493619
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:40 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Dan friendszone je hen denk ik?
pi_155493622
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:40 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Ben je lelijk en dik en chill je met mooiboyzz?
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:42:41 #218
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155493641
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:40 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Kan echt beide kanten op.
Je hebt ook zo'n programma op MTV dat heet friendszone. Van die jongens die al jaren achter een meid aanlopen maar niet die tekens durven te geven dat ze meer willen dan alleen achter ze aan hobbelen en verhalen aanhoren over exen enzo :')
Als een jongen toch niks probeert, dan friendzone je hem toch niet?
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:43:14 #219
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155493651
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:42 schreef McNulty het volgende:

[..]

Ben je lelijk en dik en chill je met mooiboyzz?
Ja precies, check m'n foto's maar _O-
pi_155493654
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:42 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Ja eigenlijk friendzoned hij dan zichzelf.
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:43:34 #221
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155493658
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:41 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dan friendszone je hen denk ik?
Je verpest m'n grap, verdomme
pi_155493664
Zou alleen een pure vriendschap kunnen hebben met een sexueel onaantrekkelijk meisje tbh. Anders wil je er uiteindelijk toch wel op.
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:44:13 #223
64831 2NutZ
pi_155493672
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:42 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Naja zo heet dat toch? ook al is het onbewust...
Als zij wel meer willen maar niks laten blijken en ze vinden dat jij de 1e stap moet zetten ofzo.
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:44:28 #224
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155493676
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:43 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja eigenlijk friendzoned hij dan zichzelf.
Ik heb nooit tegen een jongen gezegd; ik zie je meer als vriend.
Dat zie ik als friendzonen. Als een jongen niets doet, zie ik hem gewoon als vriend
pi_155493677
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:43 schreef McNulty het volgende:
Zou alleen een pure vriendschap kunnen hebben met een sexueel onaantrekkelijk meisje tbh. Anders wil je er uiteindelijk toch wel op.
Srsly? Zijn mannen echt zo?
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:44:42 #226
64831 2NutZ
pi_155493680
quote:
16s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:43 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Je verpest m'n grap, verdomme
grap?
Zal wel iets limburgs zijn :)
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:44:58 #227
64831 2NutZ
pi_155493689
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:44 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Srsly? Zijn mannen echt zo?
*Jochies
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:45:31 #228
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155493708
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:44 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Naja zo heet dat toch? ook al is het onbewust...
Als zij wel meer willen maar niks laten blijken en ze vinden dat jij de 1e stap moet zetten ofzo.
Ik zou ook willen dat een jongen de eerste stap zou zetten, want ik ben nogal autistisch wanneer ik iemand leuk vind :')
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:46:14 #229
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155493722
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:43 schreef McNulty het volgende:
Het gaat om het innerlijk
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:46:21 #230
64831 2NutZ
pi_155493726
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:45 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Ik zou ook willen dat een jongen de eerste stap zou zetten, want ik ben nogal autistisch wanneer ik iemand leuk vind :')
Ja zij dus ook :') en zo krijg je zulke situaties...
Dussss die kindjes mogen wel wat meer risico nemen en dames mogen wel wat meer aan emancipatie doen die ze zo hoog stellen.
pi_155493733
Als mannen op friendzone manier tegen je praten zien ze dat sowieso als investeren in meer is me opgevallen. Dacht ook chill ik maak wat mannelijke vrienden maar eindigt altijd op niets. Wel jammer. ;(
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
pi_155493753
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:46 schreef Neverknown het volgende:
Als mannen op friendzone manier tegen je praten zien ze dat sowieso als investeren in meer is me opgevallen. Dacht ook chill ik maak wat mannelijke vrienden maar eindigt altijd op niets. Wel jammer. ;(
Ben je homo?
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:48:02 #233
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155493767
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:44 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

grap?
Zal wel iets limburgs zijn :)
Auw
Gewoon auw.

Hij zei dat ik wel dik of lelijk moest zijn, anders friendzonen mannen je niet. Dus ik zei; oeps, dan heb je gelijk.
Grap was dat ik mezelf dik of lelijk noemde, naar het was niet grappig ;(
Je weet wel... Het onzekere tienermeisje... Dat typetje ;(

Laat maar ;(
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:48:13 #234
64831 2NutZ
pi_155493774
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:46 schreef Neverknown het volgende:
oke meloewa
pi_155493775
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:47 schreef McNulty het volgende:

[..]

Ben je homo?
Ik ben een vrouw onder een mannelijk jasje :$
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
pi_155493778
quote:
17s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:46 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Het gaat om het innerlijk
Seksueel aantrekkelijk innerlijk.
pi_155493779
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:48 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

oke meloewa
Rot op met die slet
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:49:07 #238
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155493790
Ik ben 1x gefriendzoned :')
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:49:24 #239
64831 2NutZ
pi_155493795
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:48 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Rot op met die slet
Rot zelf op, meloewa.

quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:48 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Auw
Gewoon auw.

Hij zei dat ik wel dik of lelijk moest zijn, anders friendzonen mannen je niet. Dus ik zei; oeps, dan heb je gelijk.
Grap was dat ik mezelf dik of lelijk noemde, naar het was niet grappig ;(
Je weet wel... Het onzekere tienermeisje... Dat typetje ;(

Laat maar ;(
Ik laat het maar idd :)
pi_155493806
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:49 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Rot zelf op, meloewa.

[..]

Ik laat het maar idd :)
Wil je slaag, ik rip je.
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:49:52 #241
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155493807
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:46 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja zij dus ook :') en zo krijg je zulke situaties...
Dussss die kindjes mogen wel wat meer risico nemen en dames mogen wel wat meer aan emancipatie doen die ze zo hoog stellen.
Je hebt gelijk :')
Maar toch...
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:50:33 #242
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155493817
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:48 schreef Chai het volgende:

[..]

Jij weet :9~
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:51:00 #243
64831 2NutZ
pi_155493829
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:49 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Je hebt gelijk :')
Maar toch...
maar toch.. idd, dat gebeurd niet :')

quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:49 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Wil je slaag, ik rip je.
Dit zijn woorden van tetou tegen jou.
pi_155493849
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:50 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Jij weet :9~
Ik heb dat. Mijn innerlijk is heel seksueel intrigerend.
pi_155493850
Of mannen die zogenaamd "beste" met je voor hebben.

Ugh ugh
pi_155493856
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:48 schreef Chai het volgende:

[..]

Seksueel aantrekkelijk innerlijk in een lekkere verpakking.
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:52:50 #247
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155493879
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:51 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

[..]

Ik ben ook maagd en heb al anderhalf jaar geen man gezoend, dus je hebt een punt _O- _O-
pi_155493906
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:52 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Ik ben ook maagd en heb al anderhalf jaar geen man gezoend, dus je hebt een punt _O- _O-
Hoe oud ben je?
pi_155493917
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:51 schreef Neverknown het volgende:

Ugh ugh
oke meloewa
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:54:23 #250
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155493918
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:51 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik heb dat. Mijn innerlijk is heel seksueel intrigerend.
Ja, van m'n uiterlijk hoef ik het niet te hebben dus dan moet m'n innerlijk maar sexy zijn _O-

(Ik ben niet zo onzeker, dat was een grap. Sorry :') )
pi_155493938
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:51 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

[..]

Naaah.
K heb een week terug nog een portie klappen gekregen. Ik ben er immuun voor geworden.

Van klappen word je hard!

Al ben ik wel tegen fysiek geweld. Hou ook niet van hondengevechten.

OK 2NUTZ weet je dat ook alweer van je beste vriendin.
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:56:16 #252
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155493965
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:51 schreef Neverknown het volgende:

Ugh ugh
Weet je wat het ergste is...

Mannen die eerst super aardig tegen je doen.
Dan krijgen ze een vriendin
Hoor je NIKS meer van ze
Is het uit, zeggen ze dingen als; oh wat waren we goed bevriend huilhuil
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:56:50 #253
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155493978
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:53 schreef McNulty het volgende:

[..]

Hoe oud ben je?
Sinds 2 weken ben ik 18. Hoezo?
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:57:42 #254
64831 2NutZ
pi_155493997
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:52 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Je kan daar zelf best makkelijk verandering in brengen. Ik raad je wel af een fokker te nemen tho :')
pi_155494005
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:56 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Weet je wat het ergste is...

Mannen die eerst super aardig tegen je doen.
Dan krijgen ze een vriendin
Hoor je NIKS meer van ze
Is het uit, zeggen ze dingen als; oh wat waren we goed bevriend huilhuil
Dat nooit meegemaakt. Maar mannen hebben wel altijd meer praatjes als ze ineens vriendin gekregen hebben. Omdat ze niet meer seksueel afhankelijk gedrag vertonen. Dus dan voelen ze zich ineens het mannetje om kut te doen tegen alle vrouwen want ja ze hebben toch al een vriendin :')
pi_155494016
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:56 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Sinds 2 weken ben ik 18. Hoezo?
Wandel schaars gekleed een club binnen, zo opgelost dan.
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:59:07 #257
64831 2NutZ
pi_155494031
quote:
14s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:55 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Naaah.
K heb een week terug nog een portie klappen gekregen. Ik ben er immuun voor geworden.

Bedankt! altijd mooi even een meloerelaas.
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:59:33 #258
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155494040
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:57 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Je kan daar zelf best makkelijk verandering in brengen. Ik raad je wel af een fokker te nemen tho :')
Hoezo? Ik had 1x echt een mooie dickpic ontvangen, moest er echt een paar minuten naar kijken voordat ik wist wat ik zag.
Sperma lag zo mooi over een glazen tafel , echt kunstzinnig...
pi_155494052
quote:
14s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:55 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Naaah.

Ben je ook nog geneukt toevallig?
  maandag 24 augustus 2015 @ 13:00:09 #260
64831 2NutZ
pi_155494053
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:59 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Hoezo? Ik had 1x echt een mooie dickpic ontvangen, moest er echt een paar minuten naar kijken voordat ik wist wat ik zag.
pls :')
pi_155494064
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:59 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Bedankt! altijd mooi even een meloerelaas.
Ben gewoon een loyale meid, als ik op fok ben dan post ik ook echt goed ipv een paar woordjes.

Ben hyper.

Bedankt voor de interesse he.
pi_155494091
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:59 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

maandag 24 augustus 2015 @ 13:02:40 #263
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155494106
[Rqquote]14s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:58 schreef Neverknown het volgende:

[..]
4Dat nooit meegemaakt. Maar mannen hebben wel altijd meer praatjes als ze ineens vriendin gekregen hebben. Omdat ze niet meer seksueel afhankelijk gedrag vertonen. Dus dan voelen ze zich ineens het mannetje om kut te doen tegen alle vrouwen want ja ze hebben toch al een vriendin :')
[/quote]

Heb ook een keer iemand gehad die echt alleen maar praatte en iets wilde doen als hij vrijgezel was :')
pi_155494120
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:59 schreef Chai het volgende:

[..]

Ben je ook nog geneukt toevallig?
Pfffd, kan ik me niet meer herinneren.
Maar nee grapje, seks is geen uitweg.

Aan jezelf werken is de oplossing.. Jezelf verrijken etc.

Je ziel moet je niet verneuken. He moeder.
  maandag 24 augustus 2015 @ 13:04:07 #265
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155494148
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:00 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

pls :')
Ik wist echt niet wat het was :')
Lijkt me wel komisch om een vriend te krijgen en opeens kom je erachter dat het een beroemde FOK!ker js
  maandag 24 augustus 2015 @ 13:04:45 #266
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155494164
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:01 schreef McNulty het volgende:

[..]

Sorry he, dat ik je dickpic openbaar vertel, was echt een mooie
  maandag 24 augustus 2015 @ 13:04:58 #267
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155494167
Dat was een grap, maar ik heb geen humor :')
  maandag 24 augustus 2015 @ 13:05:10 #268
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155494172
Maar goed, ik ga naar de DM :*
pi_155494195
Ik vind je schattig Dean, zal wel komen omdat mede Limburger :@
  maandag 24 augustus 2015 @ 13:06:19 #270
64831 2NutZ
pi_155494204
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:00 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Ben gewoon een loyale meid, als ik op fok ben dan post ik ook echt goed ipv een paar woordjes.

Ben hyper.

Bedankt voor de interesse he.
Je raaskalt eigenlijk altijd. Geen touw aan vast te knopen 9 vd 10x.
Loyaal in wat? liegen over je identiteit? of over je kloontjes?

Wees eens wat duidelijker.
Er was ook geen interesse, jij kwam met dat verhaal op de proppen.
  maandag 24 augustus 2015 @ 13:06:28 #271
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155494207
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:05 schreef Neverknown het volgende:
Ik mocht je gisteravond al. En nu weet ik dat je een Limburger bent, dus nu mag ik je meer O+
  maandag 24 augustus 2015 @ 13:07:22 #272
64831 2NutZ
pi_155494236
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:04 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Ik wist echt niet wat het was :')
Lijkt me wel komisch om een vriend te krijgen en opeens kom je erachter dat het een beroemde FOK!ker js
Ach kom je weet toch wel wat een piemel is enzo :')
Er zijn geen beroemde fokkers :') _O-
pi_155494247
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:05 schreef Neverknown het volgende:
wil je dan zeggen dat vanillekwark, crip en ik ook schattig zijn? :o
pi_155494266
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:04 schreef IfImJamesDean het volgende:
beroemde FOK!ker
:D :')
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:04 schreef IfImJamesDean het volgende:
Dat was een grap, maar ik heb geen humor :')
Je faal garpjes zijn ergens wel aandoenlijk.
pi_155494269
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:06 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Je raaskalt eigenlijk altijd. Geen touw aan vast te knopen 9 vd 10x.
Loyaal in wat? liegen over je identiteit? of over je kloontjes?

Wees eens wat duidelijker.
Er was ook geen interesse, jij kwam met dat verhaal op de proppen.
Hoezo liegen over identiteit?
Als ik post dan post ik op dit account hoor heb geen kloontjes waar ik nog actief op ben. Fok sowieso nog amper.
Weet ik :') kusje.

Ik raas expres om jullie op verkeerde been te zetten. :@
  maandag 24 augustus 2015 @ 13:09:23 #276
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155494283
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:07 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ach kom je weet toch wel wat een piemel is enzo :')
Er zijn geen beroemde fokkers :') _O-
Een naam die je vaker ziet in de SC. En ik wist het echt niet :@
pi_155494285
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:07 schreef gianni61 het volgende:

[..]

wil je dan zeggen dat vanillekwark, crip en ik ook schattig zijn? :o
Ja Limburgse mensen hebben iets zachts. Ben gwn verliefd.
  maandag 24 augustus 2015 @ 13:09:33 #278
64831 2NutZ
pi_155494290
quote:
14s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:08 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Hoezo liegen over identiteit?
Als ik post dan post ik op dit account hoor heb geen kloontjes waar ik nog actief op ben. Fok sowieso nog amper.
Weet ik :') kusje.

Ik raas expres om jullie op verkeerde been te zetten. :@
Jullie? ik raak er niet echt van uit balans verder hoor. Maar als jij dat leuk vind zo dan gewoon lekker doen toch, meid.
  maandag 24 augustus 2015 @ 13:09:59 #279
64831 2NutZ
pi_155494303
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:09 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Een naam die je vaker ziet in de SC. En ik wist het echt niet :@
Ja, die grath? of graw hoe heet ie?
  maandag 24 augustus 2015 @ 13:10:02 #280
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155494305
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:08 schreef McNulty het volgende:

[..]

:D :')

[..]

Je faal garpjes zijn ergens wel aandoenlijk.
Ik ben aandoenlijk
pi_155494313
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:09 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Jullie? ik raak er niet echt van uit balans verder hoor. Maar als jij dat leuk vind zo dan gewoon lekker doen toch, meid.
MEID....
Deze ironie.
  maandag 24 augustus 2015 @ 13:10:59 #282
64831 2NutZ
pi_155494329
quote:
14s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:10 schreef Neverknown het volgende:

[..]

MEID....
Deze ironie.
Ja echt heel ironisch voor een man omdat tegen een labiel meisje te zeggen...
pi_155494333
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:10 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Ik ben aandoenlijk
Psst psst sgatje ik ben beroemd

op fok jwz
  maandag 24 augustus 2015 @ 13:11:07 #284
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155494334
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:09 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja, die grath? of graw hoe heet ie?
McGrath, ben je gek. Dat is echt een super leuke jongen :D
  maandag 24 augustus 2015 @ 13:11:37 #285
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155494349
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:11 schreef McNulty het volgende:

[..]

Psst psst sgatje ik ben beroemd

op fok jwz
Woensdag afspreken? :@
  maandag 24 augustus 2015 @ 13:11:39 #286
64831 2NutZ
pi_155494350
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:11 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

McGrath, ben je gek. Dat is echt een super leuke jongen :D
Maar hij set niet die 1e move? :)
pi_155494355
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:10 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Ja echt heel ironisch voor een man omdat tegen een labiel meisje te zeggen...
Labiel? :') ik sta gewoon sterk in m'n schoenen tegenwoordig.

Ik weet precies wat ik doe.
  maandag 24 augustus 2015 @ 13:12:13 #288
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155494364
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:11 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Maar hij set niet die 1e move? :)
Hij ziet me niet staan ;(
pi_155494366
Fok beroemdheid levert je gewoon groupies op.

Weer iets geleerd.
  maandag 24 augustus 2015 @ 13:12:14 #290
64831 2NutZ
pi_155494369
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:11 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Labiel? :') ik sta gewoon sterk in m'n schoenen tegenwoordig.

Ik weet precies wat ik doe.
Als jij het allemaal maar weet, meid.
  maandag 24 augustus 2015 @ 13:12:42 #291
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155494378
:W
  maandag 24 augustus 2015 @ 13:12:43 #292
64831 2NutZ
pi_155494381
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:12 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Hij ziet me niet staan ;(
Awwww ;( make up op doen :)

quote:
14s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:12 schreef McNulty het volgende:
Fok beroemdheid levert je gewoon groupies op.

Weer iets geleerd.
Wie ben jij eigenlijk? sinds wanneer post je hier? :')
pi_155494388
quote:
14s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:12 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Als jij het allemaal maar weet, meid.
stop dat meid gebeuren pls. Can't take iT anymore.
  maandag 24 augustus 2015 @ 13:13:26 #294
64831 2NutZ
pi_155494399
quote:
14s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:12 schreef Neverknown het volgende:

[..]

stop dat meid gebeuren pls. Can't take iT anymore.
Dit getuigt wel van een stabiele situatie.
  maandag 24 augustus 2015 @ 13:13:59 #295
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_155494408
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:12 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dit vind ik een goede raad
pi_155494414
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:12 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

[..]

Wie ben jij eigenlijk? sinds wanneer post je hier? :')
Homie van crip. Week of 2.
pi_155494417
quote:
14s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:13 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Dit getuigt wel van een stabiele situatie.
Ik daag je graag uit.
pi_155494431
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:14 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Ik daag je graag uit.
kom vechten dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')