Ja hoor. En tijdens avonduren is een beetje too much ook niet zo erg, maar in daglicht lijkt het dan nogal clownesk.quote:
Oke ben je nu klaar met huilen meidquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:03 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin? Jij zegt dat je het een mooi meisje vind, en ik zeg dat ik het ermee eens ben, alleen vind ik het jammer dat ze ZO ONTZETTEND VEEL make-up op haar gezicht smeert. Vervolgens zeg ik dat ik ook wel eens make-up op doe, maar niet zoveel. Als ik mijn make-up afdoe, ben ik niet opeens een heel ander meisje met halve wenkbrauwen, wallen en een bleke huid
true.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja hoor. En tijdens avonduren is een beetje too much ook niet zo erg, maar in daglicht lijkt het dan nogal clownesk.
Zeker.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true.
ohw en heb je gisteren gejuicht voor dubbeldam?
Goede foundation is duur, heb ik er niet voor over om te gaan leren hoe ik mezelf moet insmeren op de goede manier.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kan het ook leren. Sowieso 100000 van die vlogwijfuh met van die make up lessen
ik kan je wel een goede facial gevenquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Goede foundation is duur, heb ik er niet voor over om te gaan leren hoe ik mezelf moet insmeren op de goede manier.
Origineelquote:
Ik kijk uit naar je originele posts over hoe hoog je stem is en hoe jij een meisje bent die van metal houd. Want je bent toch zo'n unique snowflake.quote:
jesus alah mohammed gaat ze tippelen ofzo.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:07 schreef Crip het volgende:
Als we het over cakface gaan hebben dit is pas intens hhhhh. Love her tho
Jawel word altijd het meest gehosseld zonder make up. Dan lijk ik minder bitchy.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Crip heeft gewoon make-up nodig om beetje hossels te kunnen zetten, anders zie je in 10km omtrek geen jongen in haar buurt
quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
jesus alah mohammed gaat ze tippelen ofzo.
Hahaaahahahahaha ;Dquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:07 schreef McNulty het volgende:
[..]
ik kan je wel een goede facial geven
Oh oke, sowieso je hele gezicht vol smeren en al die kleine normale onnefenheden weg werken is beetje triest.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Goede foundation is duur, heb ik er niet voor over om te gaan leren hoe ik mezelf moet insmeren op de goede manier.
Zeker omdat ze stokslagen krijgen voor elke andere vorm van seksualiteit expressie.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:10 schreef Crip het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dubai vrouwen zijn heel extreem qua make up
Perhaps.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zeker omdat ze stokslagen krijgen voor elke andere vorm van seksualiteit expressie.
Meisje... die...quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar je originele posts over hoe hoog je stem is en hoe jij een meisje bent die van metal houd. Want je bent toch zo'n unique snowflake.
Owauwquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar je originele posts over hoe hoog je stem is en hoe jij een meisje bent die van metal houd. Want je bent toch zo'n unique snowflake.
Wat zou ik gaan eten vandaag Stim.quote:
Te weinig?quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat zou ik gaan eten vandaag Stim.
je gaat me killen als ik je zeg hoeveel kcal ik de afgelopen dagen heb gegeten
Die meiden hebben nog nooit gehoord van setting spray. #ripquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
Dat je van die meiden in de zon ziet van dichtbij en allemaal van dat poeder in dat haar op de wang of snor hebben
van wat?quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Die meiden hebben nog nooit gehoord van setting spray. #rip
Hoor dat ook voor het eerst. Eigenlijk.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Die meiden hebben nog nooit gehoord van setting spray. #rip
Alsof vrouwen bij jou in de buurt komen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
Dat je van die meiden in de zon ziet van dichtbij en allemaal van dat poeder in dat haar op de wang of snor hebben
Je moest eens wetenquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Alsof vrouwen bij jou in de buurt komen.
Ik weet het, hoeft nog niet eens in de zon te zijn. Wanneer je met zo'n meisje praat en je ziet gewoon dat poeder op haar gezicht zittenquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:20 schreef 2NutZ het volgende:
Ja maar jij bent een manquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoor dat ook voor het eerst. Eigenlijk.
Vrouwen kibbelen gewoon graag.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:22 schreef McNulty het volgende:
Ik vind dat de vrouwen hier onderling minder moeten kibbelen en iets nuttigs moeten gaan doen. Zoals pics posten.
Waarheid.quote:
Dat ze gaan praten en dat poeder stuift opquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik weet het, hoeft nog niet eens in de zon de zijn. Wanneer je met zo'n meisje praat en je ziet gewoon dat poeder op haar gezocht zitten
Of iemand met sproetjes die dan poeder opheeft
Niet met opzet, gewoon mijn eetlust totaal verloren laatste dagen krijg weinig door mn strot.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Waarom doe je dat.Je wil toch je spieren houden.
Die hangen alleen om je heen omdat ze erin willen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Vrouwen kibbelen gewoon graag.
Daarom mannen als vriend hebben
quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:27 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Vrouwen kibbelen gewoon graag.
Daarom mannen als vriend hebben
mmm kibbelingquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand kan nooit kibbelen in haar eentje, dus als jij niet meedoet kan er ooit gekibbeld worden.
Nog erger, dat het gezicht een soort oranje kleur heeft en de nek gewoon witquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarheid.
[..]
Dat ze gaan praten en dat poeder stuift op
Waarom doe jij mijn gif in US na?quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iemand kan nooit kibbelen in haar eentje, dus als jij niet meedoet kan er ooit gekibbeld worden.
Dat oranje zooi is helemaal belachelijkquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:30 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Nog erger, dat het gezicht een soort oranje kleur heeft en de nek gewoon wit
Al moet ik zeggen dat ik HEEL ERG SNEL bruin word en na een week wintersport opeens een bruin gezicht heb en een witte nek FML
quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:29 schreef Chai het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quequote:Op maandag 24 augustus 2015 12:30 schreef McNulty het volgende:
[..]
Waarom doe jij mijn gif in US na?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |