Dat zeg ik, zonder is het echt een mooi meisje. Maar kijk eens hoeveel ze op haar gezicht smeert, dat vind ik echt niet mooiquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ze is best aantrekkelijk zonder make-up doe
Nou zeg, alleen omdat ik je mening niet deel?quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:49 schreef McNulty het volgende:
Alle tata's hier be like.
Dit is wel mooi.
[ afbeelding ]
Ja dat heb je goed begrepen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:49 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Nou zeg, alleen omdat ik je mening niet deel?
Andere uiterste, leuk geprobeerdquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:49 schreef McNulty het volgende:
Dit is wel mooi.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:49 schreef McNulty het volgende:
Dit is wel mooi.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zie je toch niks van onder die doek.
misschien is ze al kaal..
Zo rollen ze. Jij niet eensh jij kapot.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:49 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Nou zeg, alleen omdat ik je mening niet deel?
Nee alleen als Jamesdean het is.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo rollen ze. Jij niet eensh jij kapot.
omdat ik anders je bitch zou nakkenquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:52 schreef ScheurGleuf het volgende:
Ik kan me nog steeds niet voorstellen waarom je een hoofddoek zou dragen. Je kunt je geloof toch ook op andere manieren uiten?
Mag je lekker in BNW doenquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:52 schreef ScheurGleuf het volgende:
Ik kan me nog steeds niet voorstellen waarom je een hoofddoek zou dragen. Je kunt je geloof toch ook op andere manieren uiten?
Oke dan is het goedquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:52 schreef ScheurGleuf het volgende:
Ze plamoert haar hele gezicht vol. Als ik zoveel make-up op m'n gezocht zou smeren, zou ik er ook opeens heel anders uitzienquote:
Wat is het probleem?quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:54 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ze plamoert haar hele gezicht vol. Als ik zoveel make-up op m'n gezocht zou smeren, zou ik er ook opeens heel anders uitzien![]()
Soms is het wel goed iddquote:
"Alleen als het Jamesdean is"quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo rollen ze. Jij niet eensh jij kapot.
Oke meid, je bent heel uniek en quirky. Net zoals one of the guysquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:54 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ze plamoert haar hele gezicht vol. Als ik zoveel make-up op m'n gezocht zou smeren, zou ik er ook opeens heel anders uitzien![]()
Make-up is wel leuk hoor, maar als ik alleen wat blush, mascara en lippenstift op doe, is het voor mij al veel
Make-uploos for the win
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:54 schreef 2NutZ het volgende:
Is dat mens in die video btw kaal? als ze haar makeup op doet glijdt die lap wat van haar hoofd...
okequote:
Jij mag van mij wel een boerka dragen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mag je lekker in BNW doen
Dit hoeven we niet hier
Wel jammer dat ze niet zo goed is in make-up applicatie. Voor de rest mooie vrouw.quote:
quote:
wie?quote:
Ik doe ook niet veel make-up op, maar dat is omdat ik een kneus ben en het er dan niet meer mooier op wordt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Oke meid, je bent heel uniek en quirky. Net zoals one of the guys
be me me le girl listening to le metal xD xPp
Oké, soms is het echt leuk om veel make-up op je gezicht te doen. Voel me alleen wel eens een travestietquote:
wat?quote:
al eens geprobeerd?quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik doe ook niet veel make-up op, maar dat is omdat ik een kneus ben en het er dan niet meer mooier op wordt.
Ik ben zo iemand dat ik of semi drag queen eruit zie of gewoon helemaal niets op heb. Vind beiden wel prima.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik doe ook niet veel make-up op, maar dat is omdat ik een kneus ben en het er dan niet meer mooier op wordt.
Je kan het ook leren. Sowieso 100000 van die vlogwijfuh met van die make up lessenquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:58 schreef Chai het volgende:
[..]
huh?quote:
Of omdat er dan niet teveel uitloopt als je een facial krijgt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:58 schreef Chai het volgende:
[..]
beter maak je een chaturbate hoorquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:59 schreef Crip het volgende:
Theehee jullie mogen mijn yt kanaal volgen waarin ik jullie smokey eyes leer enzo xooxox
zou duimpje omhoog gevenquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:59 schreef Crip het volgende:
Theehee jullie mogen mijn yt kanaal volgen waarin ik jullie smokey eyes leer enzo xooxox
waar?quote:
Maak jij eentjequote:Op maandag 24 augustus 2015 12:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
beter maak je een chaturbate hoor
Oke, wat moet ik laten zien?quote:
Wat is dat nou weer voor onzin? Jij zegt dat je het een mooi meisje vind, en ik zeg dat ik het ermee eens ben, alleen vind ik het jammer dat ze ZO ONTZETTEND VEEL make-up op haar gezicht smeert. Vervolgens zeg ik dat ik ook wel eens make-up op doe, maar niet zoveel. Als ik mijn make-up afdoe, ben ik niet opeens een heel ander meisje met halve wenkbrauwen, wallen en een bleke huidquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:55 schreef Crip het volgende:
[..]
Oke meid, je bent heel uniek en quirky. Net zoals one of the guys
be me me le girl listening to le metal xD xPp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |