Dat zeg ik, zonder is het echt een mooi meisje. Maar kijk eens hoeveel ze op haar gezicht smeert, dat vind ik echt niet mooiquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:44 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ze is best aantrekkelijk zonder make-up doe
Nou zeg, alleen omdat ik je mening niet deel?quote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:49 schreef McNulty het volgende:
Alle tata's hier be like.
Dit is wel mooi.
[ afbeelding ]
Ja dat heb je goed begrepen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:49 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Nou zeg, alleen omdat ik je mening niet deel?
Andere uiterste, leuk geprobeerdquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:49 schreef McNulty het volgende:
Dit is wel mooi.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:49 schreef McNulty het volgende:
Dit is wel mooi.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zie je toch niks van onder die doek.
misschien is ze al kaal..
Zo rollen ze. Jij niet eensh jij kapot.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:49 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Nou zeg, alleen omdat ik je mening niet deel?
Nee alleen als Jamesdean het is.quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo rollen ze. Jij niet eensh jij kapot.
omdat ik anders je bitch zou nakkenquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:52 schreef ScheurGleuf het volgende:
Ik kan me nog steeds niet voorstellen waarom je een hoofddoek zou dragen. Je kunt je geloof toch ook op andere manieren uiten?
Mag je lekker in BNW doenquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:52 schreef ScheurGleuf het volgende:
Ik kan me nog steeds niet voorstellen waarom je een hoofddoek zou dragen. Je kunt je geloof toch ook op andere manieren uiten?
Oke dan is het goedquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:52 schreef ScheurGleuf het volgende:
Ze plamoert haar hele gezicht vol. Als ik zoveel make-up op m'n gezocht zou smeren, zou ik er ook opeens heel anders uitzienquote:
Wat is het probleem?quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:54 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ze plamoert haar hele gezicht vol. Als ik zoveel make-up op m'n gezocht zou smeren, zou ik er ook opeens heel anders uitzien![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |