abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155490099
MICHAEL JACKSON TOCH NIET NAAR LOWLANDS

Een flinke teleurstelling voor de bezoekers van Lowlands. Het geplande optreden van Michael Jackson tijdens het festival gaat niet door. "Vooral het feit dat de zanger is overleden maakt het allemaal erg ingewikkeld", aldus de organisatie.

Michael Jackson had de spetterende slotact moeten worden van het Lowlands-festival. Pas op het laatste moment werd duidelijk dat het optreden niet kan doorgaan. "Het is helaas niet gelukt om alles op tijd rond te krijgen", legt de organisatie uit. "Het is erg lastig om Michael Jackson te bereiken. Sinds hij is overleden krijgen wij steeds zijn voicemail."

Fans van Michael Jackson wachten al jaren op een comeback van de zanger. Bianca Cremer uit Kerkrade reisde speciaal naar Lowlands om Michael Jackson te kunnen zien. "Nu zit ik helemaal voor niks drie dagen tussen die linkse, zelfingenomen hipsters hier", zegt ze teleurgesteld.

De organisatie van Lowlands heeft beloofd dat Michael Jackson zal worden vervangen door Whitney Houston.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2015 09:40:26 ]
pi_155490131
oke
pi_155490140
Wat een dijenkletser hoor HPLC
  maandag 24 augustus 2015 @ 09:46:25 #4
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_155490201
nou nou nou
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 24 augustus 2015 @ 09:52:00 #5
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155490286
Kerkrade ;(
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
pi_155490289
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:52 schreef IfImJamesDean het volgende:
Kerkrade ;(
alaaf
pi_155490323
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:52 schreef IfImJamesDean het volgende:
Kerkrade ;(
Kutplek
  maandag 24 augustus 2015 @ 09:58:55 #8
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155490384
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:54 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Kutplek
Hoe weet jij dat?!
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
pi_155490403
Verdomme, mijn grap :'(
pi_155490496
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:59 schreef HPLC het volgende:
Verdomme, mijn grap :'(
grap?
pi_155490516
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 09:58 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat?!
Omdat Limburg
  maandag 24 augustus 2015 @ 10:15:46 #12
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155490584
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:11 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Omdat Limburg
Zei jij nou net iets.... Negatiefs... Over Limburg?!
  maandag 24 augustus 2015 @ 10:16:47 #13
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155490594
Woensdag, Utrecht centraal :(
Ik weet nog niet hoe laat m'n trein daar aankomt :(
Als Utrecht je niet uitkomt, reis ik nog wel wat verder :(

Maar dit is de druppel, Grass :(
  maandag 24 augustus 2015 @ 10:17:00 #14
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155490599
*Frass
pi_155490608
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:16 schreef IfImJamesDean het volgende:

Maar dit is de druppel, Grass :(
Amsterdam

gr gr

Alvast kamer in Victoria Hotel geboekt O+
pi_155490680
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:09 schreef gianni61 het volgende:

[..]

grap?
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:16 schreef IfImJamesDean het volgende:

Maar dit is de druppel, Gianni :(
pi_155490691
Welke dag zou ik amsterdam en rdam hitten?
pi_155490707
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:23 schreef Crip het volgende:
Oeh. Lets meet
pi_155490712
quote:
8s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:22 schreef HPLC het volgende:

[..]

[..]

om ifim te slaan hoef ik niet naar utrecht :)
quote:
morgen
  maandag 24 augustus 2015 @ 10:24:37 #20
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155490716
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:17 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Amsterdam

gr gr

Alvast kamer in Victoria Hotel geboekt O+
Woensdag, Amsterdam. Ik doe je wat :(
pi_155490733
quote:
Op de dag van de Klassieker
pi_155490736
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:24 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Oeh. Lets meet
Woon je a'dam? ;o
  maandag 24 augustus 2015 @ 10:26:00 #23
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155490737
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:24 schreef gianni61 het volgende:

[..]

om ifim te slaan hoef ik niet naar utrecht :)

[..]

morgen
Gianni, zak wat je bent

Krauwpoekel

Vromensj
pi_155490751
quote:
8s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:26 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Gianni, zak wat je bent

Krauwpoekel

Vromensj
kom dan :(

en het is vrommesj
pi_155490767
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:25 schreef HPLC het volgende:

[..]

Op de dag van de Klassieker
En dan met Ajax shirt naar Rotterdam en met Feyenoord shirt naar Amsterdam

O+
pi_155490787
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:27 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

En dan met Ajax shirt naar Rotterdam en met Feyenoord shirt naar Amsterdam

O+
Liever een combishirt, half Ajax en half Feyenoord :7
  maandag 24 augustus 2015 @ 10:35:21 #27
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155490876
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:26 schreef gianni61 het volgende:

[..]

kom dan :(

en het is vrommesj
Ik kan wel dialect praten, maar niet typen ;(

En dat wist je!!

Zwak Gianni, zwak dat je m'n zwakke plek tegen me gebruikt
pi_155490912
quote:
8s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:35 schreef IfImJamesDean het volgende:

[..]

Ik kan wel dialect praten, maar niet typen ;(

En dat wist je!!

Zwak Gianni, zwak dat je m'n zwakke plek tegen me gebruikt
als je het niet kunt moet je het ook niet doen :)
pi_155490977
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:28 schreef HPLC het volgende:

[..]

Liever een combishirt, half Ajax en half Feyenoord :7
Dan wordt ze halverwege al afgemaakt
  maandag 24 augustus 2015 @ 10:47:53 #30
64831 2NutZ
pi_155491085
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 19:37 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Zeer herkenbaar dit, ik heb hetzelfde als jou. Het volgende wat ik ga zeggen, hoeft niet per se ook voor jou van toepassing te zijn, maar wie weet komt het overeen.

Ik denk dat jij als persoon veel liefde hebt om te geven en het ook niet erg vindt om te geven, als je dan gedachtes hebt die bij verliefdheid horen je het er zo snel mogelijk uit wil gooien omdat je geen tijd wil verspillen in het onzekere gedeelte. Ik heb er zelf namelijk ook geen rem op, puur omdat ik diegene wil laten weten hoe en wat in de hoop dat diegene er begrip voor kan tonen. Ik heb het zelf namelijk tótaal niet op die spelletjes van nonchalant overkomen, iemand negeren, zoveel minuten wachten tot je terugreageert op een bericht, het maakt je alleen maar gek en het maakt je alleen maar meer aan diegene denken als je er zo gefocust op bent dat je niet moet reageren of om de zoveel tijd.

Desondanks geef ik zelf wel toe dat op de eén of andere manier mannen die inderdaad steeds gingen appen en ook klef of iets te geïnteresseerd deden, in loop der tijd minder interessant werden. Dat besef heb ik ook. Als ik zo overkom bij iemand, dan zal ik waarschijnlijk hetzelfde effect krijgen en tóch ben ik geneigd om niet te remmen. Ik denk overigens dat het te maken heeft met uitdaging, maar dit weet ik niet zeker. Als iemand jou continu appt en continu lief heeft, heb je zelf minder de angst dat diegene weg zal gaan. Zelfs als je diegene even een week negeert, heb je toch het gevoel dat als je diegene aanspreekt op app, hun gedrag nog steeds hetzelfde is omdat zij jou steeds lieten weten een gevoel bij jou te hebben die hoogstwaarschijnlijk blijvend is.

Ik denk echt dat het ligt aan het geen tijd willen verspillen, alles uitgooien wat er inzit zodat de ander er ook op de hoogte van is omdat het anders een stiekeme verliefdheid lijkt die in je hoofd enigszins verboden is als de ander het nog niet weet en de ander nog niet verliefd is - in de zin dat als je alles eruit hebt gegooid je je opgelucht voelt en er ook een soort spanningsprikkel volgt in afwachting op de reactie van de ander. Vooral als het goed lijkt te gaan tussen jullie niet kunnen remmen omdat jij diegene bent die de stap wil zetten om het naar buiten te brengen, voor het geval zij hetzelfde ervaart als jij maar het ook nog niet heeft getoond om geen tijd te verspillen voor het bestaan voor een mogelijk nog mooier iets tussen jullie.

Eveneens het laten zien dat jij echte liefde kunt geven voor het geval zij daar andere vooroordelen over heeft en jullie band daardoor niet een stap hoger wordt gezet. De angst om niet genoeg te hebben gegeven uiteindelijk mocht het niets worden, de angst om later die 'als ik haar gewoon had gezegd wat ik dacht..'-gedachtes te krijgen. Ik denk dat het allemaal een rol speelt.

Het is wel apart want ik heb er wel besef bij net als jij maar toch blijf ik steeds dezelfde fouten maken, ik denk omdat je toch wel denkt dat je met een ander geval/persoon te maken hebt en het er dan maar op gokt dat het dit keer wel naar behoren gaat.. Het is toch wel zo dat als je op lange termijn de hele tijd achter iemand aan loopt en de hele tijd klef hebt zitten doen en diegene negeert, het niet meteen per definitie zo is dat diegene weer in je armen komt springen.. Het kleffe imago blijft toch bij je bestaan en dat is iets wat niet meer aantrekt. Het is dus wel echt noodzakelijk dat je die fout niet maakt.

Dit topic heeft mij ook wel aan het denken gezet want liefde hoort niet zo'n spel te zijn waar je maar moet gokken wat de juiste timing is, je jezelf moet gaat inhouden omdat je anders onaantrekkelijk bent voor de ander.. Zo hoort het niet te zijn, ik vind het zelf ook echt onzin. Ik denk ook persoonlijk dat die angst, ookal heb ik die zelf ook, van mogelijk de ware hebben gevonden en dan maar alles forceren (even 10 minuten negeren voordat je een app stuurt) zodat de persoon die in jouw ogen perfect is interesse in je krijgt, nergens op slaat.

Hiervoor had iemand al gezegd dat het allemaal gaat om de timing en hier sluit ik mij bij aan. Ik denk namelijk dat je zulke spelletjes niet moet spelen en ook niets moet forceren. Dame eén vind klef helemaal niets en vind je te soft, dame twee vind klef zijn in een bepaalde mate juist wel fijn omdat ze graag hoort dat je haar liefhebt. Het zijn geen spelregels die je moet toepassen ookal is het wel zo dat je onaantrekkelijker overkomt als je iemand echt continu achterna zit dan wanneer je hard to get speelt, dit zou eigenlijk helemaal niets moeten uitmaken. Ik denk dat het pas echt goed zit bij ALLEBEI als de timing niets uit zou maken en de timing gewoon hetzelfde is. Hiermee bedoel ik dat je niet helemaal gaat meten en wegen wat nu de juiste timing is, maar juist net zoals je de hele tijd deed gewoon je gevoelens de vrije loop laat gaan wanneer die er zijn, als de ander dezelfde timing heeft dan vind diegene dat niet erg en dan heb je echt wederzijdse binding. Verliefdheid hoort vanzelf te gaan met de klik die je met elkaar hebt, verliefdheid hoort niet af te hangen van hoe aantrekkelijk en druk je wel niet overkomt of te doen alsof het je niets boeit want je ware aard komt toch vroeg of laat wel naar boven en als ze dat nu niet kan waarderen dan later ook niet.

Ik had zelf namelijk twee scenario's om even aan te sluiten op de alinea hierboven. Iemand die continu achter mij aanging en continu klef ging praten, diegene besloot mij te negeren/niets meer te appen en hield het daarna niet vol, ik had geeneens door dat ik genegeerd werd of dat diegene mij niet meer appte, zo onbelangrijk vond ik het.

De tweede scenario was dat ík achter iemand aanzat, maar zodra ik merkte dat het averechts werkte, had ik zelf diegene een maand genegeerd. Diegene kwam na die maand zelf ineens weer terug, ik was hartstikke blij natuurlijk en probeerde toen ook nonchalant te reageren (niet te snel en niet te klef) en dat ging allemaal goed. Maar op ten duur kwam ook mijn ware aard naar boven en deed ik ook iets te lief en dat zorgde voor een fatale afloop. Je ware aard komt dus echt wel naar boven op ten duur (vooral als het redelijk lijkt te gaan) ookal denk je het nog zo lang vol te kunnen houden, je zult het onbewust doen. Dus wat ik probeer mee te geven is dat je géén spijt moet hebben van wat je hebt gezegd en wanneer en het ook niet als 'fouten' moet bestempelen. Vroeger werd het je juist geleerd om het iemand te zeggen als je diegene zag zitten en het risico te nemen en nu lijkt het juist weer alsof dat niet moet vooral als het niet wederzijds lijkt te zijn en dat je dan zelf denkt dat je een fout hebt gemaakt door diegene het te hebben gezegd..

Het probleem is alleen dat wanneer je verliefd bent, je helemaal niets zult aantrekken van de theorie zoals ik heb besproken hierboven omdat dat uitkomt in een teleurstelling. Als verliefdheid niet wederzijds is, doe je er alles aan om het wel wederzijds te maken ookal weet je dat het zo niet werkt, je wil jezelf de pijn besparen door alles te geven zodat je dat in ieder geval hebt gedaan.

Je moet je zelf eens voorstellen dat het meisje waarmee jij praat hetzelfde gevoel heeft als jij hebt, als zij jou zou vertellen wat jij haar zou willen vertellen, zou jij ook gewoon blij zijn en niet afgeschrikt. Dit is anders wanneer het niet wederzijds is.. Ik denk dat je pas echt verliefd bent als de verliefdheid niet afhankelijk is van het feit dat diegene de enige keer wat meer afwezig is en de andere keer heel aanwezig en klef.. Als je iemand echt ziet zitten dan zou afwezigheid van diegene juist frustreren en niet per se aantrekken lijkt mij.

Om even mijn situatie erbij te pakken: ik sprak de hele tijd met een persoon die mij ook liet weten klaar te zijn voor een eventuele relatie, hierdoor groeiden mijn gevoelens meer en meer ookal wist ik dat het niet geleidelijk ging met zijn gevoelens. Ineens vertelde hij dat hij niet klaar was voor een relatie omdat hij moeilijk is met mensen vertrouwen. Ik heb dus in feite ''geforceerd'' (zo noemde ik het achteraf) door te zeggen wel op hem te willen wachten, hem te helpen te kunnen vertrouwen, enz. Dit zou je enerzijds forceren kunnen noemen (voor hem kwam het namelijk wel over alsof ik aan het pushen was en dat werd hem fataal om verder te gaan met het contact) maar anderzijds vind ik dat je het ook weer geen forceren kunt noemen, want wat ik tegen hem zei was hetgeen wat ik toen echt dacht, dus mijn gedachtes heb ik niet geforceerd en heb ik gewoon verteld. En dat laatste, daar gaat het om, je gedachtes en gevoelens niet forceren. Voor hetzelfde geld zei hij goh, lief dat je op mij wil wachten, helemaal goed of weet je wat, laten we eraan werken. Je weet niet wat je kunt verwachten en ik had enorm veel spijt dat ik mogelijkheden zocht om er wel een relatie uit te krijgen ookal zei hij meerdere malen dat hij er niet klaar voor was, maar dit was enkel omdat het eindigde in een negatief resultaat. Het is heel belangrijk om je dit te realiseren. Ik zou geen spijt hebben als het positief zou uitpakken, maar op het moment zelf wist ik gewoon niet wat te verwachten. In dit context is spijt imo dus not done.

CONCLUSIE: Ik denk dat het te maken heeft met acceptatie en realisatie dat je geen fouten aan het maken bent wanneer je erachter komt dat het niet wederzijds is. Je moet het jezelf namelijk ook niet te moeilijk maken, je wil toch dat verliefdheid natuurlijk is, dan moet je alles ook op natuurlijke wijze de vrije loop laten gaan als je wil dat het echt werkt. Maar vooral dus realiseren dat je geen fouten maakt. Er zijn geen goede theorieën voor verliefdheid en de werking ervan en hoe je het het best kunt manipuleren, enige wat erover vaststaat is dat het enorm gecompliceerd is en je het daarom niet ingewikkelder moet maken voor jezelf als het resultaat je niet aanstaat.

Ik denk dat je pas nadat je een negatief resultaat hebt verkregen, concludeert dat er iets is misgegaan of dat je hard van stapel bent gelopen. Heel makkelijk achteraf. Je moet niet vergeten dat je op het moment van zeggen een ander resultaat verwachtte (op korte termijn vond je het een positieve resultaat - je wil het kwijt, terwijl je weet dat het op lange termijn niet zo best is - je schrikt diegene mogelijk af) en je je impulsief focust op korte termijn.. Pas door factoren die achteraf komen blik je terug en krijg je het besef van de lange termijn.. Op het moment van zeggen had je het besef van lange termijn ook wel, maar dat speelde pas toen alles misging. Als alles goedging was je juist blij geweest met je actie. In dit context is spijt hebben van de fouten die je hebt gemaakt (die imo geeneens fouten zijn te noemen) overbodig, op het moment zelf wist je namelijk niet wat je kon verwachten want zoals ik al zei het is geen spel, iedereen is anders, ookal heb je 1000 vrouwen die hetzelfde reageren er kan er altijd nog eén zijn die anders reageert op iets.

Dus maak jezelf niet te gek, natuurlijk kun je vechten voor iemand of jagen op iemand, maar dat gaat pas echt als diegene ook wil dat je voor diegene vecht of op diegene jaagt.. Anders kun je nog zo forceren wat je wil, het gaat niets opleveren. En stop vooral je gedachtes en gevoelens niet weg, als diegene niet kan waarderen wat jij voelt of wat jij zegt, dan is diegene ook niet voor jou. Het is makkelijker om jezelf te verwijten dat je iets verkeerds hebt gedaan met de gedachte dat als je het niet had gedaan het wel allemaal op z'n plaats zou komen dan wanneer je je zou realiseren dat het gewoon niet gaat werken tussen jullie twee (vooral als je zelf verliefd bent op diegene).
Dude :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_155491094
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:47 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

tl;dr

Samenvatting?
pi_155491100
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:47 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Wat een klote schrijfstijl. :')
pi_155491123
ik was er aan begonnen, maar het lukt gewoon niet..
tl;dr
  maandag 24 augustus 2015 @ 10:52:08 #34
64831 2NutZ
pi_155491176
Alsof je dat gaat lezen :') ik dude :') het om die lap tekst... ik zag wel ergens CONCLUSIE staan...
  maandag 24 augustus 2015 @ 10:52:47 #35
64831 2NutZ
pi_155491191
Tenekrommend btw dat dat kutkind van een fylax overal constant van dat volwassen advies gaat geven aan iedereen :') _O- totaal niet serieus te nemen.
pi_155491232
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
Alsof je dat gaat lezen :') ik dude :') het om die lap tekst... ik zag wel ergens CONCLUSIE staan...
In de conclusie wordt ook geen punt gemaakt. :')
pi_155491241
quote:
Tenekrommend btw dat dat kutkind van een fylax overal constant van dat volwassen advies gaat geven aan iedereen :') _O- totaal niet serieus te nemen.
pi_155491257
Fylax ziet eruit alsof hij allergisch is voor daglicht, zo bleek.
pi_155491263
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:25 schreef Crip het volgende:

[..]

Woon je a'dam? ;o
Ja
pi_155491266
quote:
Conclusie van 3 alinea's op FOK

Dat neem ik niet serieus en ga het derhalve ook niet lezen
pi_155491277
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:56 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ja
gaan jullie samen koken?
  maandag 24 augustus 2015 @ 10:57:44 #42
64831 2NutZ
pi_155491288
quote:
15s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:55 schreef Chai het volgende:
Fylax ziet eruit alsof hij allergisch is voor daglicht, zo bleek.
:') _O-

quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:55 schreef gianni61 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja :') _O- fucking lachwekkend. Daarom loopt FOK! leeg denk ik.
  maandag 24 augustus 2015 @ 10:57:48 #43
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155491291
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:37 schreef gianni61 het volgende:

[..]

als je het niet kunt moet je het ook niet doen :)
:'(
pi_155491318
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:57 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

:') _O-

[..]

Ja :') _O- fucking lachwekkend. Daarom loopt FOK! leeg denk ik.
true.

maar ja, de scholen beginnen weer. normaal wordt het dan weer iets drukker
  maandag 24 augustus 2015 @ 10:59:52 #45
64831 2NutZ
pi_155491331
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:59 schreef gianni61 het volgende:

[..]

true.

maar ja, de scholen beginnen weer. normaal wordt het dan weer iets drukker
We zullen zien..
pi_155491342
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 10:56 schreef gianni61 het volgende:

[..]

gaan jullie samen koken?
Ja.
pi_155491349
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:00 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ja.
:9~
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:02:06 #48
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155491368
Heeft WCH permban?
pi_155491376
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:02 schreef IfImJamesDean het volgende:
Heeft WCH permban?
Waarom denk je dat?
  maandag 24 augustus 2015 @ 11:03:50 #50
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_155491403
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 11:02 schreef Chai het volgende:

[..]

Waarom denk je dat?
Omdat ik het hoop :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')