We hebben evenveel punten bij cyclingmaster, en we hebben elkaar echt niet van tevoren gesproken ofzo!quote:
Als het zou kunnen zou ik de helft van mijn punten aan Wim doneren. #pray4Wimquote:Op zondag 23 augustus 2015 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
We hebben evenveel punten bij cyclingmaster, en we hebben elkaar echt niet van tevoren gesproken ofzo!
Wel sneu dat wimderon geen team heeft opgesteld terwijl hij degene was die zich het meest heeft hard gemaakt voor poultjes in het algemeen.
Mani en ik willen ook dat je meedoet bij cyclingmaster Greg.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:59 schreef wimderon het volgende:
Ik heb al mijn kaarten op Scorito gezet deze Vuelta. In plaats van een soort Van Avermaet te worden die overal leuk meedoet ga ik ongekend pieken bij Scorito.
Voorlopig dan ook afgetekend eerste in de subpoule.
Krek heeft al gewonnen dit jaar!quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani en ik willen ook dat je meedoet bij cyclingmaster Greg.
Arme Slob, we leven met je mee pik.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:48 schreef Slobeend het volgende:
Geen Froome bij Scorito, wel Nibali. Ben er al weer klaar mee.
Come on Wim, geef het niet op he.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:59 schreef wimderon het volgende:
Ik heb al mijn kaarten op Scorito gezet deze Vuelta. In plaats van een soort Van Avermaet te worden die overal leuk meedoet ga ik ongekend pieken bij Scorito.
Voorlopig dan ook afgetekend eerste in de subpoule.
Maak er maar drie van. Nibali werd uit de Vuelta gezet.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:27 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Meteen al twee renners kwijt geraakt. Niemiec en Pellucchi.
Dat laatste. Hele gezinnen werden verscheurd toen scoritotoppers van het kaliber wimderon in elke familiesubpoule infiltreerden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 09:44 schreef Stansfield het volgende:
Vraag je over subpoules. Ik ben vanmorgen pas lid geworden van een sub poule. Nu staat mijn stand daar op 0 punten? Moet dat nog even ververst worden? Of haal ik alleen punten in de subpoule wanneer ik lid ben van de subpoule. En dus niet de punten van de afgelopen 2 etappes?
Ik heb Sagāh niet geselecteerd.quote:Op maandag 24 augustus 2015 18:00 schreef Mani89 het volgende:
Oeps, Richeze en Drucker er op het laatst uitgegooid. Daar gaat mijn mooie start.
Je stelde ook geen Froome op in de Tour.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:13 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig had ik uiteindelijk toch Peto in mijn CM team gedaan omdat ik geen goede 9de renner meer kon vinden. En ik heb eindelijk eens een redelijke start bij Scorito na die flop Giro en Tour.
Moet dat nou weer zo agressief.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je stelde ook geen Froome op in de Tour.
SUKKEL.
Mijn start bij Scorito is ook beter dan ooit. Maar zal later wel wegzakken door ontbreken van Froome.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:13 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig had ik uiteindelijk toch Peto in mijn CM team gedaan omdat ik geen goede 9de renner meer kon vinden. En ik heb eindelijk eens een redelijke start bij Scorito na die flop Giro en Tour.
Dan ga ik samen met jou hopen dat Froome instort. Hup Sergio!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mijn start bij Scorito is ook beter dan ooit. Maar zal later wel wegzakken door ontbreken van Froome.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:49 schreef wimderon het volgende:
Flopshowopstelling vandaag. Bouhanni en Degenkolb opstellen en Quintana, Majka en Pozzovivo op het bankje gelaten.
De vrienden van Hans gaan je inhalen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kom je halen!
En dan had ik nog namen als Henao en de Pozz op de bank! En Sagan kopman ipv Valverde.
Plus:
[ afbeelding ]
Ook hier #terechtbovenaan
Niet laatste staan met elke dag niemand opgesteldquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Plus:
[ afbeelding ]
Colombiaantjes blijken slechter dan nietsquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet laatste staan met elke dag niemand opgesteld
Dat kan ik niet uitsluiten.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De vrienden van Hans gaan je inhalen.
Watquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:06 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb bij cyclingmaster een gokje genomen met Dani Moreno vandaag. #fingerscrossed
De Buffels van Medellin zijn nog niet echt in gang geschoten zie ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kom je halen!
En dan had ik nog namen als Henao en de Pozz op de bank! En Sagan kopman ipv Valverde.
Plus:
[ afbeelding ]
Het is je gegund Slob.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:06 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb bij cyclingmaster een gokje genomen met Dani Moreno vandaag. #fingerscrossed
Als die wint eis ik van Thijs Zonneveld dat hij jouw zijn boekje stuurt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:06 schreef Slobeend het volgende:
Onze dagen moeten nog komen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Buffels van Medellin zijn nog niet echt in gang geschoten zie ik.
In de bergen gaan zijn als ploegentijdrit omhoog, zetten ze iedereen op een halfuur, iedereen uit koers en dan winnen de Colombiaantjes alle resterende etappesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Buffels van Medellin zijn nog niet echt in gang geschoten zie ik.
quote:
Nu ben ik wel helemaal hype jongens.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de bergen gaan zijn als ploegentijdrit omhoog, zetten ze iedereen op een halfuur, iedereen uit koers en dan winnen de Colombiaantjes alle resterende etappes
#Droomscenario
Misschien als je er een lekker cidertje bij doet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:12 schreef Mani89 het volgende:
Heeft iemand nog interesse in een Giant-Alpecin DVD?
Ik ken toevallig een goede leverancier dus dat kan zeker geregeld worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien als je er een lekker cidertje bij doet.
Nou jongens en meisjes, dat is niet zo leuk. Maar gelukkig is Madrid nog heel ver.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ewan niet bij cyclingmaster
Gelukkig wel gewoon eerste bij Scorito in de FOK! poule en algemeen de top100 binnen gedrongen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou jongens en meisjes, dat is niet zo leuk. Maar gelukkig is Madrid nog heel ver.
#jellyquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig wel gewoon eerste bij Scorito in de FOK! poule en algemeen de top100 binnen gedrongen.
Als ik straks in de bergetappes ook nog eens Rodolfo Torres op ga stellen kan de zege mij niet meer ontgaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
#jelly
Ik heb Sagan weer eens onderschat.
Zozo, dat zijn een hoop zwarte paardjes. Veel succes!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Naam renner Ploeg Waarde
Alejandro Valverde Movistar Team 4.855.344
Joaquim Rodríguez Team Katusha 4.506.290
Daniel Moreno Team Katusha 3.984.395
Daniel Martin Team Cannondale - Garmin 3.365.197
José Gonįalves Caja Rural - Seguros RGA 1.299.006
Alessandro De Marchi BMC Racing Team 1.221.760
Rubén Plaza Molina Lampre - Merida 1.221.760
Romain Hardy Cofidis, Solutions Crédits 938.006
Pello Bilbao Caja Rural - Seguros RGA 814.506
Verdomme wat is dit nou weer, moet ik dan alleen de eer van ons forum hooghouden?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Helaas had ik geen tijd meer om cyclingmaster aan te passen, maar goed: Stijn toont aan dat je ook aan de top van de piramide kan staan als je een dagje gemist hebt.
Nee.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga ook een systeem invoeren dat de persoon die laatste eindigt (Cavaliers) vanaf nu degradeert uit de FOK! Subleage naar de Voetbalzone Forum Subleague.
Je zal anders nog een zware kluif hebben aan wimderon.quote:
Wie zullen we figuurlijk kruisigen? Wimderon of Cavaliers?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dit echt dieptriest. Ik ga iedereen in deze subpoule een brief sturen, ik verwacht beterschap in de Giro van 2016.
[ afbeelding ]
Ik zou Cavaliers nooit iets kunnen aandoen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zullen we figuurlijk kruisigen? Wimderon of Cavaliers?
Stelletje faalhazen, ik doe ook eens niet mee en dan krijg je dit meteenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dit echt dieptriest. Ik ga iedereen in deze subpoule een brief sturen, ik verwacht beterschap in de Giro van 2016.
[ afbeelding ]
Wat had je nou uiteindelijk gewonnen bij Scorito?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Stelletje faalhazen, ik doe ook eens niet mee en dan krijg je dit meteen
Voor mijn 3e plaatst in het algemene klassement van de Giro kreeg ik het tourboek van Michael Boogerdquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat had je nou uiteindelijk gewonnen bij Scorito?
Was het leuk om te lezen of heeft Boogerd geen schrijversgenen?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Voor mijn 3e plaatst in het algemene klassement van de Giro kreeg ik het tourboek van Michael Boogerd
Mwah het was op zich wel interessant. De helft van het boek was door een vrouw geschreven en de andere helft door Boogerd. Dat ging vooral over zijn bespiegelingen van alle etappes en over soort gelijke ervaringen die hij had meegemaakt. Op zich las het alsof ik het hem hoorde zeggen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was het leuk om te lezen of heeft Boogerd geen schrijversgenen?
Ja ik had het een beetje laat gemaakt vannacht!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Verdomme wat is dit nou weer, moet ik dan alleen de eer van ons forum hooghouden?
Dat is ook belangrijk natuurlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja ik had het een beetje laat gemaakt vannacht!
Heel belangrijk, gelukkig had ik van tevoren al mijn Scorito geregeld dus daar ga ik nu vol voor.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is ook belangrijk natuurlijk.
Nu kan je lekker ongegeneerd veel dark horses opstellen bij CM.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heel belangrijk, gelukkig had ik van tevoren al mijn Scorito geregeld dus daar ga ik nu vol voor.
Misschien een team met alleen maar Colombiaantjes?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu kan je lekker ongegeneerd veel dark horses opstellen bij CM.
Gelukkig staan we al stijf laatste in het subpoule klassement.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien een team met alleen maar Colombiaantjes?
Netjes inderdaad.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:23 schreef Mani89 het volgende:
Je dark horse is 4de geworden Stijn.
Dat klimmetje schijnt te moeilijk te zijn voor sprinters!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:30 schreef Mani89 het volgende:
Interessant dagje vandaag, redden ze het wel, of redden ze het niet.
Ik zeg alvast: Hup Valverde!
Ik vind jouw team heel leuk! Dit kan een dag worden om te scoren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat klimmetje schijnt te moeilijk te zijn voor sprinters!
We staan nog steeds 400k achter op de een na slechtste poule. Zet hem op!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:35 schreef Cavaliers het volgende:
Ik sta niet langer laatste. Ik lach jullie allemaal uit.
Komt in orde. De comeback is on!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We staan nog steeds 400k achter op de een na slechtste poule. Zet hem op!
Als alle sprinters er vandaag worden afgereden kan je zelfs nog een slag slaan.quote:
En mocht het alsnog fataal aflopen, denk ik gewoon terug aan de mooie vrijdag en nacht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als alle sprinters er vandaag worden afgereden kan je zelfs nog een slag slaan.
Ik mag nog van geluk spreken dat ik Martin en Van Garderen op het laatste moment uit m'n selectie heb gehaaldquote:
Dark horses dayquote:Op maandag 31 augustus 2015 12:50 schreef Mani89 het volgende:
Spannende dag voor cyclingmaster, ik heb opeens zo'n gevoel dat ik spectaculair ga falen.
In 2 dagen mezelf om zeep geholpen, waar moet ik nu nog voor leven.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Balen. En je stond nog wel 4e op de alltime-ranglijst!
Ik heb Landa en Moreno er op het laatste moment nog ingepleurd in mijn Scorito. Lekker man.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:19 schreef Aguero het volgende:
Waarom doet Moreno het zo goed in een serieuze bergetappe?
Netjes Slob, goed voor onze subpoule.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:34 schreef Slobeend het volgende:
4e met Cyclingmaster vandaag, door LandaGod.
Ik heb ook een te krap team. Wilde in eerste instantie eens 18 renners proberen, vooral omdat ik in de tour een aantal renners nooit opstelde, nu heb ik nog geluk met m'n keuzes, maar het had niet veel gescheeld of ik had nog maar 10 renners over gehad. Verder ook Nibali, terwijl ik een switch naar Chaves en Landa overwoogquote:Op donderdag 3 september 2015 00:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Voorlopig een goede hand qua kopmannen. Helaas Nibali, een te krap team en een paar uitvallers. Volgende keer toch voor wat meer renners gaan.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:51 schreef Slobeend het volgende:
Op het laatste moment Simon gewisseld voor Goncalves
twitter:
Wat een vervelende betweterquote:
Rojasgenotquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:48 schreef Mani89 het volgende:
En dan krijgen die klapharken die voor deze etappe sprinters hebben opgesteld alsnog gelijk. Zelfs met een ontsnapping. IK KAP ER MEE.
Kijkende naar het dagklassement wil ik ook deze jongen hartelijk feliciteren:quote:
Wow.quote:Op maandag 7 september 2015 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijkende naar het dagklassement wil ik ook deze jongen hartelijk feliciteren:
[ afbeelding ]
De duistere paarden strategie van mezelf is ook goed uitgepakt vandaag, ik ga dat na de tijdrit elke dag doen.quote:Op maandag 7 september 2015 19:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wow.
De Buffels van Medellin raken op stoom.
Dit was een goede dag voor onze subleague.quote:Op maandag 7 september 2015 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De duistere paarden strategie van mezelf is ook goed uitgepakt vandaag, ik ga dat na de tijdrit elke dag doen.
quote:
Ik droomde vannacht over D'n John die á la Froome wegreed van Aru op de slotklim.quote:Op maandag 7 september 2015 19:29 schreef Mani89 het volgende:
Nee ik gaf Degenkolb en Sbragli geen grote kans vandaag.
Even tot de orde roepen.
[..]
Jij zou niet durven liegen tegen ons.quote:Op maandag 7 september 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht over D'n John die á la Froome wegreed van Aru op de slotklim.
Ik zal niet zeggen dat ik het gewoon vergat aan te passen.
Duidelijk dat mijn opmars hier grotendeels verantwoordelijk voor is. Derhalve verwacht ik bedank DM's van iedereen.quote:Op maandag 7 september 2015 19:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit was een goede dag voor onze subleague.
[ afbeelding ]
Eindelijk een keer dagwinnaar geworden.quote:Op zondag 13 september 2015 20:41 schreef baggerbaas het volgende:
Vandaag 34 dagwinnaars bij Cyclingmaster
Bedankt, ik ben toch nog 5de geworden in het all-time klassement, kan alleen nog geen prachtige gouden ster achter mijn naam ontdekken.quote:Op zondag 13 september 2015 20:54 schreef Slobeend het volgende:
Dat jullie allemaal Maes hadden...
Gefeliciteerd Mani en Wimderon
Het is mij ook gelukt, dit bandje neem ik mee jongens.quote:Op zondag 13 september 2015 20:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eindelijk een keer dagwinnaar geworden.
15e toch?quote:Op zondag 13 september 2015 20:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt, ik ben toch nog 5de geworden in het all-time klassement, kan alleen nog geen prachtige gouden ster achter mijn naam ontdekken.
Oh ja nu zie ik hem, het is het klassement van alle 3 de rondes bij elkaar.quote:Op zondag 13 september 2015 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is mij ook gelukt, dit bandje neem ik mee jongens.
[..]
15e toch?
[ afbeelding ]
Oh nou, van harte!quote:Op zondag 13 september 2015 21:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh ja nu zie ik hem, het is het klassement van alle 3 de rondes bij elkaar.
http://www.cyclingmaster.nl/eeuwrank.php
FC Escarabajos is 13de geworden in het rode lantaarn klassement, en daar mag ook wel voor geklapt worden!quote:Op zondag 13 september 2015 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh nou, van harte!
Maar is dat wel realistisch? Voor mijn zijn Stijn en Cavaliers de topfavorieten.
De nummer laatst zal wel alleen opgevoerde Iraniërs hebben opgesteld ofzo.quote:Op zondag 13 september 2015 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
FC Escarabajos is 13de geworden in het rode lantaarn klassement, en daar mag ook wel voor geklapt worden!
Lach zoveel jullie willen.... One day, man.quote:Op zondag 13 september 2015 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
FC Escarabajos is 13de geworden in het rode lantaarn klassement, en daar mag ook wel voor geklapt worden!
Jongen, binnenkort wordt er weer een blik opengetrokken en stel ik vroeg of laat een ploeg samen die al die kutpoultjes van jullie domineert. Op elk terrein.quote:Op zondag 13 september 2015 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De nummer laatst zal wel alleen opgevoerde Iraniërs hebben opgesteld ofzo.
Het was de bedoeling dat je elke dag andere renners opstelt, waarom had jij Duque niet vandaag?quote:Op zondag 13 september 2015 21:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jongen, binnenkort wordt er weer een blik opengetrokken en stel ik vroeg of laat een ploeg samen die al die kutpoultjes van jullie domineert. Op elk terrein.
Omdat 'ie er niks van kan.quote:Op maandag 14 september 2015 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat je elke dag andere renners opstelt, waarom had jij Duque niet vandaag?
Jouw wielerkennis laat je nog wel eens in de steek.quote:Op maandag 14 september 2015 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij pech had.
Dat valt reuze mee.quote:Op maandag 14 september 2015 16:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jouw wielerkennis laat je nog wel eens in de steek.
Een echte winnaar ligt niet wakker van een dagzege, die gaan alleen voor het hoogste: eindwinst. En misschien kun jij nog even openbaren hoevaak jij die gewonnen hebt?quote:Op maandag 14 september 2015 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie was er nou 1 van de 34 winnaars van het dagklassement gisteren, jij of ik?
Nou, met scorito heb ik een keer een prachtig boek met Tour trivia vragen gewonnen en mijn tourcoach een keer een stuurlint voor mijn racefiets.quote:Op maandag 14 september 2015 16:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een echte winnaar ligt niet wakker van een dagzege, die gaan alleen voor het hoogste: eindwinst. En misschien kun jij nog even openbaren hoevaak jij die gewonnen hebt?
Ik ben in 2 dagen 100 plekken gestegen. Wat heeft de rest dan allemaal uitgespookt joh? Koffieplanter? Ajacied422?quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:20 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet echter beter jongons.
Ik weet niet of ik kan joinen aangezien het al begonnen is, maar sta 13e dus probeer het zo wel even.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:20 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet echter beter jongons.
Iets meer respect voor mijn succesnummer in de Tour.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben in 2 dagen 100 plekken gestegen. Wat heeft de rest dan allemaal uitgespookt joh? Koffieplanter? Ajacied422?
bananito is het paswoord.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik kan joinen aangezien het al begonnen is, maar sta 13e dus probeer het zo wel even.
En we staan gelijk 10de in het klassement. Hartelijk dank!quote:
Martinez'90 pakt ze allemaal in.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Nu we de bergen in gaan kan ik weer veel Colombianen opstellen. De eindsprint is nu al ingezet.
Fuglsang gaat er sowieso in.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Verwachten jullie iets van Uran Uran of een Fuglsang?
Het leek me een nogal overbodige vraag wie de Russische joker is.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zal wel weer 40e eindigen.
Of buiten tijd.
Hij heeft duidelijk nog wat begeleiding nodig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het leek me een nogal overbodige vraag wie de Russische joker is.
44 JoseBeenN1Fan 56.542.203 -26quote:
Ik zie een trend.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
JoseBeenN1Fan -26
BackstreetBoysN1Fan +57
Jet from this thread.
Nouja, het was voor jou überhaupt onmogelijk om nog verder af te zakken op de ranglijst.quote:
Jij stelt Greipel niet op in een sprintetappe.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nouja, het was voor jou überhaupt onmogelijk om nog verder af te zakken op de ranglijst.
Jij stelt Arndt op.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij stelt Greipel niet op in een sprintetappe.
Jij stelt Pelucchi op.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij stelt Greipel niet op in een sprintetappe.
Dit had niemand kunnen voorspellen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
66ArndtNikiasTeam Giant - Alpecin 0:23
Dat had ik voorzien, ik heb hem daarom ook niet opgesteld.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vandaag netjes 193e van de 193 in een sprintetappe.
Het duurde bijna een week voordat je je fout inzag.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat had ik voorzien, ik heb hem daarom ook niet opgesteld.
Eigenlijk 2 jaar, maar ik heb nog nooit in mijn leven toegegeven dat ik iets fout had. Dus doe ik dat nu ook niet. Pelucchi wint de slotetappe.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het duurde bijna een week voordat je je fout inzag.
Je liegt.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:57 schreef Mani89 het volgende:
Ik bedoel.
Morgen is Daniel Martinez mijn kopman.
Ga je nog een Dark Horse met ons delen voor morgen?quote:
Ik heb me er nog in verdiept. Maar let op Twan Castelijns.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ga je nog een Dark Horse met ons delen voor morgen?
Gaan we doen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb me er nog in verdiept. Maar let op Twan Castelijns.
Ik heb nog zeker 4 sites van wie ik de favorieten copy-paste in mijn team.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:04 schreef Slobeend het volgende:
Vroeger konden we altijd spieken bij c-cycling.com Nu moeten we alles zelf doen.
Wat is jouw team???quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb nog zeker 4 sites van wie ik de favorieten copy-paste in mijn team.
Ja ok ik kijk ook op Wielerflits en Inrring, maar die zijn enorm voorspelbaar.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb nog zeker 4 sites van wie ik de favorieten copy-paste in mijn team.
Wielerflitsquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja ok ik kijk ook op Wielerflits en Inrring, maar die zijn enorm voorspelbaar.
Wielerflits noemt Steven Kruijswijk als volgende favoriet na Valverdequote:Op woensdag 11 mei 2016 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wielerflits?
Niet Cyclingquotes.com?
Nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wielerflits?
Niet Cyclingquotes.com?
Echt een mongolensite is dat. Sorry hoor dat ik dat zeg.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wielerflits noemt Steven Kruijswijk als volgende favoriet na Valverde
TOPSHOW
Die hebben de beste en meest uitgebreide previews. Echt een goudmijn.quote:
Ik lach me elke dag suf om hun voorbeschouwingenquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Echt een mongolensite is dat. Sorry hoor dat ik dat zeg.
What the fuck is dit voor elftalquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het staat Koffieplanter vrij dit team over te nemen. #openkaart
[ afbeelding ]
Zelfs voor de allerhande kutkoers in Zuid-Oezbekistanquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die hebben de beste en meest uitgebreide previews. Echt een goudmijn.
Ik vind dit een uitstekend team.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
What the fuck is dit voor elftal
[ afbeelding ]
Wielerflits is echt geweldig, een grote verzameling van Merijn Zeemannen en Nico Verhoevens.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Echt een mongolensite is dat. Sorry hoor dat ik dat zeg.
Als je daar 1 keer Kut zegt krijg je een permaban.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wielerflits is echt geweldig, een grote verzameling van Merijn Zeemannen en Nico Verhoevens.
Ik kreeg bij een kritische, non-scheldpost, post meteen een permbanquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je daar 1 keer Kut zegt krijg je een permaban.
Dat is toch fantastisch? Het is daar verplicht om positief te zijn over Djumbo, anders krijg je een ban onder het mom ''trollen''.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als je daar 1 keer Kut zegt krijg je een permaban.
En mag je daar vinden dat Mollema een kutrenner is?quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is toch fantastisch? Het is daar verplicht om positief te zijn over Djumbo, anders krijg je een ban onder het mom ''trollen''.
Goeie postfilter hebben ze daarquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:21 schreef Mani89 het volgende:
Wtf, ik klik op reageren en mijn post verdwijnt automatisch.
Ik mis een lollerrus van Gazpromquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
What the fuck is dit voor elftal
[ afbeelding ]
Die stel ik al op bij Scoritoquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik mis een lollerrus van Gazprom
Dat duurt daar een tijdje voor het er staat, nu staat ie er welquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:21 schreef Mani89 het volgende:
Wtf, ik klik op reageren en mijn post verdwijnt automatisch.
Hoera, een overwinning voor het vrije woord.quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat duurt daar een tijdje voor het er staat, nu staat ie er wel
Ik had vandaag Jelle Vanendert opgesteld dus aan mij kan het ook niet liggen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben in 2 dagen 100 plekken gestegen. Wat heeft de rest dan allemaal uitgespookt joh? Koffieplanter? Ajacied422?
quote:WCEendT - 11 mei 2016 om 20:26
@gewissballan Prima dat je zo’n statement maakt, maar graag een redelijke argumentatie…
quote:
quote:LyndaLid - 11 mei 2016 om 20:28
Hahaha die gewissballan is de domste gast die ik ooit op deze site gezien heb. Heerlijk, ga zo door ventje!
Had je een weddenschap verloren?quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:26 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik had vandaag Jelle Vanendert opgesteld dus aan mij kan het ook niet liggen.
Ik denk dat ik geprobeerd heb om twee keer Greipel te selecteren, maar ach het was gelukkig wel een volledig team.quote:
Die wceendt zet zichzelf ook de hele tijd voor lul in topics over pouletjes. De cirkel is rond.quote:
Jij hebt veel aanvallers in je teamquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:47 schreef franklop het volgende:
Vandaag Scorito;
Valverde*
Nibali
Betancur
Dumoulin
Ullisi
Landa
Scarponi
Amador
De Marchi
#winning
quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:30 schreef Bugno het volgende:
Na de 1,2,4 en 5 van gisteren opgerukt naar p11 algemeen bij Sportpools. Ik ben een ziener
Ik zou dat Colombiaantje kort houden. Dus val Krachtwijk afquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bij scorito twijfel ik tussen Firsanov, Chaves, Kruijswijk en Jungels. Eentje moet weg.
Het is Firsanov geworden. Als hij top-5 rijdt ben ik redelijk mad.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:41 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik zou dat Colombiaantje kort houden. Dus val Krachtwijk af
Jammer dat mijn sprinters gister faalde anders had ik nu ook ergens in de top 20 gestaan. Maar we zijn lekker bezig ja.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..].
We staan 13e als subleague, als we dat vasthouden is het de beste prestatie ooit (tot nu toe beste prestatie in 42 deelnames is 17e. Daarbij moet opgemerkt worden dat we vaak met minder dan vijf meededen).
Wie is je geheime wapen? Ik gok de kleine banaan, of Mareczkoquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jammer dat mijn sprinters gister faalde anders had ik nu ook ergens in de top 20 gestaan. Maar we zijn lekker bezig ja.
Je hebt goed geraden. Maar dat is dus een flop geworden. Mijn kluns is Mezgec, dat was eigenlijk een no-brainer maar nu ik er over nadenk bestaat er een goede kans dat hij ergens in een bergrit buiten tijd binnen komt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wie is je geheime wapen? Ik gok de kleine banaan, of Mareczko
Mezgec gaat gewoon uitrijden lijkt me. Maar hij gaat wel sprinten zodra Ewan afgestapt is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt goed geraden. Maar dat is dus een flop geworden. Mijn kluns is Mezgec, dat was eigenlijk een no-brainer maar nu ik er over nadenk bestaat er een goede kans dat hij ergens in een bergrit buiten tijd binnen komt.
Gelukkig is hij al een hele tijd in erbarmelijke vorm dus veel strafpunten verwacht ik niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mezgec gaat gewoon uitrijden lijkt me. Maar hij gaat wel sprinten zodra Ewan afgestapt is.
Als je naar Orica gaat omdat je dan de kasseienkoersen mag rijden en verder het handje van Ewan vast moet houden ben je ook niet helemaal goed bij je appel natuurlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig is hij al een hele tijd in erbarmelijke vorm dus veel strafpunten verwacht ik niet.
Terwijl je automatisch promotie maakt wanneer Kittel vertrekt bij Zjaaijant. Wat een ei.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je naar Orica gaat omdat je dan de kasseienkoersen mag rijden en verder het handje van Ewan vast moet houden ben je ook niet helemaal goed bij je appel natuurlijk.
uit scorito gehaald ookquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:15 schreef Aguero het volgende:
Fuglsang op het laatst uit mijn Cyclingmaster gehaald.
Interessante teamkeuze.quote:
Ik had Wellens bij Scorito in mijn selectie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga echt een geniale dag hebben op Sportpools. Dumoulin, Wellens, Zakarin, Fuglsang, Valverde, Firsanov, Djoengols.
FAP FAP FAP.
en 11. Kruijswijk, lekker hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
1 Wellens
2 Fuglsang
3 Zakarin
4 Dumoulin
5 Siutsou
6 Pozzovivo
7 Chaves
8 Uran
9 Majka
10 Valverde
2,3,4,7,10. Jeetje
Vogelzang redt mijn CM, Nibali en Landal faalden hard.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:42 schreef Slobeend het volgende:
Heh bah geen Vogelzang, Uran, Majka en Pozzo in CM en Scorito.
zoals ik met Wellens en Fuglsang had dusquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had Wellens bij Scorito in mijn selectie.
Maar.
A. Niet opgesteld
B. Niet opgesteld
''Vogelzang redt mijn CM'' valt toch ook weer mee.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vogelzang redt mijn CM, Nibali en Landal faalden hard.
Ik heb Landa erin gegooid voor die dronken Rus. Dat was ook weer een topidee. Maar soit, patat. Ik mag niet klagen vandaag.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brambilla, Preidler en Ulissi.
Ik dank ze.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga echt een geniale dag hebben op Sportpools. Dumoulin, Wellens, Zakarin, Fuglsang, Valverde, Firsanov, Djoengols.
FAP FAP FAP.
Kangert slingert de brommer in de laatste week wel weer aan. Hoop ik althans, want ik heb hem ook ipv Fuglsang. En Wellens dus niet opgesteld.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:51 schreef hhh38 het volgende:
Kangert in plaats van Fuglsang of Kruijswijk kiezen op Scorito is de grootste fout van m'n leven.
In m'n totale selectie that is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |