quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:51 schreef Slobeend het volgende:
Op het laatste moment Simon gewisseld voor Goncalves
twitter:
Wat een vervelende betweterquote:
Rojasgenotquote:Op vrijdag 4 september 2015 17:48 schreef Mani89 het volgende:
En dan krijgen die klapharken die voor deze etappe sprinters hebben opgesteld alsnog gelijk. Zelfs met een ontsnapping. IK KAP ER MEE.
Kijkende naar het dagklassement wil ik ook deze jongen hartelijk feliciteren:quote:
Wow.quote:Op maandag 7 september 2015 19:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kijkende naar het dagklassement wil ik ook deze jongen hartelijk feliciteren:
[ afbeelding ]
De duistere paarden strategie van mezelf is ook goed uitgepakt vandaag, ik ga dat na de tijdrit elke dag doen.quote:Op maandag 7 september 2015 19:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wow.
De Buffels van Medellin raken op stoom.
Dit was een goede dag voor onze subleague.quote:Op maandag 7 september 2015 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De duistere paarden strategie van mezelf is ook goed uitgepakt vandaag, ik ga dat na de tijdrit elke dag doen.
quote:
Ik droomde vannacht over D'n John die į la Froome wegreed van Aru op de slotklim.quote:Op maandag 7 september 2015 19:29 schreef Mani89 het volgende:
Nee ik gaf Degenkolb en Sbragli geen grote kans vandaag.
Even tot de orde roepen.
[..]
Jij zou niet durven liegen tegen ons.quote:Op maandag 7 september 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik droomde vannacht over D'n John die į la Froome wegreed van Aru op de slotklim.
Ik zal niet zeggen dat ik het gewoon vergat aan te passen.
Duidelijk dat mijn opmars hier grotendeels verantwoordelijk voor is. Derhalve verwacht ik bedank DM's van iedereen.quote:Op maandag 7 september 2015 19:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit was een goede dag voor onze subleague.
[ afbeelding ]
Eindelijk een keer dagwinnaar geworden.quote:Op zondag 13 september 2015 20:41 schreef baggerbaas het volgende:
Vandaag 34 dagwinnaars bij Cyclingmaster
Bedankt, ik ben toch nog 5de geworden in het all-time klassement, kan alleen nog geen prachtige gouden ster achter mijn naam ontdekken.quote:Op zondag 13 september 2015 20:54 schreef Slobeend het volgende:
Dat jullie allemaal Maes hadden...
Gefeliciteerd Mani en Wimderon
Het is mij ook gelukt, dit bandje neem ik mee jongens.quote:Op zondag 13 september 2015 20:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Eindelijk een keer dagwinnaar geworden.
15e toch?quote:Op zondag 13 september 2015 20:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt, ik ben toch nog 5de geworden in het all-time klassement, kan alleen nog geen prachtige gouden ster achter mijn naam ontdekken.
Oh ja nu zie ik hem, het is het klassement van alle 3 de rondes bij elkaar.quote:Op zondag 13 september 2015 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is mij ook gelukt, dit bandje neem ik mee jongens.
[..]
15e toch?
[ afbeelding ]
Oh nou, van harte!quote:Op zondag 13 september 2015 21:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh ja nu zie ik hem, het is het klassement van alle 3 de rondes bij elkaar.
http://www.cyclingmaster.nl/eeuwrank.php
FC Escarabajos is 13de geworden in het rode lantaarn klassement, en daar mag ook wel voor geklapt worden!quote:Op zondag 13 september 2015 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh nou, van harte!
Maar is dat wel realistisch? Voor mijn zijn Stijn en Cavaliers de topfavorieten.
De nummer laatst zal wel alleen opgevoerde Iraniėrs hebben opgesteld ofzo.quote:Op zondag 13 september 2015 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
FC Escarabajos is 13de geworden in het rode lantaarn klassement, en daar mag ook wel voor geklapt worden!
Lach zoveel jullie willen.... One day, man.quote:Op zondag 13 september 2015 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
FC Escarabajos is 13de geworden in het rode lantaarn klassement, en daar mag ook wel voor geklapt worden!
Jongen, binnenkort wordt er weer een blik opengetrokken en stel ik vroeg of laat een ploeg samen die al die kutpoultjes van jullie domineert. Op elk terrein.quote:Op zondag 13 september 2015 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De nummer laatst zal wel alleen opgevoerde Iraniėrs hebben opgesteld ofzo.
Het was de bedoeling dat je elke dag andere renners opstelt, waarom had jij Duque niet vandaag?quote:Op zondag 13 september 2015 21:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jongen, binnenkort wordt er weer een blik opengetrokken en stel ik vroeg of laat een ploeg samen die al die kutpoultjes van jullie domineert. Op elk terrein.
Omdat 'ie er niks van kan.quote:Op maandag 14 september 2015 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat je elke dag andere renners opstelt, waarom had jij Duque niet vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |