Mijn start bij Scorito is ook beter dan ooit. Maar zal later wel wegzakken door ontbreken van Froome.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:13 schreef Mani89 het volgende:
Gelukkig had ik uiteindelijk toch Peto in mijn CM team gedaan omdat ik geen goede 9de renner meer kon vinden. En ik heb eindelijk eens een redelijke start bij Scorito na die flop Giro en Tour.
Dan ga ik samen met jou hopen dat Froome instort. Hup Sergio!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Mijn start bij Scorito is ook beter dan ooit. Maar zal later wel wegzakken door ontbreken van Froome.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:49 schreef wimderon het volgende:
Flopshowopstelling vandaag. Bouhanni en Degenkolb opstellen en Quintana, Majka en Pozzovivo op het bankje gelaten.
De vrienden van Hans gaan je inhalen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kom je halen!
En dan had ik nog namen als Henao en de Pozz op de bank! En Sagan kopman ipv Valverde.
Plus:
[ afbeelding ]
Ook hier #terechtbovenaan
Niet laatste staan met elke dag niemand opgesteldquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Plus:
[ afbeelding ]
Colombiaantjes blijken slechter dan nietsquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:03 schreef wimderon het volgende:
[..]
Niet laatste staan met elke dag niemand opgesteld
Dat kan ik niet uitsluiten.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De vrienden van Hans gaan je inhalen.
Watquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:06 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb bij cyclingmaster een gokje genomen met Dani Moreno vandaag. #fingerscrossed
De Buffels van Medellin zijn nog niet echt in gang geschoten zie ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kom je halen!
En dan had ik nog namen als Henao en de Pozz op de bank! En Sagan kopman ipv Valverde.
Plus:
[ afbeelding ]
Het is je gegund Slob.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:06 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb bij cyclingmaster een gokje genomen met Dani Moreno vandaag. #fingerscrossed
Als die wint eis ik van Thijs Zonneveld dat hij jouw zijn boekje stuurt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:06 schreef Slobeend het volgende:
Onze dagen moeten nog komen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Buffels van Medellin zijn nog niet echt in gang geschoten zie ik.
In de bergen gaan zijn als ploegentijdrit omhoog, zetten ze iedereen op een halfuur, iedereen uit koers en dan winnen de Colombiaantjes alle resterende etappesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Buffels van Medellin zijn nog niet echt in gang geschoten zie ik.
quote:
Nu ben ik wel helemaal hype jongens.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de bergen gaan zijn als ploegentijdrit omhoog, zetten ze iedereen op een halfuur, iedereen uit koers en dan winnen de Colombiaantjes alle resterende etappes
#Droomscenario
Misschien als je er een lekker cidertje bij doet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:12 schreef Mani89 het volgende:
Heeft iemand nog interesse in een Giant-Alpecin DVD?
Ik ken toevallig een goede leverancier dus dat kan zeker geregeld worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien als je er een lekker cidertje bij doet.
Nou jongens en meisjes, dat is niet zo leuk. Maar gelukkig is Madrid nog heel ver.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ewan niet bij cyclingmaster
Gelukkig wel gewoon eerste bij Scorito in de FOK! poule en algemeen de top100 binnen gedrongen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou jongens en meisjes, dat is niet zo leuk. Maar gelukkig is Madrid nog heel ver.
#jellyquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig wel gewoon eerste bij Scorito in de FOK! poule en algemeen de top100 binnen gedrongen.
Als ik straks in de bergetappes ook nog eens Rodolfo Torres op ga stellen kan de zege mij niet meer ontgaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
#jelly
Ik heb Sagan weer eens onderschat.
Zozo, dat zijn een hoop zwarte paardjes. Veel succes!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Naam renner Ploeg Waarde
Alejandro Valverde Movistar Team 4.855.344
Joaquim Rodríguez Team Katusha 4.506.290
Daniel Moreno Team Katusha 3.984.395
Daniel Martin Team Cannondale - Garmin 3.365.197
José Gonçalves Caja Rural - Seguros RGA 1.299.006
Alessandro De Marchi BMC Racing Team 1.221.760
Rubén Plaza Molina Lampre - Merida 1.221.760
Romain Hardy Cofidis, Solutions Crédits 938.006
Pello Bilbao Caja Rural - Seguros RGA 814.506
Verdomme wat is dit nou weer, moet ik dan alleen de eer van ons forum hooghouden?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Helaas had ik geen tijd meer om cyclingmaster aan te passen, maar goed: Stijn toont aan dat je ook aan de top van de piramide kan staan als je een dagje gemist hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |