Ik denk dat ik geprobeerd heb om twee keer Greipel te selecteren, maar ach het was gelukkig wel een volledig team.quote:
Die wceendt zet zichzelf ook de hele tijd voor lul in topics over pouletjes. De cirkel is rond.quote:
Jij hebt veel aanvallers in je teamquote:Op donderdag 12 mei 2016 09:47 schreef franklop het volgende:
Vandaag Scorito;
Valverde*
Nibali
Betancur
Dumoulin
Ullisi
Landa
Scarponi
Amador
De Marchi
#winning
quote:Op donderdag 12 mei 2016 09:30 schreef Bugno het volgende:
Na de 1,2,4 en 5 van gisteren opgerukt naar p11 algemeen bij Sportpools. Ik ben een ziener
Ik zou dat Colombiaantje kort houden. Dus val Krachtwijk afquote:Op donderdag 12 mei 2016 11:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bij scorito twijfel ik tussen Firsanov, Chaves, Kruijswijk en Jungels. Eentje moet weg.
Het is Firsanov geworden. Als hij top-5 rijdt ben ik redelijk mad.quote:Op donderdag 12 mei 2016 12:41 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik zou dat Colombiaantje kort houden. Dus val Krachtwijk af
Jammer dat mijn sprinters gister faalde anders had ik nu ook ergens in de top 20 gestaan. Maar we zijn lekker bezig ja.quote:Op donderdag 12 mei 2016 11:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..].
We staan 13e als subleague, als we dat vasthouden is het de beste prestatie ooit (tot nu toe beste prestatie in 42 deelnames is 17e. Daarbij moet opgemerkt worden dat we vaak met minder dan vijf meededen).
Wie is je geheime wapen? Ik gok de kleine banaan, of Mareczkoquote:Op donderdag 12 mei 2016 13:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jammer dat mijn sprinters gister faalde anders had ik nu ook ergens in de top 20 gestaan. Maar we zijn lekker bezig ja.
Je hebt goed geraden. Maar dat is dus een flop geworden. Mijn kluns is Mezgec, dat was eigenlijk een no-brainer maar nu ik er over nadenk bestaat er een goede kans dat hij ergens in een bergrit buiten tijd binnen komt.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wie is je geheime wapen? Ik gok de kleine banaan, of Mareczko
Mezgec gaat gewoon uitrijden lijkt me. Maar hij gaat wel sprinten zodra Ewan afgestapt is.quote:Op donderdag 12 mei 2016 13:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt goed geraden. Maar dat is dus een flop geworden. Mijn kluns is Mezgec, dat was eigenlijk een no-brainer maar nu ik er over nadenk bestaat er een goede kans dat hij ergens in een bergrit buiten tijd binnen komt.
Gelukkig is hij al een hele tijd in erbarmelijke vorm dus veel strafpunten verwacht ik niet.quote:Op donderdag 12 mei 2016 15:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
Mezgec gaat gewoon uitrijden lijkt me. Maar hij gaat wel sprinten zodra Ewan afgestapt is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |