Als je naar Orica gaat omdat je dan de kasseienkoersen mag rijden en verder het handje van Ewan vast moet houden ben je ook niet helemaal goed bij je appel natuurlijk.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Gelukkig is hij al een hele tijd in erbarmelijke vorm dus veel strafpunten verwacht ik niet.
Terwijl je automatisch promotie maakt wanneer Kittel vertrekt bij Zjaaijant. Wat een ei.quote:Op donderdag 12 mei 2016 16:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als je naar Orica gaat omdat je dan de kasseienkoersen mag rijden en verder het handje van Ewan vast moet houden ben je ook niet helemaal goed bij je appel natuurlijk.
uit scorito gehaald ookquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:15 schreef Aguero het volgende:
Fuglsang op het laatst uit mijn Cyclingmaster gehaald.
Interessante teamkeuze.quote:
Ik had Wellens bij Scorito in mijn selectie.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga echt een geniale dag hebben op Sportpools. Dumoulin, Wellens, Zakarin, Fuglsang, Valverde, Firsanov, Djoengols.
FAP FAP FAP.
en 11. Kruijswijk, lekker hoor.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
1 Wellens
2 Fuglsang
3 Zakarin
4 Dumoulin
5 Siutsou
6 Pozzovivo
7 Chaves
8 Uran
9 Majka
10 Valverde
2,3,4,7,10. Jeetje
Vogelzang redt mijn CM, Nibali en Landal faalden hard.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:42 schreef Slobeend het volgende:
Heh bah geen Vogelzang, Uran, Majka en Pozzo in CM en Scorito.
zoals ik met Wellens en Fuglsang had dusquote:Op donderdag 12 mei 2016 17:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik had Wellens bij Scorito in mijn selectie.
Maar.
A. Niet opgesteld
B. Niet opgesteld
''Vogelzang redt mijn CM'' valt toch ook weer mee.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vogelzang redt mijn CM, Nibali en Landal faalden hard.
Ik heb Landa erin gegooid voor die dronken Rus. Dat was ook weer een topidee. Maar soit, patat. Ik mag niet klagen vandaag.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Brambilla, Preidler en Ulissi.
Ik dank ze.
quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:41 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga echt een geniale dag hebben op Sportpools. Dumoulin, Wellens, Zakarin, Fuglsang, Valverde, Firsanov, Djoengols.
FAP FAP FAP.
Kangert slingert de brommer in de laatste week wel weer aan. Hoop ik althans, want ik heb hem ook ipv Fuglsang. En Wellens dus niet opgesteld.quote:Op donderdag 12 mei 2016 17:51 schreef hhh38 het volgende:
Kangert in plaats van Fuglsang of Kruijswijk kiezen op Scorito is de grootste fout van m'n leven.
In m'n totale selectie that is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |