De nummer laatst zal wel alleen opgevoerde Iraniërs hebben opgesteld ofzo.quote:Op zondag 13 september 2015 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
FC Escarabajos is 13de geworden in het rode lantaarn klassement, en daar mag ook wel voor geklapt worden!
Lach zoveel jullie willen.... One day, man.quote:Op zondag 13 september 2015 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
FC Escarabajos is 13de geworden in het rode lantaarn klassement, en daar mag ook wel voor geklapt worden!
Jongen, binnenkort wordt er weer een blik opengetrokken en stel ik vroeg of laat een ploeg samen die al die kutpoultjes van jullie domineert. Op elk terrein.quote:Op zondag 13 september 2015 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De nummer laatst zal wel alleen opgevoerde Iraniërs hebben opgesteld ofzo.
Het was de bedoeling dat je elke dag andere renners opstelt, waarom had jij Duque niet vandaag?quote:Op zondag 13 september 2015 21:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jongen, binnenkort wordt er weer een blik opengetrokken en stel ik vroeg of laat een ploeg samen die al die kutpoultjes van jullie domineert. Op elk terrein.
Omdat 'ie er niks van kan.quote:Op maandag 14 september 2015 00:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was de bedoeling dat je elke dag andere renners opstelt, waarom had jij Duque niet vandaag?
Jouw wielerkennis laat je nog wel eens in de steek.quote:Op maandag 14 september 2015 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat hij pech had.
Dat valt reuze mee.quote:Op maandag 14 september 2015 16:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jouw wielerkennis laat je nog wel eens in de steek.
Een echte winnaar ligt niet wakker van een dagzege, die gaan alleen voor het hoogste: eindwinst. En misschien kun jij nog even openbaren hoevaak jij die gewonnen hebt?quote:Op maandag 14 september 2015 16:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie was er nou 1 van de 34 winnaars van het dagklassement gisteren, jij of ik?
Nou, met scorito heb ik een keer een prachtig boek met Tour trivia vragen gewonnen en mijn tourcoach een keer een stuurlint voor mijn racefiets.quote:Op maandag 14 september 2015 16:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een echte winnaar ligt niet wakker van een dagzege, die gaan alleen voor het hoogste: eindwinst. En misschien kun jij nog even openbaren hoevaak jij die gewonnen hebt?
Ik ben in 2 dagen 100 plekken gestegen. Wat heeft de rest dan allemaal uitgespookt joh? Koffieplanter? Ajacied422?quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:20 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet echter beter jongons.
Ik weet niet of ik kan joinen aangezien het al begonnen is, maar sta 13e dus probeer het zo wel even.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:20 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Dit moet echter beter jongons.
Iets meer respect voor mijn succesnummer in de Tour.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben in 2 dagen 100 plekken gestegen. Wat heeft de rest dan allemaal uitgespookt joh? Koffieplanter? Ajacied422?
bananito is het paswoord.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik kan joinen aangezien het al begonnen is, maar sta 13e dus probeer het zo wel even.
En we staan gelijk 10de in het klassement. Hartelijk dank!quote:
Martinez'90 pakt ze allemaal in.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Nu we de bergen in gaan kan ik weer veel Colombianen opstellen. De eindsprint is nu al ingezet.
Fuglsang gaat er sowieso in.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Verwachten jullie iets van Uran Uran of een Fuglsang?
Het leek me een nogal overbodige vraag wie de Russische joker is.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zal wel weer 40e eindigen.
Of buiten tijd.
Hij heeft duidelijk nog wat begeleiding nodig.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het leek me een nogal overbodige vraag wie de Russische joker is.
44 JoseBeenN1Fan 56.542.203 -26quote:
Ik zie een trend.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
JoseBeenN1Fan -26
BackstreetBoysN1Fan +57
Jet from this thread.
Nouja, het was voor jou überhaupt onmogelijk om nog verder af te zakken op de ranglijst.quote:
Jij stelt Greipel niet op in een sprintetappe.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nouja, het was voor jou überhaupt onmogelijk om nog verder af te zakken op de ranglijst.
Jij stelt Arndt op.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij stelt Greipel niet op in een sprintetappe.
Jij stelt Pelucchi op.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij stelt Greipel niet op in een sprintetappe.
Dit had niemand kunnen voorspellen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
66ArndtNikiasTeam Giant - Alpecin 0:23
Dat had ik voorzien, ik heb hem daarom ook niet opgesteld.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:49 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vandaag netjes 193e van de 193 in een sprintetappe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |