Nee.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:42 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga ook een systeem invoeren dat de persoon die laatste eindigt (Cavaliers) vanaf nu degradeert uit de FOK! Subleage naar de Voetbalzone Forum Subleague.
Je zal anders nog een zware kluif hebben aan wimderon.quote:
Wie zullen we figuurlijk kruisigen? Wimderon of Cavaliers?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dit echt dieptriest. Ik ga iedereen in deze subpoule een brief sturen, ik verwacht beterschap in de Giro van 2016.
[ afbeelding ]
Ik zou Cavaliers nooit iets kunnen aandoen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zullen we figuurlijk kruisigen? Wimderon of Cavaliers?
Stelletje faalhazen, ik doe ook eens niet mee en dan krijg je dit meteenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:40 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dit echt dieptriest. Ik ga iedereen in deze subpoule een brief sturen, ik verwacht beterschap in de Giro van 2016.
[ afbeelding ]
Wat had je nou uiteindelijk gewonnen bij Scorito?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:15 schreef Max23 het volgende:
[..]
Stelletje faalhazen, ik doe ook eens niet mee en dan krijg je dit meteen
Voor mijn 3e plaatst in het algemene klassement van de Giro kreeg ik het tourboek van Michael Boogerdquote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat had je nou uiteindelijk gewonnen bij Scorito?
Was het leuk om te lezen of heeft Boogerd geen schrijversgenen?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:25 schreef Max23 het volgende:
[..]
Voor mijn 3e plaatst in het algemene klassement van de Giro kreeg ik het tourboek van Michael Boogerd
Mwah het was op zich wel interessant. De helft van het boek was door een vrouw geschreven en de andere helft door Boogerd. Dat ging vooral over zijn bespiegelingen van alle etappes en over soort gelijke ervaringen die hij had meegemaakt. Op zich las het alsof ik het hem hoorde zeggen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was het leuk om te lezen of heeft Boogerd geen schrijversgenen?
Ja ik had het een beetje laat gemaakt vannacht!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Verdomme wat is dit nou weer, moet ik dan alleen de eer van ons forum hooghouden?
Dat is ook belangrijk natuurlijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja ik had het een beetje laat gemaakt vannacht!
Heel belangrijk, gelukkig had ik van tevoren al mijn Scorito geregeld dus daar ga ik nu vol voor.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is ook belangrijk natuurlijk.
Nu kan je lekker ongegeneerd veel dark horses opstellen bij CM.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heel belangrijk, gelukkig had ik van tevoren al mijn Scorito geregeld dus daar ga ik nu vol voor.
Misschien een team met alleen maar Colombiaantjes?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nu kan je lekker ongegeneerd veel dark horses opstellen bij CM.
Gelukkig staan we al stijf laatste in het subpoule klassement.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien een team met alleen maar Colombiaantjes?
Netjes inderdaad.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:23 schreef Mani89 het volgende:
Je dark horse is 4de geworden Stijn.
Dat klimmetje schijnt te moeilijk te zijn voor sprinters!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:30 schreef Mani89 het volgende:
Interessant dagje vandaag, redden ze het wel, of redden ze het niet.
Ik zeg alvast: Hup Valverde!
Ik vind jouw team heel leuk! Dit kan een dag worden om te scoren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat klimmetje schijnt te moeilijk te zijn voor sprinters!
We staan nog steeds 400k achter op de een na slechtste poule. Zet hem op!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:35 schreef Cavaliers het volgende:
Ik sta niet langer laatste. Ik lach jullie allemaal uit.
Komt in orde. De comeback is on!quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
We staan nog steeds 400k achter op de een na slechtste poule. Zet hem op!
Als alle sprinters er vandaag worden afgereden kan je zelfs nog een slag slaan.quote:
En mocht het alsnog fataal aflopen, denk ik gewoon terug aan de mooie vrijdag en nacht.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 13:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als alle sprinters er vandaag worden afgereden kan je zelfs nog een slag slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |