Dark horses dayquote:Op maandag 31 augustus 2015 12:50 schreef Mani89 het volgende:
Spannende dag voor cyclingmaster, ik heb opeens zo'n gevoel dat ik spectaculair ga falen.
In 2 dagen mezelf om zeep geholpen, waar moet ik nu nog voor leven.quote:Op maandag 31 augustus 2015 17:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Balen. En je stond nog wel 4e op de alltime-ranglijst!
Ik heb Landa en Moreno er op het laatste moment nog ingepleurd in mijn Scorito. Lekker man.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:19 schreef Aguero het volgende:
Waarom doet Moreno het zo goed in een serieuze bergetappe?
Netjes Slob, goed voor onze subpoule.quote:Op woensdag 2 september 2015 18:34 schreef Slobeend het volgende:
4e met Cyclingmaster vandaag, door LandaGod.
Ik heb ook een te krap team. Wilde in eerste instantie eens 18 renners proberen, vooral omdat ik in de tour een aantal renners nooit opstelde, nu heb ik nog geluk met m'n keuzes, maar het had niet veel gescheeld of ik had nog maar 10 renners over gehad. Verder ook Nibali, terwijl ik een switch naar Chaves en Landa overwoogquote:Op donderdag 3 september 2015 00:36 schreef Immerdebestebob het volgende:
Voorlopig een goede hand qua kopmannen. Helaas Nibali, een te krap team en een paar uitvallers. Volgende keer toch voor wat meer renners gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |