quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:58 schreef no1uknow het volgende:
stimorol moet gwn keer goed genomen worden
gaat die edgy-ness er een beetje af vermoed ik

Prima spits, geen idee wat ie eigenlijk in de quote heeft gezet. Zo te zien niks over Galatasarayquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij heeft nooit een 9 jarige geneukt pannekoek. En Hakan Sukur is een voetballer geweest.

Komt u maar. We hoeven geen regering te vormen. Open doos van Pandora maar, laat de comissie het aan het volk zien en horen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:05 schreef Questular het volgende:
een groot profeet zei ooit:
Haydi buyrun.Hükümet kurmaya da gerek yok.Açın Pandora'nın kutusunu,komisyon millete duyursun ve millet görsün.
Hakan Şükür

http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lrquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:14 schreef V1z0R het volgende:
Hoe vaak moet je eigenlijk een Turkin gedate hebben om die Mercedes te krijgen?

zie je, daarom is integratie zo belangrijk. Het begint bij taal. Beetje meer je best doen en ik had jullie begrepen. Meteen al die misveryanden de wereld uit. Zoals voetballers die minderjarige neuken bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij heeft nooit een 9 jarige geneukt pannekoek. En Hakan Sukur is een voetballer geweest.

Irl ben jij een jongen van 21 met een penis van 13 cm he?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
zie je, daarom is integratie zo belangrijk. Het begint bij taal. Beetje meer je best doen en ik had jullie begrepen. Meteen al die misveryanden de wereld uit. Zoals voetballers die minderjarige neuken bijvoorbeeld

quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:25 schreef stinkie het volgende:
Zoals profeten die minderjarige neuken bijvoorbeeld

ik ben christelijk opgevoed en ik definieer me niet als christen meer, jarenlang niet meerquote:

Je zei zelf dat je daar bezig mee wasquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:43 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ben christelijk opgevoed en ik definieer me niet als christen meer, jarenlang niet meer
als turks leren je bekeren betekent, volgens stimos logica bekeer je je dan ook tot de lutherse kerk als je duits leert, naar het hindoeisme als je oa hindu leert en tot het katholicisme als je frans/italiaans leert

ik heb ooit anderhalve/2 week meegedaan met kb als 'ondersteuning' en om te zien hoe dat wasquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je zei zelf dat je daar bezig mee wasEn mee ging vasten maar dat het o zo zwaar was?

Maar waarom doe je alsof ik iets verzin?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:49 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb ooit anderhalve/2 week meegedaan met kb als 'ondersteuning' en om te zien hoe dat was
ergeziektedom achteraf want het heeft me gains gekost

Gisteren hiit gedaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:50 schreef Beach het volgende:
[..]
we rollen haar wel weg
snap je
badum tss

ambipur en luchtverfrisserquote:

Hahah knew itquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:49 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb ooit anderhalve/2 week meegedaan met kb als 'ondersteuning' en om te zien hoe dat was
ergeziektedom achteraf want het heeft me gains gekost

1000000 EN AHAHHAHAHHHAHHAquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:53 schreef Beach het volgende:
[..]
ambipur en luchtverfrisser
en vast nog wel meer accounts

Wat is een kb?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahah knew it
Bekeren voor kb
En alsnog afgewezen

weet ik wel, ik ahd eigenlijk afgesproken met mezelf om niet te reageren op die twee borderlinersquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:02 schreef seto het volgende:
beach je hoeft je niet te verdedigen tegenover turken hoor

echt hequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:02 schreef seto het volgende:
beach je hoeft je niet te verdedigen tegenover turken hoor

Welke leugens? Je zei zelf dat je was bekeerd? Maar blijkbaar schaam je je er nu voor dus ik zal stoppen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:03 schreef Beach het volgende:
[..]
weet ik wel, ik ahd eigenlijk afgesproken met mezelf om niet te reageren op die twee borderliners
maar je moet wat als mensen leugens over je gaan verspreiden

LOLquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:12 schreef Awesome_ het volgende:
Dan kun je echt alles zijn op zo'n anoniem discussieforum he
echt alles gewoon
en dan kies je alsnog Turk
xD xD

is dat net zo erg als onthullen dat je manlet bent?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:12 schreef Awesome_ het volgende:
echt alles gewoon
xD xD

Dit uit jouw mondquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:11 schreef Sapstengel het volgende:
Kan die club niet gewoon terug naar KLB slowchat en daar kinderachtig zijn?

Ik weet nog dat Sap zijn best deed.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Sap is één van de weinige echte kwaliteitsusers hier. #teamsap

Topkekquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:12 schreef Awesome_ het volgende:
echt alles gewoon
xD xD

quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:12 schreef Awesome_ het volgende:
echt alles gewoon
xD xD

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad

quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:22 schreef Beach het volgende:
dima al naar de attack on titan film gekekenben hem nu aan het downloaden, thxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is het wat?
gravure models wtf, wel lekker
ik heb me voorgenomen om maar 1x pw te cummen, je cumt dan echt vanuit je hart vind ik
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2015 13:26:42 ]

Wtfquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ben hem nu aan het downloaden, thxis het wat?
ik heb me voorgenomen om maar 1x pw te cummen, je cumt dan echt vanuit je hart vind ik

wel aardig...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ben hem nu aan het downloaden, thxis het wat?

Je kan beter Joods worden. Dan kan je voor eeuwig de holocaust kaart trekken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Slavernij is allang voorbij maar er is nog genoeg white guilt om met dingen weg te komen. Je wordt geboren met episch ritmegevoel en 9/10 keer goede curves, en je bent bent exotisch zonder al te veel culturele issues.
Ja.
Ik ga me bekeren.

Was ik nog maar 21quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Irl ben jij een jongen van 21 met een penis van 13 cm he?

Hehehequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:24 schreef Dimachaerus het volgende:
je cumt dan echt vanuit je hart vind ik

Met slavernij verdween ook goed werknemersschap, helaasquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Slavernij is allang voorbij maar er is nog genoeg white guilt om met dingen weg te komen. Je wordt geboren met episch ritmegevoel en 9/10 keer goede curves, en je bent bent exotisch zonder al te veel culturele issues.
Ja.
Ik ga me bekeren.

Dat zou het op zich alleen al waard zijn voor de reacties van familie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Je kan beter Joods worden. Dan kan je voor eeuwig de holocaust kaart trekken.

Het lijkt mij niet fijn dat er naar jouw dingetje gewezen wordt om daarop gelach aan te horen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
Was ik nog maar 21
En met 13cm zouden een hoop pijnlijke situaties vermeden zijn nomsayin

Zeg dat je ontmaagd bent.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat zou het op zich alleen al waard zijn voor de reacties van familie.

Weet je heel, heel zeker dat jij nooit pocht met je Arische features, ossum?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:46 schreef Awesome_ het volgende:
Gewoon geen culturele kaart hoeven trekken maar gewoon op inhoud master race

bahquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:56 schreef Awesome_ het volgende:
Volgens mij was ik de etnische kameleon van dit topic hoor?[ afbeelding ]
Heb elke nationaliteit al zo'n beetje aangenomen hier.

je bent toch geen halfbloed he? Das net niksquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:56 schreef Awesome_ het volgende:

Net alsof jequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:56 schreef Awesome_ het volgende:

Dood door jou.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Net alsof je
Gezichtloos bent.

Ik ben zelfs liever een neger zonder ledematen dan Turk. Geen racisme overigens, gewoon een voorkeur.quote:

Gelijk heb je.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik ben zelfs liever een neger zonder ledematen dan Turk. Geen racisme overigens, gewoon een voorkeur.

nee ik zie m nog nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:33 schreef stinkie het volgende:
Hee Beach, al in de WA groep? Omdat je hier weer bent?

hequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:19 schreef Deuce92 het volgende:
Met de afwezigheid van een aantal mensen is het Turkentopic nu écht niets anders dan een befparty voor Stimorol en Che, met een hoop gejengel over Turkse politiek.

Nobody cares you Polish guyquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:19 schreef Deuce92 het volgende:
Met de afwezigheid van een aantal mensen is het Turkentopic nu écht niets anders dan een befparty voor Stimorol en Che, met een hoop gejengel over Turkse politiek.

Ga fietsen man, jij bent daar ook gewoon regular.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:19 schreef Deuce92 het volgende:

Het dichtstbijzijnde dat ze ook bij beffen kunnen komen dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:19 schreef Deuce92 het volgende:

En daarom kan ik er iets over zeggen, ja toch.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ga fietsen man, jij bent daar ook gewoon regular.

Jaloers dat jij Crip niet kan beffen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En daarom kan ik er iets over zeggen, ja toch.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |