quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:28 schreef VMSDKR het volgende:
Inb4 hij komt straks bij de vader, gaat zenuwachtig zitten en dan:WhehheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit heb je echt een jaar geleden ofzo ook al gepost (des te meer reden om te geloven dat je het vaker doet trouwens) en blijft nog altijd één van mn favoriete mental images.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:09 schreef Awesome_ het volgende:
heee deuce doe jij ook wel eens plassen en dan je voorhuidje zo naar de zijkant trekken als een ballon hahah??
Jij weet helemaal niets van mij, mijn achtergrond, mijn intenties of mijn daden. Dat je enigszins afstotend bent omdat niet iedereen een huisgeboren Aleviet is kan ik mij voorstellen, maar om iedereen onder Salafi te scharen is niet tolerant nog doordacht.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:25 schreef Stimorol- het volgende:
En dan die vraag: definieer moslim. Had dus gelijk. Bekeerling 1.0/Salafi.
Voor een Aleviet ben je anders aardig hypocriet. Haat tegenover "kazen" (zie je historie), disrespect voor je medemens en geen tolerantie voor andere religies en andersdenkenden. Je zou je eigen volk een dienst bewijzen door meer open te staan jegens anderen. Wie goed doet, goed ontmoet (hey Treaty of Sèvres).quote:
Het is jammer dat wij geen DM's mogen openbaren.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 09:59 schreef Stimorol- het volgende:
Omdat hij uit een ander cultuur komt en zich nog niet genoeg verdiept heeft in alles.
Zo, met deze post kan ik meteen de helft van min islambullshitbingo kaart afstrepenquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:42 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niets van mij, mijn achtergrond, mijn intenties of mijn daden. Dat je enigszins afstotend bent omdat niet iedereen een huisgeboren Aleviet is kan ik mij voorstellen, maar om iedereen onder Salafi te scharen is niet tolerant nog doordacht.
[..]
Voor een Aleviet ben je anders aardig hypocriet. Haat tegenover "kazen" (zie je historie), disrespect voor je medemens en geen tolerantie voor andere religies en andersdenkenden. Je zou je eigen volk een dienst bewijzen door meer open te staan jegens anderen. Wie goed doet, goed ontmoet (hey Treaty of Sèvres).
[..]
Het is jammer dat wij geen DM's mogen openbaren.
Iemand 6,5 jaar kennen en dan durf jij in gebrekkig transliteratie Turks de mismaakte şeytan uitspraak erbij te halen?
Nu we toch bezig zijn: "Joka toiselle kuoppaa kaivaa, se itse siihen lankeaa".
Ik vind grapjes leuk, maar het constante negatieve gevoel wat ik hier ontvang is voor mij nou niet echt hilarisch te noemen. Ben er een beetje klaar mee.
[ afbeelding ]
gewoon helemaal dichtknijpen en dan kijken hoe lang je kan pissen voor de pijn te erg doet toch? Iedereen doet dat wel een keerquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:38 schreef seto het volgende:
bijna elke man die niet besneden is heeft dat weleens gedaan hoor
net zoals bijna elke vrouw weleens een komkommer in haar kut heeft gestopt
En een Ray en een V1zor in 1 keer.quote:
Boos?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:42 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niets van mij, mijn achtergrond, mijn intenties of mijn daden. Dat je enigszins afstotend bent omdat niet iedereen een huisgeboren Aleviet is kan ik mij voorstellen, maar om iedereen onder Salafi te scharen is niet tolerant nog doordacht.
[..]
Voor een Aleviet ben je anders aardig hypocriet. Haat tegenover "kazen" (zie je historie), disrespect voor je medemens en geen tolerantie voor andere religies en andersdenkenden. Je zou je eigen volk een dienst bewijzen door meer open te staan jegens anderen. Wie goed doet, goed ontmoet (hey Treaty of Sèvres).
[..]
Het is jammer dat wij geen DM's mogen openbaren.
Iemand 6,5 jaar kennen en dan durf jij in gebrekkig transliteratie Turks de mismaakte şeytan uitspraak erbij te halen?
Nu we toch bezig zijn: "Joka toiselle kuoppaa kaivaa, se itse siihen lankeaa".
Ik vind grapjes leuk, maar het constante negatieve gevoel wat ik hier ontvang is voor mij nou niet echt hilarisch te noemen. Ben er een beetje klaar mee.
[ afbeelding ]
Door zo''n besneden pikkie? Terwijl d'r broer alles in de gaten houd?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:58 schreef no1uknow het volgende:
stimorol moet gwn keer goed genomen worden
gaat die edgy-ness er een beetje af vermoed ik
Die edgyness sliced right door mij heen. Zelden iemand zo edgy gezien.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:58 schreef no1uknow het volgende:
stimorol moet gwn keer goed genomen worden
gaat die edgy-ness er een beetje af vermoed ik
Was dat voor of na het neuken van een 9 jarige? En zat haar vader daar bijquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:05 schreef Questular het volgende:
een groot profeet zei ooit:
Haydi buyrun.Hükümet kurmaya da gerek yok.Açın Pandora'nın kutusunu,komisyon millete duyursun ve millet görsün.
Hakan Şükür
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:56 schreef stinkie het volgende:
Ik heb sinds afgelopen week een collega die weisman heet. Facial muscle spasms toe ie zich voorstelde
Nu kun je wel de hele dag door hey weissman zeggen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:56 schreef stinkie het volgende:
Ik heb sinds afgelopen week een collega die weisman heet. Facial muscle spasms toe ie zich voorstelde
Hij heeft nooit een 9 jarige geneukt pannekoek. En Hakan Sukur is een voetballer geweest.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:07 schreef stinkie het volgende:
[..]
Was dat voor of na het neuken van een 9 jarige? En zat haar vader daar bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |