Wtfquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ben hem nu aan het downloaden, thxis het wat?
gravure models wtf, wel lekker
ik heb me voorgenomen om maar 1x pw te cummen, je cumt dan echt vanuit je hart vind ik
wel aardig...quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ben hem nu aan het downloaden, thxis het wat?
gravure models wtf, wel lekker
ik heb me voorgenomen om maar 1x pw te cummen, je cumt dan echt vanuit je hart vind ik
Je kan beter Joods worden. Dan kan je voor eeuwig de holocaust kaart trekken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Slavernij is allang voorbij maar er is nog genoeg white guilt om met dingen weg te komen. Je wordt geboren met episch ritmegevoel en 9/10 keer goede curves, en je bent bent exotisch zonder al te veel culturele issues.
Ja.
Ik ga me bekeren.
Was ik nog maar 21quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Irl ben jij een jongen van 21 met een penis van 13 cm he?
Hehehequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:24 schreef Dimachaerus het volgende:
je cumt dan echt vanuit je hart vind ik
Met slavernij verdween ook goed werknemersschap, helaasquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Slavernij is allang voorbij maar er is nog genoeg white guilt om met dingen weg te komen. Je wordt geboren met episch ritmegevoel en 9/10 keer goede curves, en je bent bent exotisch zonder al te veel culturele issues.
Ja.
Ik ga me bekeren.
Dat zou het op zich alleen al waard zijn voor de reacties van familie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:36 schreef Beach het volgende:
[..]
Je kan beter Joods worden. Dan kan je voor eeuwig de holocaust kaart trekken.
Het lijkt mij niet fijn dat er naar jouw dingetje gewezen wordt om daarop gelach aan te horen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:37 schreef stinkie het volgende:
[..]
Was ik nog maar 21
En met 13cm zouden een hoop pijnlijke situaties vermeden zijn nomsayin
Zeg dat je ontmaagd bent.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat zou het op zich alleen al waard zijn voor de reacties van familie.
Weet je heel, heel zeker dat jij nooit pocht met je Arische features, ossum?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:46 schreef Awesome_ het volgende:
Gewoon geen culturele kaart hoeven trekken maar gewoon op inhoud master race
bahquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:56 schreef Awesome_ het volgende:
Volgens mij was ik de etnische kameleon van dit topic hoor?[ afbeelding ]
Heb elke nationaliteit al zo'n beetje aangenomen hier.
je bent toch geen halfbloed he? Das net niksquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:56 schreef Awesome_ het volgende:
Net alsof jequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:56 schreef Awesome_ het volgende:
Dood door jou.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Net alsof je
Gezichtloos bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |