Ik ben zelfs liever een neger zonder ledematen dan Turk. Geen racisme overigens, gewoon een voorkeur.quote:
Gelijk heb je.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:57 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik ben zelfs liever een neger zonder ledematen dan Turk. Geen racisme overigens, gewoon een voorkeur.
nee ik zie m nog nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:33 schreef stinkie het volgende:
Hee Beach, al in de WA groep? Omdat je hier weer bent?
hequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:19 schreef Deuce92 het volgende:
Met de afwezigheid van een aantal mensen is het Turkentopic nu écht niets anders dan een befparty voor Stimorol en Che, met een hoop gejengel over Turkse politiek.
Nobody cares you Polish guyquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:19 schreef Deuce92 het volgende:
Met de afwezigheid van een aantal mensen is het Turkentopic nu écht niets anders dan een befparty voor Stimorol en Che, met een hoop gejengel over Turkse politiek.
Ga fietsen man, jij bent daar ook gewoon regular.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:19 schreef Deuce92 het volgende:
Het dichtstbijzijnde dat ze ook bij beffen kunnen komen dusquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:19 schreef Deuce92 het volgende:
En daarom kan ik er iets over zeggen, ja toch.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 15:50 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ga fietsen man, jij bent daar ook gewoon regular.
Jaloers dat jij Crip niet kan beffen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 16:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En daarom kan ik er iets over zeggen, ja toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |