Hahah knew itquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:49 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb ooit anderhalve/2 week meegedaan met kb als 'ondersteuning' en om te zien hoe dat was
ergeziektedom achteraf want het heeft me gains gekost
1000000 EN AHAHHAHAHHHAHHAquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:53 schreef Beach het volgende:
[..]
ambipur en luchtverfrisser
en vast nog wel meer accounts
Wat is een kb?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahah knew it
Bekeren voor kb
En alsnog afgewezen
weet ik wel, ik ahd eigenlijk afgesproken met mezelf om niet te reageren op die twee borderlinersquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:02 schreef seto het volgende:
beach je hoeft je niet te verdedigen tegenover turken hoor
echt hequote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:02 schreef seto het volgende:
beach je hoeft je niet te verdedigen tegenover turken hoor
Welke leugens? Je zei zelf dat je was bekeerd? Maar blijkbaar schaam je je er nu voor dus ik zal stoppen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:03 schreef Beach het volgende:
[..]
weet ik wel, ik ahd eigenlijk afgesproken met mezelf om niet te reageren op die twee borderliners
maar je moet wat als mensen leugens over je gaan verspreiden
LOLquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:12 schreef Awesome_ het volgende:
Dan kun je echt alles zijn op zo'n anoniem discussieforum he
echt alles gewoon
en dan kies je alsnog Turk
xD xD
is dat net zo erg als onthullen dat je manlet bent?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:12 schreef Awesome_ het volgende:
echt alles gewoon
xD xD
Dit uit jouw mondquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:11 schreef Sapstengel het volgende:
Kan die club niet gewoon terug naar KLB slowchat en daar kinderachtig zijn?
Ik weet nog dat Sap zijn best deed.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:18 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Sap is één van de weinige echte kwaliteitsusers hier. #teamsap
Topkekquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:12 schreef Awesome_ het volgende:
echt alles gewoon
xD xD
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:12 schreef Awesome_ het volgende:
echt alles gewoon
xD xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:22 schreef Beach het volgende:
dima al naar de attack on titan film gekekenben hem nu aan het downloaden, thxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is het wat?
gravure models wtf, wel lekker
ik heb me voorgenomen om maar 1x pw te cummen, je cumt dan echt vanuit je hart vind ik
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2015 13:26:42 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |