quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 11:58 schreef no1uknow het volgende:
stimorol moet gwn keer goed genomen worden
gaat die edgy-ness er een beetje af vermoed ik
Prima spits, geen idee wat ie eigenlijk in de quote heeft gezet. Zo te zien niks over Galatasarayquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij heeft nooit een 9 jarige geneukt pannekoek. En Hakan Sukur is een voetballer geweest.
Komt u maar. We hoeven geen regering te vormen. Open doos van Pandora maar, laat de comissie het aan het volk zien en horen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:05 schreef Questular het volgende:
een groot profeet zei ooit:
Haydi buyrun.Hükümet kurmaya da gerek yok.Açın Pandora'nın kutusunu,komisyon millete duyursun ve millet görsün.
Hakan Şükür
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lrquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:14 schreef V1z0R het volgende:
Hoe vaak moet je eigenlijk een Turkin gedate hebben om die Mercedes te krijgen?
zie je, daarom is integratie zo belangrijk. Het begint bij taal. Beetje meer je best doen en ik had jullie begrepen. Meteen al die misveryanden de wereld uit. Zoals voetballers die minderjarige neuken bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:14 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij heeft nooit een 9 jarige geneukt pannekoek. En Hakan Sukur is een voetballer geweest.
Irl ben jij een jongen van 21 met een penis van 13 cm he?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
zie je, daarom is integratie zo belangrijk. Het begint bij taal. Beetje meer je best doen en ik had jullie begrepen. Meteen al die misveryanden de wereld uit. Zoals voetballers die minderjarige neuken bijvoorbeeld
quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:25 schreef stinkie het volgende:
Zoals profeten die minderjarige neuken bijvoorbeeld
ik ben christelijk opgevoed en ik definieer me niet als christen meer, jarenlang niet meerquote:
Je zei zelf dat je daar bezig mee wasquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:43 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ben christelijk opgevoed en ik definieer me niet als christen meer, jarenlang niet meer
als turks leren je bekeren betekent, volgens stimos logica bekeer je je dan ook tot de lutherse kerk als je duits leert, naar het hindoeisme als je oa hindu leert en tot het katholicisme als je frans/italiaans leert
ik heb ooit anderhalve/2 week meegedaan met kb als 'ondersteuning' en om te zien hoe dat wasquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:46 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je zei zelf dat je daar bezig mee wasEn mee ging vasten maar dat het o zo zwaar was?
Maar waarom doe je alsof ik iets verzin?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:49 schreef Beach het volgende:
[..]
ik heb ooit anderhalve/2 week meegedaan met kb als 'ondersteuning' en om te zien hoe dat was
ergeziektedom achteraf want het heeft me gains gekost
Gisteren hiit gedaan.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:50 schreef Beach het volgende:
[..]
we rollen haar wel weg
snap je
badum tss
ambipur en luchtverfrisserquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |