Dan zou je denken dat die fan snugger genoeg is om te merken dat het geen zin heeft.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:52 schreef Mark het volgende:
Ze hoeft het niet zelf te zijn, kan ook een fan zijn
Nou dr cupmaat is niet laagquote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:52 schreef delano.888 het volgende:
Nu allemaal op esmee stemmen? Ze staat zo zielig laag..
heb Mark er al voor op zn kop gegevenquote:
Ik zou die Esmee Docx wel doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:50 schreef Luxuria het volgende:
Wow die Merel is er inderdaad ook veel verloren, dit ga je zeker winnen!
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:59 schreef theDutcher het volgende:
Op de valreep nog twee (legale) stemmen van mij. Spannend!
Ach jammer, de stemming zat er net zo goed inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:01 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ach jammer, de stemming zat er net zo goed inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
lol blijft het lekker nog even spannend voor jouquote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Fuck, gesloten en je kan de stand niet zien!!
Ik denk dat we dat allemaal wel willenquote:
SuperTofquote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb beloofd dat ook te doen.
En als ik niet win, ga ik 25 September toch naar de Efteling, maak ik dan wel een trip report.
Ik zie hoop en vertrouwenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:02 schreef Mickytjuh het volgende:
En dan nu, een foto van mijn oog.
[ afbeelding ]
quote:
Als ik dat eens wist...quote:
Even stuiterenquote:
Je mag ook mijn huis opruimen en mijn keuken poetsen als je iets zoekt om de tijd door te komenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik moet denk ik naar de dokter.
Ik ben het huis aan het opruimen, keuken aan het poetsen... Dat was niet de planning. Ik zou niks doen vandaag
excuus, u heeft gelijkquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:14 schreef Tinos85 het volgende:
Hè nieuw topic. Geen reeks?
Afwachten nu. Spannend.
Mag mijne ook op het lijstje?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:10 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je mag ook mijn huis opruimen en mijn keuken poetsen als je iets zoekt om de tijd door te komen
TS komt echt niet bij je zuigen voor die ene stemquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:26 schreef Fokker89 het volgende:
Ik moet nog stofzuigen, gaarne hulp van TS
Dan trek ik hem bij deze weer in.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:31 schreef Mark het volgende:
[..]
TS komt echt niet bij je zuigen voor die ene stem
JOEPIEJquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:35 schreef 44rdbei het volgende:
DEFINITIEVE UITSLAG PSYCHISCHE BEPERKING
Marieke Broekmeulen
496
Merel Groenewegen
454
Gilles Hendrickx
352
Mitchell Brands
218
Esmee Docx
147
Gefeliciteerd
Datquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:46 schreef Nizno het volgende:
Ik zie een stuiterballende ADHDer voor me
je hebt nog wel ff toch?quote:
Had ik ook nog op gestemdquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:47 schreef Nizno het volgende:
Abel en Jan zijn ook door als junior en senior! Helemaal mooi
je hebt nog tijd zat om haar zenuwachtig te makenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja wel, maar hey, we hebben samen gewonnen he.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Thanks!!!!
Ik ben allemaal stuitermuziek aan het draaien
dan moet je ook de kozijnen mee nemenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Kom je ruiten maar brengen, dan was ik ze wel.
JIPPIEJquote:Beste Marieke Broekmeulen,
Deze week was het erg spannend wie de Achtbaantester 2015 zou worden. Nu de stemmen zijn geteld, kan de winnaar bekend worden gemaakt! Wij van Uitmetkorting.nl willen jou van harte feliciteren met de overwinning. Jij bent de Achtbaantester 2015 geworden binnen jouw categorie.
Wat is jouw prijs?
Je hebt twee entreekaarten gewonnen voor zeven verschillende pretparken gewonnen. Dit zijn entreekaarten voor de volgende pretparken: de Efteling, Walibi Holland, Hellendoorn, Duinrell, Slagharen, Drievliet en Toverland.
Begin volgende week ontvang jij van ons persoonlijk een e-mail met daarin een gedetailleerd overzicht wat van jou wordt verwacht als achtbaantester. Daarbij ontvang je verdere informatie over het in ontvangst nemen van jouw prijs.
Voor nu willen we jou hartelijk bedanken voor jouw deelname en nogmaals feliciteren met de overwinning.
Met vriendelijke groet,
Redactie Uitmetkorting.nl
Gefeliciteerdquote:
Echt gaaf! De bevestiging!quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:48 schreef Mickytjuh het volgende:
Uh jaa ik zit hier wel te stuiteren ja!!!
Gefeliciteerd Marieke!quote:
ADHD stuitert ook al zonder die lading cafeïnequote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:25 schreef Basp1 het volgende:
Gefeliciteerd.
Mogen we omdat we nu gestemd hebben ook nog opdrachten geven.
Dat je bijvoorbeeld eerst 1 liter cola moet drinken voordat je in een bepaalde achtbaan gaat.
Het mag ook wel een andere liter vloeistof zijn. Het gaat om de aftereffects.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
ADHD stuitert ook al zonder die lading cafeïne
ah... ik had op beide gestemd...quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:47 schreef Nizno het volgende:
Abel en Jan zijn ook door als junior en senior! Helemaal mooi
Geniaal idee, maar ik ga het niet uitvoerenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:34 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het mag ook wel een andere liter vloeistof zijn. Het gaat om de aftereffects.
gewoon een lekkere dikke hamburger en een milkshake is een veel beter ideequote:Op donderdag 20 augustus 2015 15:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Geniaal idee, maar ik ga het niet uitvoeren
Milkshake mag ik niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon een lekkere dikke hamburger en een milkshake is een veel beter idee
zonde, dan maar waterquote:
hmmm.... nou ik hoef geen vette hap voor een druk ritje in welke achtbaan dan ook. Zelfs niet voor een driebaanquote:Maar met een grote friet saté saus achter mijn kiezen ga ik gewoon de achtbaan in hoor.
"Holle bolle Gijs saté saus" daar begint een dagje Efteling mee toch
Alleen bestaan die dingen niet meer onder die naam geloof ik.
De achtbaan gaat meestal wel goed, ooit in Movieworld Germany urenlang lekker fudge lopen kanen en bier drinken, alle achtbanen met plezier doorstaan, maar daarna in een simpele ronddraaiende grote schommel was er geen houden meer aanquote:Op donderdag 20 augustus 2015 16:26 schreef Nizno het volgende:
hmmm.... nou ik hoef geen vette hap voor een druk ritje in welke achtbaan dan ook. Zelfs niet voor een driebaan
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:09 schreef mitchelll0181 het volgende:
FOK! Yeah
Insert zonnebril smiley ( zit mobiel)
zet het eens in FBquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:44 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hey, jij!. Je naam is blauw. Regel is ff dat we makkelijk smileys kunnen invoeren via de mobile page.
Alstublieft hihi
Wat? Is aanklikken te moeilijk?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:44 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hey, jij!. Je naam is blauw. Regel is ff dat we makkelijk smileys kunnen invoeren via de mobile page.
Alstublieft hihi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
die zie ik ook niet in de mobiele layout.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:49 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat? Is aanklikken te moeilijk?
[ afbeelding ]
android hierquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:52 schreef delano.888 het volgende:
Beide iphone toevallig? Ik heb android.
Hmm, heel bijzonder dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
Gvd man, de heldquote:Op donderdag 20 augustus 2015 20:58 schreef Nizno het volgende:
ik zie bij instellingen in de mobiele layout iets staan.
boven aan op je naam klikken dan naar opties en daar emoticons op ja zetten en terug naar boven om op te slaan! (die laatste vergat ik eerst.
vrouwquote:
en dan nu ontopic voor ik meppen krijg van Markquote:
Technisch gezien.. FHF... Je zou promotie moeten krijgenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
en dan nu ontopic voor ik meppen krijg van Mark
kijk eens bij index wie er mods zijn in FHFquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:08 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Technisch gezien.. FHF... Je zou promotie moeten krijgen![]()
zie de FAQ van FHFquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:10 schreef mitchelll0181 het volgende:
K zit mobile.. Zie dat niet![]()
Tips ? Hahaha ok klaar.
Idd, nu echt OnTopicquote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:11 schreef delano.888 het volgende:
Oh lol ik zag het niet staan bij instellingen maar die instelling zie je dus alleen via mobiel. Hendig. Iedereen weer blij
omg! Ik zie dit nu pas. Gefeliciteerd, Mariekequote:
Dat hoor ik graag.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 21:59 schreef Mickytjuh het volgende:
Hey Nizno, je bent mijn reddende engeltje deze week hoor!
quote:Voorselectie uit zesduizend kandidaten
De testers werden gekozen na een voorselectie uit zesduizend kandidaten. Broekmeulen maakte volop promotie en wist onder andere het kritische FOK!-publiek voor haar te winnen.
Je hebt de topics gelezen waarin verteld wordt dat het slecht gaat met FOK!?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:43 schreef Nemephis het volgende:
Wat leuk, je wordt nog beroemd zo!
Kan FOK! niet in samenwerking met een webshop of zo een paar Go Pro camera's regelen om aan het achtbaan-karretje en Marieke en haar zus vast te maken voor gave video's?
Ja gezien. Hopelijk loopt het met een sisser af.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:26 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Je hebt de topics gelezen waarin verteld wordt dat het slecht gaat met FOK!?
Denk niet dat dat gaat lukken.
Maar dit is FHF, dus misschien willen FOK!ers haar een GoPro lenen voor de dag
Dit gaat niet om 1 dag hé, je kan niet 1 dag 7 parken af.. Bovendien kan Mickytjuh zich beter uitgebreid laten overrompelen door de achtbanen om er per achtbaan minimaal 3 keer in te gaan. En wellicht ligt er in combi met YT account en leuke fanatieke feedback indd wel een leuke toekomst in het verschiet. Als je ziet wat sommige gasten verdienen met YT video's over Minecraft.. Dan moet het vloggen over achtbanen en pretparken van Mickey's Thrillrides (naam komt zo in mij op) ook wel iets kunnen worden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 12:26 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Je hebt de topics gelezen waarin verteld wordt dat het slecht gaat met FOK!?
Denk niet dat dat gaat lukken.
Maar dit is FHF, dus misschien willen FOK!ers haar een GoPro lenen voor de dag
Tof!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:26 schreef Mickytjuh het volgende:
Nu zelfs omroep Brabant gehaald, sta nu op de nieuws pagina en vanmiddag bellen ze voor tijdens de radio uitzending
het wordt steeds leuker!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:14 schreef delano.888 het volgende:
Ik zat ineens te denken.
TS: heb je al een camera?
Zo niet wil ik wel een kleine donatie doen. Namelijk, een Sony Bloggie (in nieuwstaat).
Deze dus:
[ afbeelding ]
Meer info:
V&A / [TK] Sony Bloggie nooit gebruikt dus nieuwstaat maar goedkoop!
Dan kan je ook jezelf zien, en in panorama filmen enz. Mocht je hem willen hebben dan pm me maar even!
(En nee: ik ga hem niet gratis weg doen aan een willekeurige FOK!ker, alleen aan TS voor het achtbanen filmen)
Zeker.. En met een flexibele tripod is leuk voor de beelden buiten de achtbaan. Kost ook geen drol ;quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:26 schreef delano.888 het volgende:
Oh en er zit ook een schroefdraad onderin, voor camera houders enz, volgens mij hebben selfie sticks tegenwoordig ook soms diezelfde schroefkop dus dan zou je hem daar ook nog op kunnen maken.
En aan de rest, ik doe het graag: het is voor een goed doel toch?(toffe video's op FOK!)
Ja ik hoef er niets mee te verdienen, maar het lijkt me gewoon om te lachen om er filmpjes van te maken en te proberen te vertellen tijdens de rit hoe denprikkels binnen komen, op dat moment weet je het immers het beste.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 13:10 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dit gaat niet om 1 dag hé, je kan niet 1 dag 7 parken af.. Bovendien kan Mickytjuh zich beter uitgebreid laten overrompelen door de achtbanen om er per achtbaan minimaal 3 keer in te gaan. En wellicht ligt er in combi met YT account en leuke fanatieke feedback indd wel een leuke toekomst in het verschiet. Als je ziet wat sommige gasten verdienen met YT video's over Minecraft.. Dan moet het vloggen over achtbanen en pretparken van Mickey's Thrillrides (naam komt zo in mij op) ook wel iets kunnen worden.
Edit: Zonder te beledigen, maar de meest succesvolle vloggers op YT zijn volgens mij vooral ADHD'ers, drukke mensen, van de hak op de tak en adrem in woordenschat..
Ik weet niet of ik die vertrouw om vast te binden aan het karretje, maar het is wel interessantquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 14:01 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Zeker.. En met een flexibele tripod is leuk voor de beelden buiten de achtbaan. Kost ook geen drol ;
http://nl.aliexpress.com/(...)omi/32430374018.html
dit niet iets?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 21:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die vertrouw om vast te binden aan het karretje, maar het is wel interessant
Nee want ik wil mezelf filmen, en niet vanaf een helm want dat ziet er zo irritant uit vind ik zelf altijd.quote:
hoeft ook niet op de helm... zit zo te zien met klittenband vast dus dan zou het ook ergens anders aan vast gemaakt kunnen worden.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:06 schreef mitchelll0181 het volgende:
Achtbaan... schouder beugel... helm
als je hem dan vast maakt op de beugel voor je en dan naar je zelf toe richt?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee want ik wil mezelf filmen, en niet vanaf een helm want dat ziet er zo irritant uit vind ik zelf altijd.
Dus als mijn leerlingen iets bij techniek/natuurkunde fabrieken waarmee ik het kan vastklemmen op een beugel dan komt dat goed!
En dan heb je een gopro nodig, dat wordt het moeilijkste onderdeel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:09 schreef mitchelll0181 het volgende:
http://www.dhresource.com(...)trap-accessories.jpg
Zoiets moet je hebben, maar kans dat ze dit toestaan is klein
Ik denk niet dat ze toestaan om ergens iets op te monteren
Dat is onzin, ik zie vaak zat mensen met pocket cams, ik ben zelf ooit mijn camera bijna verloren, hij viel in het bakje waar ik zat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:12 schreef mitchelll0181 het volgende:
Heb je sowieso nodig. Elke andere camera gaan ze zeker niet toestaan....
Ik zie je berichtje niet, of ik kijk er over heen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:29 schreef Meike26 het volgende:
Ik heb Mickytjuh een pm gestuurd met 2 linkjes voor gopro beugels. Deze zijn via de chinese webshops spotgoedkoop aan te schaffen. Ook voor non-GoPro spul, er zijn ook adapters beschikbaar voor GoPro montage >> conventionele montage met schroefdraad.
Zucht.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:34 schreef Mickytjuh het volgende:
Mitchel, ik zeg dat het dus wel mag, anders kan ik mn camera niet bijna kwijtraken![]()
Moet je nagaan dat ik dacht dat ik eigenwijs was.
Ik ga eens in mijn inbox kijken voor die informatie.
"Zucht" ik ga naar 7 parken, walibi is er een van, en ik zal wel eens zien of ze me tegenhouden als ik dat ding in mijn zak heb en er pas uithaal onderweg naar boven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:36 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Zucht.
http://www.looopings.nl/w(...)niet-toegestaan.html
quote:Polak trekt zich overigens weinig aan van het vlogverbod. Hij maakt al de hele dag volop video's in Walibi, onder meer tijdens een ritje in de hangende achtbaan Condor. Ook filmen in attracties mag officieel niet
Daar staat toch ook gewoon dat het niet mag?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:39 schreef Mickytjuh het volgende:
Het wordt nog leuker mitchel,
Dit komt uit je eigen linkje:
[..]
Ik heb nog nooit gehad dat ik, of mijn zus, niet mocht filmen in een achtbaan als ik het vroeg. Ik vraag normaal altijd alles namelijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:51 schreef Meike26 het volgende:
Als het niet mag, zou ik het denk ik ook niet stiekem doen, dan kan je straks gedag zeggen tegen je entree van 7 parken.
Echt, als je op een rustige doordeweekse dag gaat en je vraagt het aardig bij de hogere heren van het park, gaan er een hoop deuren voor je open. Wees altijd oprecht, beleefd en meegaand. Jij legt uit dat je 'officieel' achtbaan tester bent in een bepaalde categorie (gooi evt wat charmes in de strijd) en ze doen opeens (veel) minder moeilijk !
Dat klinkt toch iets anders dan: "ik zal wel eens zien of ze me tegenhouden als ik dat ding in mijn zak heb en er pas uithaal onderweg naar boven"quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehad dat ik, of mijn zus, niet mocht filmen in een achtbaan als ik het vroeg. Ik vraag normaal altijd alles namelijk.
Maar Mitchell stelt dat het verboden is, en dat is, blijkbaar, in walibi zo, maar in andere parken heb ik er nooit van gehoord. In walibi kom ik normaal niet, omdat ik het geen prettig park vind.
Ik ben ooit mijn camera bijna verloren, maar dat ligt aan mijn onhandigheid denk ik, want mijn zus is het jog nooit gelukt en die filmde veel vaker vroeger.
Mijn vader verloor zelfs zijn bril in de python.
Ik zoek gewoon verder naar mogelijkheden, de wristband denk ik gevonden te hebben, nu nog de adapter!
Klopt, maar de reden is niet dat het onveilig zou zijn, je mag namelijk wel filmen, maar alleen als er een medewerker je vergezeld.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:48 schreef marsan het volgende:
[..]
Daar staat toch ook gewoon dat het niet mag?
Ik heb ADHD en reageerde op mitchel daardoor te aanvallend, waardoor ik dingen zei die ik niet zo bedoelde.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 22:59 schreef marsan het volgende:
[..]
Dat klinkt toch iets anders dan: "ik zal wel eens zien of ze me tegenhouden als ik dat ding in mijn zak heb en er pas uithaal onderweg naar boven"
Ok, dan moet je mijn andere post maar als niet gepost beschouwen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb ADHD en reageerde op mitchel daardoor te aanvallend, waardoor ik dingen zei die ik niet zo bedoelde.
Sorry daarvoor,
Lief dat je het verwijderd hebt voor ik het kon lezen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:03 schreef marsan het volgende:
[..]
Ok, dan moet je mijn andere post maar als niet gepost beschouwen.
Met die standaard schroefdraad dus? Dan moet het zeker goedkomen!quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:22 schreef Mickytjuh het volgende:
Meike bedankt voor de tips,
Ik heb een fietsstandaard voor camera besteld, die wristband en een adaptertje!
Een selfie stick is gevaarlijk in een achtbaan, ik geef je op een briefje dat dat niet mag.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:36 schreef delano.888 het volgende:
PS volgens mij is filmen in pretparken niet zo vaak verboden, alleen selfie sticks soms wel!
Maar het nadeel is dat een selfie stick juist wel handig zou zijn misschien..
En mijn eerste reactie op deze post was door de mods verwijderd. Ook al zo lief.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:23 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Lief dat je het verwijderd hebt voor ik het kon lezen!
Iedereen houdt gewoon van jouquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:56 schreef marsan het volgende:
[..]
En mijn eerste reactie op deze post was door de mods verwijderd. Ook al zo lief.
Ik zie dit nu pasquote:Op vrijdag 21 augustus 2015 10:33 schreef Nizno het volgende:
geweldig
http://www.omroepbrabant.(...)+achtbaantester.aspx
vooral dit stukje:
[..]
Wat ik sommige actie GoPro gebruikers zie doen is dat zij de camera ook via een bungycord vastmaken aan hun broekriem. Als er iets fout gaat, trekt het elastiek de camera naar je riem toe.quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:50 schreef Nizno het volgende:
Een selfiestick zou ik juist vervelend vinden voor anderen, ingeacht of het mag of niet.
Een goede polsband zou voldiende moeten zijn. Evt een tiewrap mee nemen?
Ja toch?quote:Op vrijdag 21 augustus 2015 23:56 schreef marsan het volgende:
[..]
En mijn eerste reactie op deze post was door de mods verwijderd. Ook al zo lief.
Haha nou dan kunnen ze jou betalen na de achtbaan uitdaging en stuur ik het opquote:Op zondag 23 augustus 2015 00:32 schreef delano.888 het volgende:
Ik krijg echt ineens allemaal biedingen op de bloggie terwijl eerst niemand hem wou, echt hè.
Heb ik toch een keer op de SP gestemdquote:Het 27-jarige SP-raadslid
Het is een eer dat het dan ook nog eens op mij isquote:Op zondag 23 augustus 2015 01:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Heb ik toch een keer op de SP gestemd
Mijn stem is inderdaad geld waard, dusseuhh...quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is een eer dat het dan ook nog eens op mij is
Klopt! Ik heb er best dure kaartjes mee gewonnen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 12:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mijn stem is inderdaad geld waard, dusseuhh...
Er zitten idd 2 D's in ADHDquote:
Thanks! Ik besef me nu pas dat, ook al geef ik mezelf de bijnaam Miss Holland vanwege mijn twee ruggen, ik gewoon dubbel D heb!!quote:
quote:. Beste Marieke Broekmeulen,
Zoals belooft willen wij je bij deze verder op de hoogte stellen over het verloop van de door jou gewonnen droombaan. Jij hebt 2 entreekaarten gewonnen voor zeven verschillende pretparken: De pretparken Efteling, Walibi Holland, Hellendoorn, Duinrell, Slagharen, Drievliet en Toverland. In totaal 14 entreekaarten. Uiterlijk vrijdag 28 augustus ontvang je alle kaarten per e-mail.
Wat verwachten we van jou? De tickets zijn heel het pretparkseizoen 2015 geldig, dus je mag helemaal zelf je werkdagen indelen (heerlijk toch?). Graag ontvangen we na ieder pretparkbezoek een kort verslagje van jouw werkdag. Dit kan door middel van foto’s, video’s en/of een tekstverslag. Het liefst zo uitgebreid mogelijk. Hoe gekker, hoe beter! Des te beter beeld wij krijgen van alle achtbanen (en het park). Je bent hier helemaal vrij in hoe je hier invulling aan wilt geven. Zo zijn wij bijvoorbeeld benieuwd hoe iemand met een psychische beperking omgaat met de duur van een wachtrij of onverwachtse gebeurtenissen/ veranderingen. Met de verslagen van de zeven parken gaan wij de informatie op onze website Uitmetkorting.nl verbeteren.
Nadat je alle pretparken hebt bezocht en de verslagen hebt afgerond, kun je deze ons e-mailen naar redactie@uitmetkorting.nl!
Wij kijken enorm uit naar jouw verslag.
Alvast hartelijk bedankt.
Met vriendelijke groet,
Marthijn van Oostveen
Uitmetkorting.nl
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:15 schreef delano.888 het volgende:
Ik wil dus de camera graag aan TS doneren. En woon omgeving Arnhem.
Ts woont in Schijndel en komt ook regelmatig in Veghel en den Bosch. Is er toevallig iemand hier die wel eens 1 van die kanten op rijdt vanuit omgeving Arnhem? Zou echt super zijn als iemand de camera mee kan nemen en hij niet met de onbetrouwbare post mee hoeft..
Mark bood al aan toch?quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2015 00:21 schreef Mark het volgende:
Ik woon in Nijmegen en Schijndel is goed te doen vanaf hier
Oh sorry helemaal gemist, ik zal m even pm'enquote:
Ik heb je geantwoord, komt goed!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:38 schreef Mark het volgende:
Opgehaald en TS een PM verstuurd over mogelijkheden tot overdracht
leuk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 23:08 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb vandaag met mijn zus een bezoek gebracht aan zowel duinrell als drievliet.
In beide parken mocht ik in alle achtbanen filmen. In twee achtbanen heb ik van te voren besloten het niet te doen omdat het me nogal onhaalbaar leek.
Drievliet was leuker dan ik had verwacht
de mail is inderdaad wat onduidelijk, maar misschien willen ze graag twee soorten verslagen? De eerste (korte) na elk bezoek, ook om op die manier te voorkomen dat je na 7 parken niet meer weet wat je waar gedaan hebt, en aan het einde een wat uitgebreider verslag van alle gezamenlijk, waarbij je ook kan gaan vergelijken, en de voor en nadelen van de verschillende parken met elkaar kunt gaan vergelijken.quote:Op zondag 30 augustus 2015 10:14 schreef Mickytjuh het volgende:
Uit de mail wordt dat niet geheel duidelijk.
Er staat eerst"na ieder bezoek" en dan "als je alle parken bezocht hebt".
Ik ga rustig aan aan de video verslagen beginnen en plaats die dan op YouTube en stuur dan de link naar hen. Het filmpje zal ik ook hier zetten.
Ja ik ga dat maar doen. Dan zie ik wel wat ze zeggen!quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:17 schreef frederik het volgende:
[..]
de mail is inderdaad wat onduidelijk, maar misschien willen ze graag twee soorten verslagen? De eerste (korte) na elk bezoek, ook om op die manier te voorkomen dat je na 7 parken niet meer weet wat je waar gedaan hebt, en aan het einde een wat uitgebreider verslag van alle gezamenlijk, waarbij je ook kan gaan vergelijken, en de voor en nadelen van de verschillende parken met elkaar kunt gaan vergelijken.
Ik zou ze even mailen wat nu precies de bedoeling is, dit om te voorkomen dat je te weinig doet (teveel zal geen probleem van gemaakt worden verwacht ik)
Haha danku!! Die had ik er best even tussen kunnen plakken ja.quote:
Naam is aangepast, dit had ik gedaan, maar het was allemaal gecrasht!quote:Op maandag 31 augustus 2015 08:07 schreef qltel het volgende:
Leuk filmpje. Ik zou alleen de naam even aanpassen.
Leuk ook dat je een indruk geeft van het hele park en niet alleen van de achtbanen.
Op Fok heet hij nog steeds mijn filmpje maar ik zie nu dat het bij Youtube goed is..quote:Op maandag 31 augustus 2015 11:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Naam is aangepast, dit had ik gedaan, maar het was allemaal gecrasht!
quote:
ik zie geen reden waarom niet.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Kan ik hem zo doorsturen naar uitmetkorting?
Wat ontzettend leuk gedaanquote:
En daar direct achteraan kwam eigenlijk "ik moet naar de wc" maar daar hebben we het tikibad maar even tussen geplaktquote:Op maandag 31 augustus 2015 15:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie geen reden waarom niet.
Vooral de, ik ben fre en ik mag mee vind ik trouwens erg leuk
heel verstandigquote:Op maandag 31 augustus 2015 15:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En daar direct achteraan kwam eigenlijk "ik moet naar de wc" maar daar hebben we het tikibad maar even tussen geplakt
deze is ook leuk!quote:
Je kan ook iets te veeleisend zijn natuurlijk.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:32 schreef qltel het volgende:
Leuk filmpje.
Ik miste wel wat jullie van je eten vonden en wat het gekost heeft, en het zou leuk zijn om niet alleen de rit in de achtbaan mee te maken, maar er ook even een totaalplaatje van te zien zodat je weet waar jullie in zitten.
Ik probeer tips te geven zodat ze het de volgende keer nog beter kunnen doen..quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:34 schreef delano.888 het volgende:
Toffe filmpjes inderdaad!
[..]
Je kan ook iets te veeleisend zijn natuurlijk.
"...hij gaat hard, is niet lang, maar is wel top."quote:
Ja, weer helemaal leukquote:
Laat Djeez het maar niet zienquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:11 schreef OllieNL het volgende:
[..]
"...hij gaat hard, is niet lang, maar is wel top."
Deze review heb ik vaker gehoord.![]()
Maar top gemaakt voor de rest, alleen het eten zag er niet zo geweldig uit...
Je bent natuurlijk wel aangenomen als achtbaantester, niet als pretparktesterquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:32 schreef qltel het volgende:
Leuk filmpje.
Ik miste wel wat jullie van je eten vonden en wat het gekost heeft
Ze heeft het eten laten zien en beschreven wat er allemaal op het bord lag. De prijs en of het lekker was lijkt me dan leuke informatie voor erbij (en dat was TS gelukkig met me eensquote:Op maandag 7 september 2015 09:25 schreef Mark het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk wel aangenomen als achtbaantester, niet als pretparktester
Al je 8x een maaltijd moet kopen in die pretparken kun je net zo duur een broodje meenemen en als toetje een weekendje Parijs boekenquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:45 schreef Mickytjuh het volgende:
SHIT.. Ik was dus nog aan het denken öw ik moet het eten nog even reviewen, en het bonnetje even in beeld brengen (zit nog in mijn portemoniks)
Helemaal!quote:Op maandag 7 september 2015 12:08 schreef qltel het volgende:
[..]
Ze heeft het eten laten zien en beschreven wat er allemaal op het bord lag. De prijs en of het lekker was lijkt me dan leuke informatie voor erbij (en dat was TS gelukkig met me eens)
En?quote:Op maandag 7 september 2015 21:14 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar goed, 25 september staat de efteling op de agenda!!!
Dat filmen werkt kei leuk, alleen kun je dat alleen maar kijken in hun eigen meegeleverde programma. Dat is dus niet om te zetten naar youtube of zo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:53 schreef delano.888 het volgende:
Gezien! Weer een leuk filmpje.
Was de bloggie nog nuttig of kon je daar niks mee? Ik zie geen 360 panorama's, had wel verwacht dat dat leuk is in de achtbaan
Ik weet hoe het werkt, ik heb hem zelf gebruikt haha, en heb het ook om kunnen zetten, en het kan ook op youtubequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat filmen werkt kei leuk, alleen kun je dat alleen maar kijken in hun eigen meegeleverde programma. Dat is dus niet om te zetten naar youtube of zo.
Het is dus heel gaaf, maar werkt onpraktisch voor sharing.
Verder is het een ideaal apparaatje!
vana 07:30 legt hij uit hoe het werkt.
Sjee... En ik maar geloven dat het niet kon.... Damn. Das balenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik weet hoe het werkt, ik heb hem zelf gebruikt haha, en heb het ook om kunnen zetten, en het kan ook op youtube
Maar ik weet niet meer hoe ik dat had gedaan. Maar het kan zeker
heul wel. ik kijk terwijl ik typ schatquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:36 schreef mitchelll0181 het volgende:
Dat weet je heul niet... Filmpje van 9 min in 5 min kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |