quote:
Als ik dat eens wist...quote:
Even stuiterenquote:
Je mag ook mijn huis opruimen en mijn keuken poetsen als je iets zoekt om de tijd door te komenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik moet denk ik naar de dokter.
Ik ben het huis aan het opruimen, keuken aan het poetsen... Dat was niet de planning. Ik zou niks doen vandaag
excuus, u heeft gelijkquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:14 schreef Tinos85 het volgende:
Hč nieuw topic. Geen reeks?
Afwachten nu. Spannend.
Mag mijne ook op het lijstje?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:10 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je mag ook mijn huis opruimen en mijn keuken poetsen als je iets zoekt om de tijd door te komen
TS komt echt niet bij je zuigen voor die ene stemquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:26 schreef Fokker89 het volgende:
Ik moet nog stofzuigen, gaarne hulp van TS
Dan trek ik hem bij deze weer in.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:31 schreef Mark het volgende:
[..]
TS komt echt niet bij je zuigen voor die ene stem
JOEPIEJquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:35 schreef 44rdbei het volgende:
DEFINITIEVE UITSLAG PSYCHISCHE BEPERKING
Marieke Broekmeulen
496
Merel Groenewegen
454
Gilles Hendrickx
352
Mitchell Brands
218
Esmee Docx
147
Gefeliciteerd
Datquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:46 schreef Nizno het volgende:
Ik zie een stuiterballende ADHDer voor me
je hebt nog wel ff toch?quote:
Had ik ook nog op gestemdquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:47 schreef Nizno het volgende:
Abel en Jan zijn ook door als junior en senior! Helemaal mooi
je hebt nog tijd zat om haar zenuwachtig te makenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja wel, maar hey, we hebben samen gewonnen he.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Thanks!!!!
Ik ben allemaal stuitermuziek aan het draaien
dan moet je ook de kozijnen mee nemenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Kom je ruiten maar brengen, dan was ik ze wel.
JIPPIEJquote:Beste Marieke Broekmeulen,
Deze week was het erg spannend wie de Achtbaantester 2015 zou worden. Nu de stemmen zijn geteld, kan de winnaar bekend worden gemaakt! Wij van Uitmetkorting.nl willen jou van harte feliciteren met de overwinning. Jij bent de Achtbaantester 2015 geworden binnen jouw categorie.
Wat is jouw prijs?
Je hebt twee entreekaarten gewonnen voor zeven verschillende pretparken gewonnen. Dit zijn entreekaarten voor de volgende pretparken: de Efteling, Walibi Holland, Hellendoorn, Duinrell, Slagharen, Drievliet en Toverland.
Begin volgende week ontvang jij van ons persoonlijk een e-mail met daarin een gedetailleerd overzicht wat van jou wordt verwacht als achtbaantester. Daarbij ontvang je verdere informatie over het in ontvangst nemen van jouw prijs.
Voor nu willen we jou hartelijk bedanken voor jouw deelname en nogmaals feliciteren met de overwinning.
Met vriendelijke groet,
Redactie Uitmetkorting.nl
Gefeliciteerdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |