Dan zou je denken dat die fan snugger genoeg is om te merken dat het geen zin heeft.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:52 schreef Mark het volgende:
Ze hoeft het niet zelf te zijn, kan ook een fan zijn
Nou dr cupmaat is niet laagquote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:52 schreef delano.888 het volgende:
Nu allemaal op esmee stemmen? Ze staat zo zielig laag..
heb Mark er al voor op zn kop gegevenquote:
Ik zou die Esmee Docx wel doen.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:50 schreef Luxuria het volgende:
Wow die Merel is er inderdaad ook veel verloren, dit ga je zeker winnen!
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 11:59 schreef theDutcher het volgende:
Op de valreep nog twee (legale) stemmen van mij. Spannend!
Ach jammer, de stemming zat er net zo goed inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:01 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ach jammer, de stemming zat er net zo goed inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
lol blijft het lekker nog even spannend voor jouquote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Fuck, gesloten en je kan de stand niet zien!!
Ik denk dat we dat allemaal wel willenquote:
SuperTofquote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:06 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb beloofd dat ook te doen.
En als ik niet win, ga ik 25 September toch naar de Efteling, maak ik dan wel een trip report.
Ik zie hoop en vertrouwenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 12:02 schreef Mickytjuh het volgende:
En dan nu, een foto van mijn oog.
[ afbeelding ]
quote:
Als ik dat eens wist...quote:
Even stuiterenquote:
Je mag ook mijn huis opruimen en mijn keuken poetsen als je iets zoekt om de tijd door te komenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:01 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik moet denk ik naar de dokter.
Ik ben het huis aan het opruimen, keuken aan het poetsen... Dat was niet de planning. Ik zou niks doen vandaag
excuus, u heeft gelijkquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:14 schreef Tinos85 het volgende:
Hč nieuw topic. Geen reeks?
Afwachten nu. Spannend.
Mag mijne ook op het lijstje?quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:10 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je mag ook mijn huis opruimen en mijn keuken poetsen als je iets zoekt om de tijd door te komen
TS komt echt niet bij je zuigen voor die ene stemquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:26 schreef Fokker89 het volgende:
Ik moet nog stofzuigen, gaarne hulp van TS
Dan trek ik hem bij deze weer in.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:31 schreef Mark het volgende:
[..]
TS komt echt niet bij je zuigen voor die ene stem
JOEPIEJquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:35 schreef 44rdbei het volgende:
DEFINITIEVE UITSLAG PSYCHISCHE BEPERKING
Marieke Broekmeulen
496
Merel Groenewegen
454
Gilles Hendrickx
352
Mitchell Brands
218
Esmee Docx
147
Gefeliciteerd
Datquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:46 schreef Nizno het volgende:
Ik zie een stuiterballende ADHDer voor me
je hebt nog wel ff toch?quote:
Had ik ook nog op gestemdquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:47 schreef Nizno het volgende:
Abel en Jan zijn ook door als junior en senior! Helemaal mooi
je hebt nog tijd zat om haar zenuwachtig te makenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 13:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja wel, maar hey, we hebben samen gewonnen he.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Thanks!!!!
Ik ben allemaal stuitermuziek aan het draaien
dan moet je ook de kozijnen mee nemenquote:Op donderdag 20 augustus 2015 14:04 schreef Mickytjuh het volgende:
Kom je ruiten maar brengen, dan was ik ze wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |